wij?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Cafpow is qua posten een beetje de vrouwelijke Tijn, imo. Ik zeg daten!
Arme Cafpowquote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
Nee, we proberen Tijn te koppelenquote:Op maandag 7 maart 2011 18:21 schreef cafpow het volgende:
proberen jullie mij hier nou te koppelen???
Hoezo is zij de vrouwelijke Tijn?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
ze heeft geen piemel.quote:
Als ik weer vrijgezel benquote:
Ze post en beetje sloom en komt niet bepaald snugger over.quote:
Nooit dusquote:
Zeg nooit nooitquote:
nooit nooitquote:
miep miep!quote:
Lief hèquote:Op maandag 7 maart 2011 18:40 schreef ArTiC het volgende:
we hebben cafpow (wat een naam trouwens) weggejaagd...nouja...Nouk heeft haar weggejaagd
Hans Klok is er niks bij hierquote:Op maandag 7 maart 2011 18:46 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Lief hè![]()
Nu ga ik zelf weg, dus ze kan weer veilig tevoorschijn komen!
Ow.. Je verwachtte iemand anders?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:50 schreef ArTiC het volgende:
ik geloof dat er iets misgegaan is bij deze truc
Je werd nog genoemd jaquote:Op maandag 7 maart 2011 18:56 schreef tijnbrein het volgende:
Ik kom op het goeie moment binnen zie ik al
Nu ik het goed lees niet heel er positiefquote:
Dr werd een date voor je gehosseld, niet zo zeikenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nu ik het goed lees niet heel er positief
Op zo'n manier wil ik geen date. Jij bent een keus en zij ook. Dus jullie moeten daten.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dr werd een date voor je gehosseld, niet zo zeiken
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op zo'n manier wil ik geen date. Jij bent een keus en zij ook. Dus jullie moeten daten.![]()
Plus dat zulke dingen op zo'n manier over wie dan ook zeggen gewoon echt triest is.
misschien kunnen jullie daten?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet teveel luisteren naar wat Nouk zegt Tijn, al trap ik er zelf ook steeds in..
Ik ben al langer bekend met de charmens van noukquote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
Niet teveel luisteren naar wat Nouk zegt Tijn, al trap ik er zelf ook steeds in..
Ik weet iets veel betersquote:
ik heb een zwakke rugquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet iets veel betersjij gaat met hem daten
Dan geef je toch alleenquote:
ik ben 1m84, hij is 1m12quote:
Ideaalquote:
om je bier op te zetten jaquote:
Tsjaquote:
Hahaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Elk glas dat mij gebruikt als tafeltje gaat leeg
Als je niet stil blijft staan wel jaquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ga dan ook recht staanquote:Op maandag 7 maart 2011 19:26 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zuip ze dan gewoon leegquote:
Rietjequote:Op maandag 7 maart 2011 19:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik zuip ze dan gewoon leeg![]()
Rietje erbij zo hop 't glas in en klaar..
Ja, ik ga toch niet moeilijk doen en eerst het glas van m'n hoofd pakken manquote:
Dit is een Charmensquote:Op maandag 7 maart 2011 19:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben al langer bekend met de charmens van nouk
Wakker?quote:
Ik voel een Vquote:
Die was er gister nogquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
Waar is WT eigenlijk, zie em zo weinig de laatste tijd?
Nee, waar is RZ gebleven...nu we het toch over huillies hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
WhiteTrash?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
ik geef je weinig kans.quote:
Nee, alleen jankers, inlikkers, wanhopigen en een paar mensen die zichzelf heel tof vindenquote:
RZ is pleitos van Fok volgens mij, de LDG affaire trok hij zich toch wel heel erg aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, waar is RZ gebleven...nu we het toch over huillies hebben.
Ik las inslikkersquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, alleen jankers, inlikkers, wanhopigen en een paar mensen die zichzelf heel tof vinden
gohquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RZ is pleitos van Fok volgens mij, de LDG affaire trok hij zich toch wel heel erg aan.
die hebben we te weinigquote:
ik doe het niet voor je.quote:
uiteraard, incl facebook profiel in mijn PM/DMquote:
Misschien kun je nog wat PUB-ers lokken en ze een en ander leren?quote:
En hoe lang ben je al single, wanneer was je laatste keer sex, hoeveel scharrels heb je(gehad), slik je?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
oke
nee linkjes post ik hier niet
nou, ik ben 18 jaar
dat was het
Even zien, jij bent de jankert en ik ben 1 van die mensen die zichzelf op sommige momenten heel tof vindt. Het mooie is, anderen vinden dat soms ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, alleen jankers, inlikkers, wanhopigen en een paar mensen die zichzelf heel tof vinden
sinds mijn geboorte, nooit, geen scharrelsquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En hoe lang ben je al single, wanneer was je laatste keer sex, hoeveel scharrels heb je(gehad), slik je?
En t risico lopen dat ze zwanger raken van een ander en dan ons er van beschuldigenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kun je nog wat PUB-ers lokken en ze een en ander leren?
Ik vond hem juist in alle categorieën vallenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even zien, jij bent de jankert en ik ben 1 van die mensen die zichzelf op sommige momenten heel tof vindt. Het mooie is, anderen vinden dat soms ook.
Wie roept StBabs?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sinds mijn geboorte, nooit, geen scharrels
Doe je anaal? Wat vind je van Rocco?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En hoe lang ben je al single, wanneer was je laatste keer sex, hoeveel scharrels heb je(gehad), slik je?
Die jongen zegt dat ie 17 is? Maar goed, moet kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
De lover van Spirit zit ook op fokMijn soldaat stelt me teleur..
Ik wilde niet overdrijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vond hem juist in alle categorieën vallen
Hij is er nog hoor, alleen nie in SIngles volgensmij..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RZ is pleitos van Fok volgens mij, de LDG affaire trok hij zich toch wel heel erg aan.
Sommige vrouwen vinden t vies, anderen vinden het super geil. Slikken is iig een pré/plusquote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar waarom zou iemand niet willen slikken? wat is het taboe?
ohja, bij alles hier wordt om foto's gevraagdquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zie er wel goed uit op zich hoor en ik sta voor veel dingen open
ik wel hoorquote:
smaakt het dan vies volgens hen of vinden ze het "smerig" volgens een ideologie?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden t vies, anderen vinden het super geil. Slikken is iig een pré/plus
Kan prima, als ze 1e jaars is.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef vencodark het volgende:
Btw, universitair op je 18e is wel vrij vroeg of niet? Just curious.
Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al sinds "18, geen, geen scharrels.."
pas bij dr 1e postquote:
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.quote:
de koning van het achteraf lullen ben jequote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pas bij dr 1e post![]()
maar goed, ik ga de stad in
Ooh zo. Ja, daarom stelde ik ook de vraag.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.
Nee, ik heb mijn bestaan al bewezen aan enkele Fokkers.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.
Ik ben inderdaad een vroege leerlingquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja, daarom stelde ik ook de vraag.
Oh, daar twijfel ik niet aan, maar de rest wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn bestaan al bewezen aan enkele Fokkers.
sommige mensen betalen voor toneelspelquote:
wat wil je nog meer?quote:
En waar haal je dat uit en hoezo 'teveel pauper'?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
mwah ik denk toch dat hier te veel pauper zit voor mij
sorry dat het zo naar verwoord isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar haal je dat uit en hoezo 'teveel pauper'?
Ik zou ze mailen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Op een website over hoogbegaafheid domme taalfouten ontdekken:!
Mensen die denken dat hoogbegaafdheid gelijk staat aan het hebben van uitmuntende grammaticale vaardigheden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Op een website over hoogbegaafheid domme taalfouten ontdekken:!
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sorry dat het zo naar verwoord is
het is gevoelsmatig
ik voel dat er vooral Sjonnies in dit topic zitten
Dan ga je weer. Opgelost.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.
Je moet toegeven dat het best een beetje flauw overkomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hoogbegaafdheid gelijk staat aan het hebben van uitmuntende grammaticale vaardigheden.
Hoe weet je dat ik John heet?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het best een beetje flauw overkomt.
nee ik geef niet zo om interpunctie op een forumquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ga je weer. Opgelost.Trouwens, universitair geschoolde, vind je hoofdletters niet belangrijk? Of punten.
Ach, ik zie in amper tien posts twee mensen die op basis van 'gevoel' een feit vaststellen. Dat vind ik op mijn beurt weer een beetje flauw.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
Je moet toegeven dat het best een beetje flauw overkomt.
WTquote:
Warmer en poëtischer. Die heb ik nog niet eerder gehoord!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik geef niet zo om interpunctie op een forum
sterker nog: het weglaten ervan vind ik mooier, warmer en poëtischer staan
Je geeft er dus wél om.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik geef niet zo om interpunctie op een forum
sterker nog: het weglaten ervan vind ik mooier, warmer en poëtischer staan
Echtniet, eentje maarquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk nog wel kunnen lachen.
veel plezier met lachenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.
Wow da's wel ruig gelijk! Behalve die kapsalon moet 't wel lukken!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WT
Ik moet nog steeds bij jou de beste frieten komen eten.... zullen we dan ook een kapsalon nemen en een bierproeverij houden?
Wasn't me.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, ik zie in amper tien posts twee mensen die op basis van 'gevoel' een feit vaststellen. Dat vind ik op mijn beurt weer een beetje flauw.
Dat baseer je op gevoel of...?quote:
okequote:
Waarom lukt de kapsalon nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow da's wel ruig gelijk! Behalve die kapsalon moet 't wel lukken!
Omdat ik dat viesbah vind en ik weet niet of ik dat na een patatje ook nog eens naar binnen kan schuiven.quote:
ik denk echt steeds dat het zondag isquote:
Tip, sla t patatje over want dat zit erbij..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik dat viesbah vind en ik weet niet of ik dat na een patatje ook nog eens naar binnen kan schuiven.
Nee, want patat op een kapsalon is Utrechtse patat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tip, sla t patatje over want dat zit erbij..
Dan doe je jouw patat op de kapsalon en gooi je dat andere eraf..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want patat op een kapsalon is Utrechtse patat.
Viesbahquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik dat viesbah vind en ik weet niet of ik dat na een patatje ook nog eens naar binnen kan schuiven.
Zonde man. Patat moet je los van genieten. Net als bier.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doe je jouw patat op de kapsalon en gooi je dat andere eraf..
Ik wist niet dat ze met Harry Mens getrouwd wasquote:
Zonder pittig, kort kapsel?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Bij mijn kapsalon hebben ze alleen mooie vrouwen, geen friet
Spirit! De vrouw die alles week maakt van binnen.quote:
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn etenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spirit! De vrouw die alles week maakt van binnen.
Dingen die week zijn komen juist niet omhoog.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn eten
gelukkig niet, dan zou ik er niet meer komenquote:
Wauw.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan zou ik er niet meer komen
okayquote:
Ook niks van gemerkt zeker?quote:
Heb je haar gemist?quote:
quote:
quote:
quote:
In die tijd kan je een kindje makenquote:
Airwin, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spirit! De vrouw die alles week maakt van binnen.
Ouwe lullenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tijnbrein, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog niet
Toen smaakten ze nog iddquote:
Dat klopt. Stom.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als Bros. Die was vroeger ook lekker, in tegenstelling tot nu.
Ja die dingen zijn veranderd hè!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ze moeten alles weer zoals vroeger maken, toen was het allemaal lekkerder..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij ervaring zo wilt noemenquote:
Bros for ho's, je weet ervan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Dus het ligt tóch niet aan mijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn eten
En Bountyquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze moeten alles weer zoals vroeger maken, toen was het allemaal lekkerder..
Sigwaardig!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
Airwin, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog niet
Deze beter:quote:
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 wasquote:
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al heel lang geen melk Bros meer gegeten, misschien toch eens doen...
Met even veel haar denk ik iig.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 was
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 was
Die heb je alleen maar in Melk toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Dat!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.
Venz, voor fans van Venz!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef STING het volgende:
Venz Hagelslag. Ook dat veul lekkerder vroeger
Toch jammer... ik had graag een onderdeel van jouw leven geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sigwaardig!Helaas doe ik daar dan weer niet aan.
Nee, sinds een tijdje ook puur.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb je alleen maar in Melk toch?
Dan ben je toch? Je staat alleen te juichen aan de zijlijn in plaats van dat je samen met mij over de rode loper gaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
Toch jammer... ik had graag een onderdeel van jouw leven geweest
Hm...maar nooit meer een Bros dat ik ook zo wat. En nieuwe herinneringen maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Dat is naar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meer
Ja maar...polygamie is verboden in Nederlandquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je toch? Je staat alleen te juichen aan de zijlijn in plaats van dat je met mij over de rode loper gaat.
Dan maar zo'n chemische koetjesreep doen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meer
Ja, KitKat Senses eten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm...maar nooit meer een Bros dat ik ook zo wat. En nieuwe herinneringen maken?
Ik moet bij Bros denken aan die Joop Braakhekke. Met z'n bubbelsquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik betwijfel het ten zeerste.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
Ja maar...polygamie is verboden in NederlandAnders had ik natuurlijk allang jouw ring gedragen
Omdat dat toch best duidelijk is op die manier, niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat chocolade betreft he...waarom heeft elke smaak een eigen kleur qua verpakking? Groen voor hazelnoot, rood voor puur, geel voor wit en blauw voor melk!?
Koop Verkade.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat chocolade betreft he...waarom heeft elke smaak een eigen kleur qua verpakking? Groen voor hazelnoot, rood voor puur, geel voor wit en blauw voor melk!?
Ik wist wel dat je Bounty in Puur had, maar Bros, volgensmij zelfs nog niet gezien..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, sinds een tijdje ook puur.Die heb ik onlangs wel gegeten.
Moslim worden probleem opgelostquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar...polygamie is verboden in NederlandAnders had ik natuurlijk allang jouw ring gedragen
Om ze uit elkaar te houden als je slecht kunt lezen denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Ook handig met paaseitjes.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Om ze uit elkaar te houden als je slecht kunt lezen denk ik
En toch heb ik het gegeten.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik wist wel dat je Bounty in Puur had, maar Bros, volgensmij zelfs nog niet gezien..
Het is dan ook geen kritiek maar is dat internationaal zo afgesproken. Dat vroeg ik mij af.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat dat toch best duidelijk is op die manier, niet?
Die smaakten vroeger beterquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan maar zo'n chemische koetjesreep doen?
Mindfuck.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Omdat dat toch best duidelijk is op die manier, niet?
Ja ook! Maar je had er ook een met Karin bloemenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef STING het volgende:
[..]
Ik moet bij Bros denken aan die Joop Braakhekke. Met z'n bubbels
Yup, die deceptie hebben wij al eerder gezamenlijk ervaren.quote:
Om ze het uit elkaar te houden?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Met zo'n instelling zeker niet nee.quote:
En lekkerder vooral!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:43 schreef vencodark het volgende:
Pure chocolade schijnt ook gezonder te zijn dan melk.
Ik ben 28quote:
En paars voor pralinéquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Dat heb ik meer inmiddels-weer-getrouwde vrouwen horen zeggen. Mannen ook trouwens.quote:
Niet met je eens.. Wit, Melk en dan Melk met Hazelnoot, Wit met Crisps.. Maar Puur doe je me geen plezier meequote:
Tja, ik zeg ook nooit meer dat iets nooit zal veranderen, dus wellicht dat ik er over een poosje anders over. Maar dat is hoe ik er nu naar kijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik meer inmiddels-weer-getrouwde vrouwen horen zeggen. Mannen ook trouwens.
Sneller dan je denkt wellicht.quote:
quote:
Verdomme, nou moet ik wachten tot morgen om überhaupt iets te halen!quote:
Goeie nuancering.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, ik zeg ook nooit meer dat iets nooit zal veranderen, dus wellicht dat ik er over een poosje anders over. Maar dat is hoe ik er nu naar kijk
Doe niet zo ontzettend flauw, alsjeblieft.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch weinig aan te vinden? Hij is toch vrijgezel of niet?
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.quote:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jij
Ik herken een retorische vraag als ik er één zie.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.
Blijkbaar nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik herken een retorische vraag als ik er één zie.
Heb je ook zo'n trek in chocola?quote:
Jij wil niet door mij gebruikt worden?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.
Nee, na jouw geouwehoer niet meerquote:
Dit heeft niks met willen te maken, alleen met lust. Jouw lust!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:51 schreef Spirit82 het volgende:
Jij wil niet door mij gebruikt worden?![]()
Aiii alweer een afwijzing...
quote:
Waarom zou je dat eten? Ik dacht trouwens dat alleen Japanners dat aten bij Sushi.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag zeewier uit een pakje gegeten.It's so nasty! (Chinese cliënt op mijn stage)/
Wat een sterke replyquote:
Wat is daar mis mee dan? Das gezondquote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dit heeft niks met willen te maken, alleen met lust. Jouw lust!
Proeven.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je dat eten? Ik dacht trouwens dat alleen Japanners dat aten bij Sushi.
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.quote:
Ga je mee naar bed?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.
Het schijnt gezond te zijn zeewierquote:Op maandag 7 maart 2011 20:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Proeven.Ze had een pak van dat spul in de kast liggen. Het schijnt inderdaad iets Japans te zijn en kan o.a. bij rijst. Maar zij heeft het dus ook in huis.
Zeewier is sowieso nasty.. 1 van de redenen dat ik geen Sushi lust..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:52 schreef vencodark het volgende:
Ik heb vandaag zeewier uit een pakje gegeten.It's so nasty! (Chinese cliënt op mijn stage)/
Maar een relatie zou er niet in zitten... dus wat wil je dan van mequote:Op maandag 7 maart 2011 20:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Absoluut! Ik voel me alleen niet geroepen om als middel gebruikt te worden om jouw lust te bevredigen. Daar zoek je maar een ander voor.
Zou het alleen daardoor komen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, er zijn niet voor niets zoveel Japanners!
Nee, ook door walvisvlees.quote:
Het antwoord op die vraag is zo logisch dat ik 'm geeneens ga beantwoorden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:58 schreef Spirit82 het volgende:
Maar een relatie zou er niet in zitten... dus wat wil je dan van me
Dus als ik nu een Japanner eet word ik gezonder en leef langerquote:
Vrouwen zijn onlogisch. Ik snap em niet! Geef eens een hint?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het antwoord op die vraag is zo logisch dat ik 'm geeneens ga beantwoorden.
Helaas werkt dat niet zoquote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dus als ik nu een Japanner eet word ik gezonder en leef langer
Probeer het eens.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ga er maar eens goed over nadenken. Een beetje doorzettingsvermogen kan geen kwaad.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef Spirit82 het volgende:
Vrouwen zijn onlogisch. Ik snap em niet! Geef eens een hint?
Van kannibalisme is nooit iemand oud geworden.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mijn hoofd staat uit. Het enige waar ik nu nog over na kan denken is mn sollicitatie morgen. Doe eens lief en help me een handje?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ga er maar eens goed over nadenken. Een beetje doorzettingsvermogen kan geen kwaad.
Ik wil je best een handje helpen met het voorbereiden van je sollicitatie hoor. Op wat voor functie ga je solliciteren? Ontwikkelingen op je werk lopen niet zoals verwacht trouwens of is dit meer om je marktwaarde te bepalen?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:04 schreef Spirit82 het volgende:
Mijn hoofd staat uit. Het enige waar ik nu nog over na kan denken is mn sollicitatie morgen. Doe eens lief en help me een handje?
Staat dat niet in de bijsluiter?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef Samzz het volgende:
Ja zeg, is 't dood als ik om de hoek kom kijken
Het is vast niet de bedoeling om binnen een half uur twee keer een hoestdrank te nemen, he?
heb je msn? Ik kan jou niet toevoegen want zit op eb uddy, maar jij mij wel... praat wat makkelijker.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik wil je best een handje helpen met het voorbereiden van je sollicitatie hoor. Op wat voor functie ga je solliciteren? Ontwikkelingen op je werk lopen niet zoals verwacht trouwens of is dit meer om je marktwaarde te bepalen?
PM je adres maar. Of is het dat e-mailadres dat ik al van je heb?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef Spirit82 het volgende:
heb je msn? Ik kan jou niet toevoegen want zit op eb uddy, maar jij mij wel... praat wat makkelijker.
Die ben ik idd net aan het bekijkenquote:
jup, dat..quote:Op maandag 7 maart 2011 21:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
PM je adres maar. Of is het dat e-mailadres dat ik al van je heb?
Bron?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Van kannibalisme is nooit iemand oud geworden.
Ehm... Juistquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef vencodark het volgende:
Mijn ouders liggen samen helemaal in een deuk om het volgende: pa krabbelde even met een pen op zijn schouders/nek...en die pen raakt vervolgens verdwaald in zijn trui.
Geen idee wat is YT?quote:
Die zijn zeker al op?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:37 schreef -Engel- het volgende:
BINGO... u gaat niet door voor de tapasronde
Ik pasquote:Op maandag 7 maart 2011 21:38 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Nee.... maar als er 2 roepen, moet ik natuurlijk lotenof niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |