Ik meen Sharonquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Wie vroeg het nou, 'waarom mocht jij terug, ik snap het niet'?
Je mag het ook gewoon even uitleggen hoor, als het zo obvious isquote:
3. deal maar met 2.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:31 schreef Dr_Greene het volgende:
De 2 geboden van SST:
1. Houd je te aller tijden aan de regels.
2. SST kan te aller tijden de regels veranderen...
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Gert het volgende:
Laura gooit de knuppel, met d'r schelle stem. Die is píssed!
Ik weet niet waarom uitgerekend zij baalt, ik denk dat er meer balen maar dat zij geen zin had om te doen alsof.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Je mag het ook gewoon even uitleggen hoor, als het zo obvious is
Tot morgen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hier is het iig hilarisch, heb me prima vermaakt, tot morgen maar weer
Ik kan me goed voorstellen dat er balenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom uitgerekend zij baalt, ik denk dat er meer balen maar dat zij geen zin had om te doen alsof.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef Lavenderr het volgende:
Hier is het iig hilarisch, heb me prima vermaakt, tot morgen maar weer
Vooral dat, hoe knullig kan je het bedenken..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Dit was verder een hilarische uitzending qua knulligheid maar er is weer voor onenigheid gezorgd.
Ik als kijker heb er ook niets door te verliezen of winnen en ik baal ookquote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat er balenServio bijvoorbeeld, die weet ook wel dat als hij er uit gelegen had, dit niet gebeurd was.
Maar Laura, dat supersaai figuur, die heeft toch helemaal geen reden om te balen...
Weer een concurrent extra.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ik kan me goed voorstellen dat er balenServio bijvoorbeeld, die weet ook wel dat als hij er uit gelegen had, dit niet gebeurd was.
Maar Laura, dat supersaai figuur, die heeft toch helemaal geen reden om te balen...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |