Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Al sinds "18, geen, geen scharrels.."
pas bij dr 1e postquote:
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.quote:
de koning van het achteraf lullen ben jequote:Op maandag 7 maart 2011 19:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
pas bij dr 1e post![]()
maar goed, ik ga de stad in
Ooh zo. Ja, daarom stelde ik ook de vraag.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.
Nee, ik heb mijn bestaan al bewezen aan enkele Fokkers.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
In combinatie met "Universitair" en ONZ posters in haar fobo, is dit gewoon een toneelspel.
Ik ben inderdaad een vroege leerlingquote:Op maandag 7 maart 2011 19:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh zo. Ja, daarom stelde ik ook de vraag.
Oh, daar twijfel ik niet aan, maar de rest wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Nee, ik heb mijn bestaan al bewezen aan enkele Fokkers.
sommige mensen betalen voor toneelspelquote:
wat wil je nog meer?quote:
En waar haal je dat uit en hoezo 'teveel pauper'?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
mwah ik denk toch dat hier te veel pauper zit voor mij
sorry dat het zo naar verwoord isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar haal je dat uit en hoezo 'teveel pauper'?
Ik zou ze mailen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Op een website over hoogbegaafheid domme taalfouten ontdekken:!
Mensen die denken dat hoogbegaafdheid gelijk staat aan het hebben van uitmuntende grammaticale vaardigheden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Op een website over hoogbegaafheid domme taalfouten ontdekken:!
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sorry dat het zo naar verwoord is
het is gevoelsmatig
ik voel dat er vooral Sjonnies in dit topic zitten
Dan ga je weer. Opgelost.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.
Je moet toegeven dat het best een beetje flauw overkomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hoogbegaafdheid gelijk staat aan het hebben van uitmuntende grammaticale vaardigheden.
Hoe weet je dat ik John heet?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |