Behalve Servio!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef IGotNoName het volgende:
Nu moeten all andere bewoners ook een kans krijgen om weer terug het huis in te gaan, als ze er donderdag eruit gaan.
Ik zou ook pissed zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Greys het volgende:
Ah Laura dus.
En terecht dat ze het onzin vindt
Morgen de nominaties... gaan we wéér knalluh!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef Uberchica het volgende:
Hoog entertainmentgehalte deze aflevering (i.c.m. Fok)....
En 't geheim van G & L.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgen de nominaties... gaan we wéér knalluh!
Ik vind het een beetje sneu worden inmiddelsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik ergerde me zo aan Bart vandaag, de tering
Ik vind het ook zo zielig voor die jongen, kan het niet helpenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje sneu worden inmiddels![]()
Net als hier al eerder werd gezegd, al dat commentaar maakt dat hij zich alleen maar kloteriger en meer nerveus gaat voelen natuurlijk. Dat gaat niet meer goed komen dan. En ze gaan hem ook echt niet meer vervangen nu, contract enzo.
/watje
Nee, ik niet...vind het wel grappig...alleen de wijze waarop vond ik te knullig!!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Arcee het volgende:
Wie baalden het meest van de terugkeer van Mike?
De stemmers.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Arcee het volgende:
Geld kwijt zijn ze sowieso...maar nu aan een nutteloze stemming ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Mylene het volgende:
Guido zegt het is toch ziek al die mensen die gestemd hebben zijn hun geld kwijt.
Guido en Laura geloof ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef Arcee het volgende:
sommigen andere koppen spraken ook wel boekdelenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
En de anderen wisten het goed te verbergen.
Servio bijvoorbeeld, mooiquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef Olga het volgende:
[..]
sommigen andere koppen spraken ook wel boekdelen
Werd dat gedacht?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef Olga het volgende:
maar goed Mo was dus niet onder de kalmeringspillen toen ze opeens weer vrolijk was
Ik vond het alleen opvallend dat ze eerst helemaal ingestort was en daarna opeens weer normaal deedquote:Op maandag 7 maart 2011 20:59 schreef PC eend het volgende:
[..]
Werd dat gedacht?
Nou ja niet zo gek ook eigenlijk, we weten van de valium praktijken
Ze geven je wel eens de keuze tussen valium of exit dus het het gekundquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Olga het volgende:
[..]
Ik vond het alleen opvallend dat ze eerst helemaal ingestort was en daarna opeens weer normaal deed
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |