sommige mensen betalen voor toneelspelquote:
wat wil je nog meer?quote:
En waar haal je dat uit en hoezo 'teveel pauper'?quote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef lanterfanteraar het volgende:
mwah ik denk toch dat hier te veel pauper zit voor mij
sorry dat het zo naar verwoord isquote:Op maandag 7 maart 2011 19:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
En waar haal je dat uit en hoezo 'teveel pauper'?
Ik zou ze mailen.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Op een website over hoogbegaafheid domme taalfouten ontdekken:!
Mensen die denken dat hoogbegaafdheid gelijk staat aan het hebben van uitmuntende grammaticale vaardigheden.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef L-E het volgende:
Op een website over hoogbegaafheid domme taalfouten ontdekken:!
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
sorry dat het zo naar verwoord is
het is gevoelsmatig
ik voel dat er vooral Sjonnies in dit topic zitten
Dan ga je weer. Opgelost.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.
Je moet toegeven dat het best een beetje flauw overkomt.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen die denken dat hoogbegaafdheid gelijk staat aan het hebben van uitmuntende grammaticale vaardigheden.
Hoe weet je dat ik John heet?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet toegeven dat het best een beetje flauw overkomt.
nee ik geef niet zo om interpunctie op een forumquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan ga je weer. Opgelost.Trouwens, universitair geschoolde, vind je hoofdletters niet belangrijk? Of punten.
Ach, ik zie in amper tien posts twee mensen die op basis van 'gevoel' een feit vaststellen. Dat vind ik op mijn beurt weer een beetje flauw.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:02 schreef L-E het volgende:
Je moet toegeven dat het best een beetje flauw overkomt.
WTquote:
Warmer en poëtischer. Die heb ik nog niet eerder gehoord!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik geef niet zo om interpunctie op een forum
sterker nog: het weglaten ervan vind ik mooier, warmer en poëtischer staan
Je geeft er dus wél om.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
nee ik geef niet zo om interpunctie op een forum
sterker nog: het weglaten ervan vind ik mooier, warmer en poëtischer staan
Echtniet, eentje maarquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
het is gevoelsmatig
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:00 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik wil natuurlijk nog wel kunnen lachen.
veel plezier met lachenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:01 schreef L-E het volgende:
[..]
Is ook zo. Gelukkig hebben we Peu om de boel omhoog te trekken.
Wow da's wel ruig gelijk! Behalve die kapsalon moet 't wel lukken!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef -Engel- het volgende:
[..]
WT
Ik moet nog steeds bij jou de beste frieten komen eten.... zullen we dan ook een kapsalon nemen en een bierproeverij houden?
Wasn't me.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:03 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ach, ik zie in amper tien posts twee mensen die op basis van 'gevoel' een feit vaststellen. Dat vind ik op mijn beurt weer een beetje flauw.
Dat baseer je op gevoel of...?quote:
okequote:
Waarom lukt de kapsalon nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:04 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wow da's wel ruig gelijk! Behalve die kapsalon moet 't wel lukken!
Omdat ik dat viesbah vind en ik weet niet of ik dat na een patatje ook nog eens naar binnen kan schuiven.quote:
ik denk echt steeds dat het zondag isquote:
Tip, sla t patatje over want dat zit erbij..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik dat viesbah vind en ik weet niet of ik dat na een patatje ook nog eens naar binnen kan schuiven.
Nee, want patat op een kapsalon is Utrechtse patat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Tip, sla t patatje over want dat zit erbij..
Dan doe je jouw patat op de kapsalon en gooi je dat andere eraf..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:13 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, want patat op een kapsalon is Utrechtse patat.
Viesbahquote:Op maandag 7 maart 2011 20:11 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Omdat ik dat viesbah vind en ik weet niet of ik dat na een patatje ook nog eens naar binnen kan schuiven.
Zonde man. Patat moet je los van genieten. Net als bier.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan doe je jouw patat op de kapsalon en gooi je dat andere eraf..
Ik wist niet dat ze met Harry Mens getrouwd wasquote:
Zonder pittig, kort kapsel?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:14 schreef ArTiC het volgende:
Bij mijn kapsalon hebben ze alleen mooie vrouwen, geen friet
Spirit! De vrouw die alles week maakt van binnen.quote:
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn etenquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spirit! De vrouw die alles week maakt van binnen.
Dingen die week zijn komen juist niet omhoog.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn eten
gelukkig niet, dan zou ik er niet meer komenquote:
Wauw.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:20 schreef ArTiC het volgende:
[..]
gelukkig niet, dan zou ik er niet meer komen
okayquote:
Ook niks van gemerkt zeker?quote:
Heb je haar gemist?quote:
quote:
quote:
quote:
In die tijd kan je een kindje makenquote:
Airwin, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog nietquote:Op maandag 7 maart 2011 20:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spirit! De vrouw die alles week maakt van binnen.
Ouwe lullenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tijnbrein, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog niet
Toen smaakten ze nog iddquote:
Dat klopt. Stom.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Net als Bros. Die was vroeger ook lekker, in tegenstelling tot nu.
Ja die dingen zijn veranderd hè!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ze moeten alles weer zoals vroeger maken, toen was het allemaal lekkerder..quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Als jij ervaring zo wilt noemenquote:
Bros for ho's, je weet ervan.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Dus het ligt tóch niet aan mijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Alles kwam bij hem omhoog. Behalve zijn eten
En Bountyquote:Op maandag 7 maart 2011 20:34 schreef STING het volgende:
[..]
Ik niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze moeten alles weer zoals vroeger maken, toen was het allemaal lekkerder..
Sigwaardig!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:32 schreef Spirit82 het volgende:
Airwin, die man die ik altijd heb gewild en die mijn leven compleet maakt, alleen weet ik dat nog niet
Deze beter:quote:
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 wasquote:
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Ik heb al heel lang geen melk Bros meer gegeten, misschien toch eens doen...
Met even veel haar denk ik iig.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 was
Dat begrijp ik.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik heb je liever zoals nu dan toen je 12 was
Die heb je alleen maar in Melk toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Dat!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.
Venz, voor fans van Venz!quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef STING het volgende:
Venz Hagelslag. Ook dat veul lekkerder vroeger
Toch jammer... ik had graag een onderdeel van jouw leven geweestquote:Op maandag 7 maart 2011 20:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Sigwaardig!Helaas doe ik daar dan weer niet aan.
Nee, sinds een tijdje ook puur.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Die heb je alleen maar in Melk toch?
Dan ben je toch? Je staat alleen te juichen aan de zijlijn in plaats van dat je samen met mij over de rode loper gaat.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:38 schreef Spirit82 het volgende:
Toch jammer... ik had graag een onderdeel van jouw leven geweest
Hm...maar nooit meer een Bros dat ik ook zo wat. En nieuwe herinneringen maken?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, niet doen. De herinnering krijg je noooit meer terug.
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meerquote:Op maandag 7 maart 2011 20:37 schreef vencodark het volgende:
Dat is naar.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik moet bij elke hap denken aan die reclame met Karin Bloemen en die donkergetinte medemens van wie ik de naam steeds vergeet. En dan smaakt het niet meer
Ja maar...polygamie is verboden in Nederlandquote:Op maandag 7 maart 2011 20:39 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je toch? Je staat alleen te juichen aan de zijlijn in plaats van dat je met mij over de rode loper gaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |