Zeker!! Ze werd een beest.. en ik vond dat er verschrikkelijk geil uitzien.. maar blijkbaar was mijn werker niet overtuigd -___-quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:30 schreef -AnneX- het volgende:
Windt je vriendin je op voor jullie overgaan tot seksuele handelingen? Als jij niet opgewonden van der raakt kan ze trekken wat ze wil, maar dan gooitie de kop ertegenin
Mijn vriend heeft daar ook last van, ik snap er ook geen biet van, want alles is zo perfect, en hij kan ontzettend geil worden, maar ja .. hij zakt al gauw weer in als 'ie erin zit ..quote:Op zaterdag 5 maart 2011 17:17 schreef ArchibaldTheWise het volgende:
Het is weer gebeurd.. Op het bed werd ik behoorlijk hard, toen ik gewoon met haar aan het kroelen was.. en ze pijpte me ook toen hij nog steenhard was, ze onderbrak ons om even naar de wc te gaan, waarna ik der befte, en der daarbij liet klaarkomenm en toen ik het er weer in wou steken.. verliet hij me weer., soms helemaal slap, daarna weer met een beetje kracht.. Ik heb me plat zitten googelen en merkte dat meer jongens dit meemaken.. en ja het is erg beschamend.. Ze zit er ook mee en denkt dat het aan haar ligt, maar het ligt toch echt aan mij!!
Wat is er met me, ik ben 17 jaar, moet ik al middelen overwegen? Ik hoorde ook over penisring ofzo iets? Ik wil haar de tijd van haar leven geven, de relatie is al zo perfect.. alleen waarom dit nou fout gaat..
Idem hier.. is wel een diabeet, dus zou daar door kunnen komen.. ik heb geduld en word gelukkig beloond want het gaat steeds beter! =)quote:Op vrijdag 18 maart 2011 13:16 schreef zeeuws-meisje het volgende:
[..]
Mijn vriend heeft daar ook last van, ik snap er ook geen biet van, want alles is zo perfect, en hij kan ontzettend geil worden, maar ja .. hij zakt al gauw weer in als 'ie erin zit ..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |