Ik ben 28quote:
En paars voor pralinéquote:Op maandag 7 maart 2011 20:40 schreef vencodark het volgende:
Btw, wat chocolade betreft he...waarom heeft elke smaak een eigen kleur qua verpakking? Groen voor hazelnoot, rood voor puur, geel voor wit en blauw voor melk!?
Dat heb ik meer inmiddels-weer-getrouwde vrouwen horen zeggen. Mannen ook trouwens.quote:
Niet met je eens.. Wit, Melk en dan Melk met Hazelnoot, Wit met Crisps.. Maar Puur doe je me geen plezier meequote:
Tja, ik zeg ook nooit meer dat iets nooit zal veranderen, dus wellicht dat ik er over een poosje anders over. Maar dat is hoe ik er nu naar kijkquote:Op maandag 7 maart 2011 20:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat heb ik meer inmiddels-weer-getrouwde vrouwen horen zeggen. Mannen ook trouwens.
Sneller dan je denkt wellicht.quote:
quote:
Verdomme, nou moet ik wachten tot morgen om überhaupt iets te halen!quote:
Goeie nuancering.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:46 schreef Spirit82 het volgende:
Tja, ik zeg ook nooit meer dat iets nooit zal veranderen, dus wellicht dat ik er over een poosje anders over. Maar dat is hoe ik er nu naar kijk
Doe niet zo ontzettend flauw, alsjeblieft.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is toch weinig aan te vinden? Hij is toch vrijgezel of niet?
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.quote:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jijquote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?quote:Op maandag 7 maart 2011 20:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijkbaar een welkome afwisseling na ruim vijf jaar met een botte man als ikzelf.
Ik dank voor de eer. Jij bent alleen maar op zoek naar iemand voor de rebound na vannacht.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef Spirit82 het volgende:
Ik zeg, schuif je vrouw door naar Arie en kom hierheen, jij woest aantrekkelijke man jij
Ik herken een retorische vraag als ik er één zie.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:49 schreef MissMSX het volgende:
Hang jij altijd waardeoordelen aan constateringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |