Nadat we lang met elkaar hadden zitten zoenen,strelen. en wij waren overgegaan tot het beffen en pijpen van elkaar.. was het tijd om te beginnen... Maar.. daar dacht mijn soldaat anders over..
Nadat ze me tevergeefs probeerde af te trekken.. (of poging tot afrtekken.. ze trok maar wat

) werd hij eventjes stijf.. maar zodra ik hem erin wilde stoppen.. Ho maar.. en toen werd het genant..
Ik wist dat zij meer ervaren dan ik was, en sessies had van 2 uur.. Maar ik heb eerder succesvol geneukt =S.. Ik weet niet waarom het bij haar zo koppig inzakte.. Ze is een heerlijk ding, vol, alles erop en eraan.. Het kan niet aan haar liggen, ze probeerde hem ook hard te pijpen, wat eventjes werkte, om vervolgens weer in te zakken.. Tittyfuck.. alles eindigde slap.. Het is me nieuwe vriendin, en ik schaam me nu verschrikkelijk, ik voelde me weer maagdelijk.. En ik heb ik herhaal met mijn vorige vriendin gewoon kunnen neuken... Ben ik bang om goed te presteren of wat?
Respect my wisdom, or endure the wrath of the hazardous incompetence I refer to as vengeance.