#denk aan je hartquote:Op maandag 7 maart 2011 20:07 schreef Caland het volgende:
Bart, hou je grafmuil eens. Met je kuthoofd.
8 beeldschermen maar ff laten zien ho maar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:07 schreef Uberchica het volgende:
Het opnoemen van Tweets van de autocue is enorm intriest.
Ze kan ook prima in stilte janken.quote:
dat dus..quote:
Inderdaadquote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haast onmogelijk? Dit is misschien wel de makkelijkste missie tot nu toe om onopvallend te spelen
.
Dus je gaat niet verder kijken?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
kweenie hoe het met jullie zit hoor, maar dit vond ik best een anticlimax ofzo...
Ze merken toch meteen haar verschil in humeur?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Haast onmogelijk? Dit is misschien wel de makkelijkste missie tot nu toe om onopvallend te spelen
.
Nja ze was zo aan het janken. Had ze eigenlijk vol moeten houden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Tha_Erik het volgende:
.
Beetje boel, ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:06 schreef flugeltje het volgende:
kweenie hoe het met jullie zit hoor, maar dit vond ik best een anticlimax ofzo...
Ze had het al gedacht omdat er geen tv bericht van Maik was en geen boek naar haar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef Lutte het volgende:
Dat wist ze allang joh, of ze is heel dom. Als zij naar die kamer moet zit die knul daar, like duh.
Niet gezien, maar dat roepen ze al vanaf het begin en heb er nog niks van gezien.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
hebben jullie dat nog gelezen in het AD??
"Internetgebruiker bepaalt verloop van Secret Story"
Als ik straks terugkom wil ik het wel even inscannen?
Het is wel een soort van judas hereniging hequote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Day het volgende:
[..]
Beetje boel, ja.![]()
En waarom jankt ze niet?
En dat Maik een biertje pakt en rustig verder speelt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef Caland het volgende:
Ik lach echt de ballen uit m'n broek als Monique er donderdag uit gaat. Maar zal wel weer niet
Gescript kutprogramma.
Je zou kunnen spelen dat de stem een speciale boodschap van Maik had voor haar, die haar een hart onder de riem steekt en dat ze daardoor helemaal getroost wasquote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze merken toch meteen haar verschil in humeur?
Ze leek tijdens carnaval ook al niet verdrietig meer.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze merken toch meteen haar verschil in humeur?
Mij hebben ze niets gevraagdquote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Of die avond nog Servio neukt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
En dat Maik een biertje pakt en rustig verder speelt.
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen en vragen stellen aan de kandidatenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niet gezien, maar dat roepen ze al vanaf het begin en heb er nog niks van gezien.
Tja het is fat of ze stoppen ermee. Als ik dan toch moet kiezen dan maar af en toe een SL.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:08 schreef flugeltje het volgende:
Ow en weet je wat het ergste is... Er zijn dus gewoon écht meer kijkers nu... Over een weekje of zo hangt de dag helemaal van SL's aan elkaar vast...
Waar haal je die info weg?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen en vragen stellen aan de kandidaten
Ik ben inmiddels wel benieuwd hoe ze de boel verder gaan vernaggelen... Niks heerlijker dan mezelf gruwelijk irriteren, is het niet aan de bewoners dan maar aan de makers..quote:
Doe maar!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Dat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het is wel een soort van judas hereniging he
Het blijft wel een tegenstander in het spel die je weer weg moet spelen
bezoekers van wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:10 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Vanaf vandaag mogen bezoekers opdrachten verzinnen
Nou, jippiequote:en vragen stellen aan de kandidaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |