Maar er zit geen hond op te wachten toch? En wat nu bij de volgende die weggestemd wordt? Die wil dan ook terug.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ze denken dat de kijker op die 'relatie' zit te wachten
Denk ik,zou het anders ook niet weten wat Maik daar komt doen
Het is monopolygeld.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:54 schreef Dementor het volgende:
Zonde van het geld.
Je zou maar sponsor zijn..
Nee hoor.. Als je dit al heftig vindt moet je me eens zien als het hier echt Dracula's teaparty isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef D. het volgende:
[..]
Nounou, is het weer die periode van de maand?
De muziek is daarna nog twee keer terug geweest toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Stickertje het volgende:
het feest losbarten... en na 5 liedjes is het weer afgelopen![]()
jammer dat ze dat niet laten zien
Ja monique moet wegquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar er zit geen hond op te wachten toch? En wat nu bij de volgende die weggestemd wordt? Die wil dan ook terug.
Best lastig, carnaval uitsprekenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Lutte het volgende:
Die zinnen van Bart zijn echt van het niveau driejarige.
Dat was een geslaagd feestje dus?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef iBenny het volgende:
Ze wisten het carnaval wel mooi in beeld te brengen.
Alle mooie momenten ff snel achter elkaar
Vol verwachting klopt mijn hartquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee hoor.. Als je dit al heftig vindt moet je me eens zien als het hier echt Dracula's teaparty is
En vliegtuig dan! De horror!quote:Op maandag 7 maart 2011 19:58 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Best lastig, carnaval uitspreken.
Denk het niet. Hij zal Mo al wel een keer of drie gebangd hebbenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Dr_Greene het volgende:
Is Maik al gek geworden door zijn verblijf in de isoleercel...
volgens mij duurde het maar 20 - 30 minuten... en daarna gingen ze irritant toeteren en trommelenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
De muziek is daarna nog twee keer terug geweest toch?
Nee wat later kwam de muziek weer terug. Echtquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
volgens mij duurde het maar 20 - 30 minuten... en daarna gingen ze irritant toeteren en trommelen
Volg geen streams maar dit vroeg ik me ook meteen af. Bah nep.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Greys het volgende:
Wist ze het toen al, met carnaval, dat Maik er nog was?
Want toen vond ik haar al zo verdacht vrolijk ineens, na dat onuitputtelijke tranendal.
Hahaha ja daar was ze even echt aan toe !quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef Lavenderr het volgende:
Haha die Mo, "je moet jezelf eens een keer helemaal laten gaan" nou, me dunkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |