Ik voel een Vquote:
Die was er gister nogquote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
Waar is WT eigenlijk, zie em zo weinig de laatste tijd?
Nee, waar is RZ gebleven...nu we het toch over huillies hebben.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
WhiteTrash?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:34 schreef PeuRac het volgende:
ik geef je weinig kans.quote:
Nee, alleen jankers, inlikkers, wanhopigen en een paar mensen die zichzelf heel tof vindenquote:
RZ is pleitos van Fok volgens mij, de LDG affaire trok hij zich toch wel heel erg aan.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Nee, waar is RZ gebleven...nu we het toch over huillies hebben.
Ik las inslikkersquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, alleen jankers, inlikkers, wanhopigen en een paar mensen die zichzelf heel tof vinden
gohquote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RZ is pleitos van Fok volgens mij, de LDG affaire trok hij zich toch wel heel erg aan.
die hebben we te weinigquote:
ik doe het niet voor je.quote:
uiteraard, incl facebook profiel in mijn PM/DMquote:
Misschien kun je nog wat PUB-ers lokken en ze een en ander leren?quote:
En hoe lang ben je al single, wanneer was je laatste keer sex, hoeveel scharrels heb je(gehad), slik je?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:40 schreef lanterfanteraar het volgende:
oke
nee linkjes post ik hier niet
nou, ik ben 18 jaar
dat was het
Even zien, jij bent de jankert en ik ben 1 van die mensen die zichzelf op sommige momenten heel tof vindt. Het mooie is, anderen vinden dat soms ook.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, alleen jankers, inlikkers, wanhopigen en een paar mensen die zichzelf heel tof vinden
sinds mijn geboorte, nooit, geen scharrelsquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En hoe lang ben je al single, wanneer was je laatste keer sex, hoeveel scharrels heb je(gehad), slik je?
En t risico lopen dat ze zwanger raken van een ander en dan ons er van beschuldigenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien kun je nog wat PUB-ers lokken en ze een en ander leren?
Ik vond hem juist in alle categorieën vallenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Even zien, jij bent de jankert en ik ben 1 van die mensen die zichzelf op sommige momenten heel tof vindt. Het mooie is, anderen vinden dat soms ook.
Wie roept StBabs?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sinds mijn geboorte, nooit, geen scharrels
Doe je anaal? Wat vind je van Rocco?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:41 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En hoe lang ben je al single, wanneer was je laatste keer sex, hoeveel scharrels heb je(gehad), slik je?
Die jongen zegt dat ie 17 is? Maar goed, moet kunnenquote:Op maandag 7 maart 2011 19:39 schreef PeuRac het volgende:
De lover van Spirit zit ook op fokMijn soldaat stelt me teleur..
Ik wilde niet overdrijven.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik vond hem juist in alle categorieën vallen
Hij is er nog hoor, alleen nie in SIngles volgensmij..quote:Op maandag 7 maart 2011 19:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
RZ is pleitos van Fok volgens mij, de LDG affaire trok hij zich toch wel heel erg aan.
Sommige vrouwen vinden t vies, anderen vinden het super geil. Slikken is iig een pré/plusquote:Op maandag 7 maart 2011 19:42 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar waarom zou iemand niet willen slikken? wat is het taboe?
ohja, bij alles hier wordt om foto's gevraagdquote:Op maandag 7 maart 2011 19:43 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik zie er wel goed uit op zich hoor en ik sta voor veel dingen open
ik wel hoorquote:
smaakt het dan vies volgens hen of vinden ze het "smerig" volgens een ideologie?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:44 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Sommige vrouwen vinden t vies, anderen vinden het super geil. Slikken is iig een pré/plus
Kan prima, als ze 1e jaars is.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:47 schreef vencodark het volgende:
Btw, universitair op je 18e is wel vrij vroeg of niet? Just curious.
Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al sinds "18, geen, geen scharrels.."
pas bij dr 1e postquote:
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.quote:
de koning van het achteraf lullen ben jequote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pas bij dr 1e post![]()
maar goed, ik ga de stad in
Ooh zo. Ja, daarom stelde ik ook de vraag.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.
Nee, ik heb mijn bestaan al bewezen aan enkele Fokkers.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.
Ik ben inderdaad een vroege leerlingquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja, daarom stelde ik ook de vraag.
Oh, daar twijfel ik niet aan, maar de rest wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn bestaan al bewezen aan enkele Fokkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |