Meteen nomineren volgende week, die Maikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Het leukst zijn de gezichten straks van de bewoners die niet blijd zijn met Maik zijn terugkomst.
Zo easypeasy was het dus niet, aangezien Jurien dus al twitterde dat ze zich versproken schijnt te hebben. Maar dát zullen ze dan wel weer niet uitzenden en ze zullen haar missie wel gewoon goedkeurenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou kunnen spelen dat de stem een speciale boodschap van Maik had voor haar, die haar een hart onder de riem steekt en dat ze daardoor helemaal getroost was. Easypeasy.
Maakt niet uit hoe, als de cijfers maar hoger wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel benieuwd hoe ze de boel verder gaan vernaggelen... Niks heerlijker dan mezelf gruwelijk irriteren, is het niet aan de bewoners dan maar aan de makers..
Wat is "het moment" waar iedereen het steeds over heeft? Ik heb denk ik iets gemist. Of ja, gemist wat ik gemist zou moeten hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik zeg eerlijk, ik kan prima leven met dat kwartiertje SL straks als Maik dat huis binnen komt.
Ze MOETEN wel om meer tv kijkers te krijgen, anders kijkt er geen hond op tv en zit iedereen alleen nog achter de streams.
Maar dat ze het moment niet live doen en dan ook haar gezicht niet laten zien, dat is echt onvergeeflijk
Precies. Die streamlocks boeien mij ook geen flikker.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik zeg eerlijk, ik kan prima leven met dat kwartiertje SL straks als Maik dat huis binnen komt.
Ze MOETEN wel om meer tv kijkers te krijgen, anders kijkt er geen hond op tv en zit iedereen alleen nog achter de streams.
Maar dat ze het moment niet live doen en dan ook haar gezicht niet laten zien, dat is echt onvergeeflijk
De mensen die dachten dat ze het live gingen zien en verder het programma niet echt volgen, zijn al lang afgehaakt denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mensen die het totaal niet volgen allemaal en die alleen de uitzendingen kijken is dit denk ik best een leuke aflevering.
Jij belt?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Meteen nomineren volgende week, die Maik
Iets met 3 nullen..voor de komma danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Uberchica het volgende:
Wat zouden die creative minds achter de schermen nou verdienen qua salaris?
Is dat een oud of nieuw artikel?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie dat nog gelezen in het AD??
"Internetgebruiker bepaalt verloop van Secret Story"
Als ik straks terugkom wil ik het wel even inscannen?
Waar?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen en vragen stellen aan de kandidaten
Dat doen ze toch niet, gaat Monique weer DAGEN lang huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Bezoekers van de SST site, hun twitter en facebook.quote:
tja.....quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
1. HET moment niet live uitzenden
2. HET moment niet op camera weten te vangen.
Eens kijken wat ze na de reclame allemaal nog gaan vernaggelen.
Ze weet nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zienquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Day het volgende:
Dus je jankt 2 dagen en als je 'grote liefde' terugziet, laat je geen traan?
Inderdaad, die durven dat nu echt niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat doen ze toch niet, gaat Monique weer DAGEN lang huilen
Oja nu je het zegt heb ik haar in de keuken van't weekend iets van "Oh nee dat mag ik niet zeggen" oid horen zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo easypeasy was het dus niet, aangezien Jurien dus al twitterde dat ze zich versproken schijnt te hebben. Maar dát zullen ze dan wel weer niet uitzenden en ze zullen haar missie wel gewoon goedkeuren
Zit er wel in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet meer belangrijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Tinos85 het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Het geheim van Laura en Guido komt nu pas morgen in de uitzending?
Ja daar heb je ook weer een punt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De mensen die dachten dat ze het live gingen zien en verder het programma niet echt volgen, zijn al lang afgehaakt denk ik.
Eerst zullen ze verbaasd zijn, dan blij en vervolgens boos omdat hij eruit moest en toch een tweede kans krijgt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Het leukst zijn de gezichten straks van de bewoners die niet blijd zijn met Maik zijn terugkomst.
Misschien wel, ik vind het concept RLS nog altijd erg tof en op zich trek ik dit ook wel... de makers laten de boel alleen zo inkakken voor m'n gevoelquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe, als de cijfers maar hoger worden
Nee joh, die doos is echt verliefd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Je zag haar hersentjes alweer werken.
Die bezoek ik alledrie nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bezoekers van de SST site, hun twitter en facebook.
Ze moeten nog veel lerenquote:Al meerdere keren voorgesteld dat ze dáár nou juist FOK! voor moeten gebruiken, maar eigenwijs als ze zijn zal dat wel weer niet gebeuren.
Net als Jaap die alles aan het goede doel gafquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weer nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zien![]()
Het staat iig genoteerd voor het nageslacht
Oh dat wist ik ook nog nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weer nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zien![]()
"Ohja we hebben ook nog geheimen in het huis. Nou die van Laura en Guido zijn geraden. Tot Morgen, hoiquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet meer belangrijk.
Dat Mo haar zin heeft gekregen met haar gejank, dat is het enige nog dat telt, zo te zien.
en natuurlijk blij voor Moniekje , het broze poppetjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst zullen ze verbaasd zijn, dan blij en vervolgens boos omdat hij eruit moest en toch een tweede kans krijgt.
Ik denk dat we dat morgen uitgebreid te zien krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet meer belangrijk.
Dat Mo haar zin heeft gekregen met haar gejank, dat is het enige nog dat telt, zo te zien.
Hahaha idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als Jaap die alles aan het goede doel gaf
Dan moet ze 2e wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weet nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zien![]()
zoiets jaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
"Ohja we hebben ook nog geheimen in het huis. Nou die van Laura en Guido zijn geraden. Tot Morgen, hoi"
Even afwachten wat er komtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, ik vind het concept RLS nog altijd erg tof en op zich trek ik dit ook wel... de makers laten de boel alleen zo inkakken voor m'n gevoel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |