Maar er zit geen hond op te wachten toch? En wat nu bij de volgende die weggestemd wordt? Die wil dan ook terug.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze denken dat de kijker op die 'relatie' zit te wachten
Denk ik,zou het anders ook niet weten wat Maik daar komt doen
Het is monopolygeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Dementor het volgende:
Zonde van het geld.
Je zou maar sponsor zijn..
Nee hoor.. Als je dit al heftig vindt moet je me eens zien als het hier echt Dracula's teaparty isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nounou, is het weer die periode van de maand?
De muziek is daarna nog twee keer terug geweest toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stickertje het volgende:
het feest losbarten... en na 5 liedjes is het weer afgelopen![]()
jammer dat ze dat niet laten zien
Ja monique moet wegquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er zit geen hond op te wachten toch? En wat nu bij de volgende die weggestemd wordt? Die wil dan ook terug.
Best lastig, carnaval uitsprekenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
Die zinnen van Bart zijn echt van het niveau driejarige.
Dat was een geslaagd feestje dus?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Ze wisten het carnaval wel mooi in beeld te brengen.
Alle mooie momenten ff snel achter elkaar
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor.. Als je dit al heftig vindt moet je me eens zien als het hier echt Dracula's teaparty is
En vliegtuig dan! De horror!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Best lastig, carnaval uitspreken.
Denk het niet. Hij zal Mo al wel een keer of drie gebangd hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Is Maik al gek geworden door zijn verblijf in de isoleercel...
volgens mij duurde het maar 20 - 30 minuten... en daarna gingen ze irritant toeteren en trommelenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De muziek is daarna nog twee keer terug geweest toch?
Nee wat later kwam de muziek weer terug. Echtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij duurde het maar 20 - 30 minuten... en daarna gingen ze irritant toeteren en trommelen
Volg geen streams maar dit vroeg ik me ook meteen af. Bah nep.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Wist ze het toen al, met carnaval, dat Maik er nog was?
Want toen vond ik haar al zo verdacht vrolijk ineens, na dat onuitputtelijke tranendal.
Hahaha ja daar was ze even echt aan toe !quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Haha die Mo, "je moet jezelf eens een keer helemaal laten gaan" nou, me dunkt
Ja natuurlijk.quote:
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Copycat het volgende:
Wat nu volgt kreeg je in het begin te zien?
Gister.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Dus Monique is al enkele dagen in de geheime kamer bij Maik geweest???
Nee je zag even 2 seconden dat ze hem om de nek vloog.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Copycat het volgende:
Wat nu volgt kreeg je in het begin te zien?
Spuit elf.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Ja dus...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef Dr_Greene het volgende:
Nee, helemaal niet zelfs.quote:
De missie is neem ik aan 'Laat niet aan de rest merken dat je hem gezien hebt'?quote:
Dat neuken hebben ze dus niet laten zienquote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee je zag even 2 seconden dat ze hem om de nek vloog.
Ze keek ook niet echt verbaasd ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
Dat wist ze allang joh, of ze is heel dom. Als zij naar die kamer moet zit die knul daar, like duh.
Dan is het niet echt een voordeel dat je 'm daadwerkelijk gezein hebtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De missie is neem ik aan 'Laat niet aan de rest merken dat je hem gezien hebt'?
Vast ja... en dat zal het niveau vast omhoog brengenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
[..]
De missie is neem ik aan 'Laat niet aan de rest merken dat je hem gezien hebt'?
Dus ze hielden de spanning er stevig in.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Greys het volgende:
Nee je zag even 2 seconden dat ze hem om de nek vloog.
DAT dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Stickertje het volgende:
wat slecht in beeld gebracht ook... ik wilde mo's gezicht zien toen ze maik zag
Er zijn maar een paar camera's daar, vrees ikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Greys het volgende:
DAT dus.
Dan is het niet live, zie je nog haar allereerste reactie niet.
OMG
Jawel....quote:
nog triester als je het echt verwoordquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
Voordeel van niet live is dat je HET moment dan perfect in beeld kunt brengen.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef D. het volgende:
Ik hoop dat ze Maik hierna naar huis sturen en Mo er niets over vertellen
Dat kan wel een beetje opbouwender hè.quote:
Had er dan goddomme effe eentje bijgetimmerdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Er zijn maar een paar camera's daar, vrees ik.
iddquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
38%, 35% en dan 27%. Dat is niet zo dicht bij elkaar hoor.
Ja, echt he, dat riep ik een kwartier geleden ook en zelfs dat lukt ze niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Gert het volgende:
Voordeel van niet live is dat je HET moment dan perfect in beeld kunt brengen.
Ik hoorde dat 20 en 40 ook bijna hetzelfde is, dus..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Tha_Erik het volgende:
38%, 35% en dan 27%. Dat is niet zo dicht bij elkaar hoor.
Je mist niks, stomme neppe gescripte zooi.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef charmed_angel het volgende:
zo ik ben er ook.... moet alleen zo weer weg
Dat mocht ze niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Ik had haar veel hysterischer verwacht trouwens.
Minstens dat ze zichzelf nu weer vol dramah krijsend op de grond zou storten.
is dat nog niet geweestrquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef iBenny het volgende:
Enneh... dat geheim van L & G? Krijgen we dat niet in de uitzending van vanavond?
Een soort van kast..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Weer door dat luik. Ik snap wel dat ze de soundtrack van Narnia gebruiken
.
ik vond het om te jankenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
kweenie hoe het met jullie zit hoor, maar dit vond ik best een anticlimax ofzo...
Ze moesten stil zijn!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef Greys het volgende:
Ik had haar veel hysterischer verwacht trouwens.
Minstens dat ze zichzelf nu weer vol dramah krijsend op de grond zou storten.
Verschil tussen 10 en 100 is ook maar één nulletje verschil...quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef D. het volgende:
[..]
Ik hoorde dat 20 en 40 ook bijna hetzelfde is, dus..
#denk aan je hartquote:Op maandag 7 maart 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
Bart, hou je grafmuil eens. Met je kuthoofd.
8 beeldschermen maar ff laten zien ho maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:07 schreef Uberchica het volgende:
Het opnoemen van Tweets van de autocue is enorm intriest.
Ze kan ook prima in stilte janken.quote:
dat dus..quote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haast onmogelijk? Dit is misschien wel de makkelijkste missie tot nu toe om onopvallend te spelen
.
Dus je gaat niet verder kijken?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
kweenie hoe het met jullie zit hoor, maar dit vond ik best een anticlimax ofzo...
Ze merken toch meteen haar verschil in humeur?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haast onmogelijk? Dit is misschien wel de makkelijkste missie tot nu toe om onopvallend te spelen
.
Nja ze was zo aan het janken. Had ze eigenlijk vol moeten houden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Beetje boel, ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
Ze had het al gedacht omdat er geen tv bericht van Maik was en geen boek naar haar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
Dat wist ze allang joh, of ze is heel dom. Als zij naar die kamer moet zit die knul daar, like duh.
Niet gezien, maar dat roepen ze al vanaf het begin en heb er nog niks van gezien.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie dat nog gelezen in het AD??
"Internetgebruiker bepaalt verloop van Secret Story"
Als ik straks terugkom wil ik het wel even inscannen?
Het is wel een soort van judas hereniging hequote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Day het volgende:
[..]
Beetje boel, ja.![]()
En waarom jankt ze niet?
En dat Maik een biertje pakt en rustig verder speelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
Ik lach echt de ballen uit m'n broek als Monique er donderdag uit gaat. Maar zal wel weer niet
Gescript kutprogramma.
Je zou kunnen spelen dat de stem een speciale boodschap van Maik had voor haar, die haar een hart onder de riem steekt en dat ze daardoor helemaal getroost wasquote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze merken toch meteen haar verschil in humeur?
Ze leek tijdens carnaval ook al niet verdrietig meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze merken toch meteen haar verschil in humeur?
Mij hebben ze niets gevraagdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Of die avond nog Servio neukt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dat Maik een biertje pakt en rustig verder speelt.
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen en vragen stellen aan de kandidatenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat roepen ze al vanaf het begin en heb er nog niks van gezien.
Tja het is fat of ze stoppen ermee. Als ik dan toch moet kiezen dan maar af en toe een SL.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Ow en weet je wat het ergste is... Er zijn dus gewoon écht meer kijkers nu... Over een weekje of zo hangt de dag helemaal van SL's aan elkaar vast...
Waar haal je die info weg?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen en vragen stellen aan de kandidaten
Ik ben inmiddels wel benieuwd hoe ze de boel verder gaan vernaggelen... Niks heerlijker dan mezelf gruwelijk irriteren, is het niet aan de bewoners dan maar aan de makers..quote:
Doe maar!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is wel een soort van judas hereniging he
Het blijft wel een tegenstander in het spel die je weer weg moet spelen
bezoekers van wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen
Nou, jippiequote:en vragen stellen aan de kandidaten
Meteen nomineren volgende week, die Maikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Het leukst zijn de gezichten straks van de bewoners die niet blijd zijn met Maik zijn terugkomst.
Zo easypeasy was het dus niet, aangezien Jurien dus al twitterde dat ze zich versproken schijnt te hebben. Maar dát zullen ze dan wel weer niet uitzenden en ze zullen haar missie wel gewoon goedkeurenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou kunnen spelen dat de stem een speciale boodschap van Maik had voor haar, die haar een hart onder de riem steekt en dat ze daardoor helemaal getroost was. Easypeasy.
Maakt niet uit hoe, als de cijfers maar hoger wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik ben inmiddels wel benieuwd hoe ze de boel verder gaan vernaggelen... Niks heerlijker dan mezelf gruwelijk irriteren, is het niet aan de bewoners dan maar aan de makers..
Wat is "het moment" waar iedereen het steeds over heeft? Ik heb denk ik iets gemist. Of ja, gemist wat ik gemist zou moeten hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik zeg eerlijk, ik kan prima leven met dat kwartiertje SL straks als Maik dat huis binnen komt.
Ze MOETEN wel om meer tv kijkers te krijgen, anders kijkt er geen hond op tv en zit iedereen alleen nog achter de streams.
Maar dat ze het moment niet live doen en dan ook haar gezicht niet laten zien, dat is echt onvergeeflijk
Precies. Die streamlocks boeien mij ook geen flikker.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
Ik zeg eerlijk, ik kan prima leven met dat kwartiertje SL straks als Maik dat huis binnen komt.
Ze MOETEN wel om meer tv kijkers te krijgen, anders kijkt er geen hond op tv en zit iedereen alleen nog achter de streams.
Maar dat ze het moment niet live doen en dan ook haar gezicht niet laten zien, dat is echt onvergeeflijk
De mensen die dachten dat ze het live gingen zien en verder het programma niet echt volgen, zijn al lang afgehaakt denk ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef liesje1979 het volgende:
Voor mensen die het totaal niet volgen allemaal en die alleen de uitzendingen kijken is dit denk ik best een leuke aflevering.
Jij belt?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Meteen nomineren volgende week, die Maik
Iets met 3 nullen..voor de komma danquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Uberchica het volgende:
Wat zouden die creative minds achter de schermen nou verdienen qua salaris?
Is dat een oud of nieuw artikel?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Waar?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen en vragen stellen aan de kandidaten
Dat doen ze toch niet, gaat Monique weer DAGEN lang huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Bezoekers van de SST site, hun twitter en facebook.quote:
tja.....quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Gert het volgende:
1. HET moment niet live uitzenden
2. HET moment niet op camera weten te vangen.
Eens kijken wat ze na de reclame allemaal nog gaan vernaggelen.
Ze weet nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zienquote:Op maandag 7 maart 2011 20:05 schreef Day het volgende:
Dus je jankt 2 dagen en als je 'grote liefde' terugziet, laat je geen traan?
Inderdaad, die durven dat nu echt niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Darklight het volgende:
[..]
Dat doen ze toch niet, gaat Monique weer DAGEN lang huilen
Oja nu je het zegt heb ik haar in de keuken van't weekend iets van "Oh nee dat mag ik niet zeggen" oid horen zeggen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo easypeasy was het dus niet, aangezien Jurien dus al twitterde dat ze zich versproken schijnt te hebben. Maar dát zullen ze dan wel weer niet uitzenden en ze zullen haar missie wel gewoon goedkeuren
Zit er wel in denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Dr_Greene het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet meer belangrijk.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Tinos85 het volgende:
Wat ik me nou afvraag. Het geheim van Laura en Guido komt nu pas morgen in de uitzending?
Ja daar heb je ook weer een punt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Gert het volgende:
[..]
De mensen die dachten dat ze het live gingen zien en verder het programma niet echt volgen, zijn al lang afgehaakt denk ik.
Eerst zullen ze verbaasd zijn, dan blij en vervolgens boos omdat hij eruit moest en toch een tweede kans krijgt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Ecila111 het volgende:
Het leukst zijn de gezichten straks van de bewoners die niet blijd zijn met Maik zijn terugkomst.
Misschien wel, ik vind het concept RLS nog altijd erg tof en op zich trek ik dit ook wel... de makers laten de boel alleen zo inkakken voor m'n gevoelquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Maakt niet uit hoe, als de cijfers maar hoger worden
Nee joh, die doos is echt verliefd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat.
Je zag haar hersentjes alweer werken.
Die bezoek ik alledrie nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Bezoekers van de SST site, hun twitter en facebook.
Ze moeten nog veel lerenquote:Al meerdere keren voorgesteld dat ze dáár nou juist FOK! voor moeten gebruiken, maar eigenwijs als ze zijn zal dat wel weer niet gebeuren.
Net als Jaap die alles aan het goede doel gafquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weer nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zien![]()
Het staat iig genoteerd voor het nageslacht
Oh dat wist ik ook nog nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weer nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zien![]()
"Ohja we hebben ook nog geheimen in het huis. Nou die van Laura en Guido zijn geraden. Tot Morgen, hoiquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet meer belangrijk.
Dat Mo haar zin heeft gekregen met haar gejank, dat is het enige nog dat telt, zo te zien.
en natuurlijk blij voor Moniekje , het broze poppetjequote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst zullen ze verbaasd zijn, dan blij en vervolgens boos omdat hij eruit moest en toch een tweede kans krijgt.
Ik denk dat we dat morgen uitgebreid te zien krijgenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat is allemaal niet meer belangrijk.
Dat Mo haar zin heeft gekregen met haar gejank, dat is het enige nog dat telt, zo te zien.
Hahaha idd.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Net als Jaap die alles aan het goede doel gaf
Dan moet ze 2e wordenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze weet nog niet dat Mike de hoofdpot wil delen met haar, dat moet ik ook nog maar zien![]()
zoiets jaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
"Ohja we hebben ook nog geheimen in het huis. Nou die van Laura en Guido zijn geraden. Tot Morgen, hoi"
Even afwachten wat er komtquote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Misschien wel, ik vind het concept RLS nog altijd erg tof en op zich trek ik dit ook wel... de makers laten de boel alleen zo inkakken voor m'n gevoel
HET moment, dat Mo weet dat Maik er gewoon nog is, nadat ze haar ogen haast letterlijk uit haar kop heeft gejankt al die tijd omdat het de liefde van haar leven is endezeau.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat is "het moment" waar iedereen het steeds over heeft? Ik heb denk ik iets gemist. Of ja, gemist wat ik gemist zou moeten hebben.
Belangrijke missie hè!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:15 schreef Uberchica het volgende:
Gaan we nu nog een kwartier naar Mo kijken die zich vooral niet verspreekt?
Ik hoop op dat ze zich geen houding weten te geven van flink de pleuris erin hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerst zullen ze verbaasd zijn, dan blij en vervolgens boos omdat hij eruit moest en toch een tweede kans krijgt.
Ja, maar dan heeft de redactie dat NET niet gehoord natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ze zich versproken heeft (en dat staat al op twitter) dan is de missie dus mislukt.
Ja anders is het niet leuk natuurlijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar dan heeft de redactie dat NET niet gehoord natuurlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Genealogie: Niet alleen voor oude knarren
Het gaat erom dat de andere bewoners het niet doorhadden dus.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Die waren waarschijnlijk te druk met SL'tjes inplannen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze zinspeelde er iig wel opquote:Op maandag 7 maart 2011 20:16 schreef PietjePuk007 het volgende:
Als ze zich versproken heeft (en dat staat al op twitter) dan is de missie dus mislukt.
hahahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Lutte het volgende:
Die vent ie net een TomTom: Maik, keer om. Maik, keer om.
Die heeft ze gewoon ingefluisterd eventueel dat ze moeten doen alsof ze het niet wetenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Het gaat erom dat de andere bewoners het niet doorhadden dus.
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zou kunnen spelen dat de stem een speciale boodschap van Maik had voor haar, die haar een hart onder de riem steekt en dat ze daardoor helemaal getroost was. Easypeasy.
Struikelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Ruudt het volgende:
Hoe kan je als vrouw nu op zo'n homoke vallen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |