Zegt ook iets over de saaiheid op de streamsquote:
Wat anti-diehard-fansquote:Op maandag 7 maart 2011 17:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
het is nog niet officieel bekend dat die geheimen geraden zijn, wss na de show van vanavond
zie stream updatesquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef sik het volgende:
Sjonge jonge, ik kijk ook 3 dagen(!!!!) geen SS, zie gelijk dat ik het niet meer kan volgen.. Iemand ff snelle updates?
Er is nog niet geneuktquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef sik het volgende:
Sjonge jonge, ik kijk ook 3 dagen(!!!!) geen SS, zie gelijk dat ik het niet meer kan volgen.. Iemand ff snelle updates?
Yep daar hebben we een mooi topic voorquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef sik het volgende:
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
Joanna is echt op de goede weg nu, zou ze het aandurven om te drukken?
Daar staat geen kloten in. Heb net m'n beklag gedaan bij de mod'squote:Op maandag 7 maart 2011 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep daar hebben we een mooi topic voor
tuurlijk nietquote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
Zag em laatst ook al na dat feestjequote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef bbfakir het volgende:
Wat is dat nu, denkt Laura. Daar zwelt wat. Karim denkt aan een triootje.
[ afbeelding ]
Op wie zou ze drukken en zit ze op de goede weg?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
Hoe durven zequote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar staat geen kloten in. Heb net m'n beklag gedaan bij de mod's
Domste??? zij heeft wel door dat Geer rijk is of rijke ouders heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 17:16 schreef KlownJB het volgende:
Ik stem toch wel Joanna als de domste, met Sofia op nummer 2
ja, en hij is een keer gaan rukken op het toilet zei die. maar het lukte niet hahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Zag em laatst ook al na dat feestjedie heeft echt sekstekort
Maar kriebelen dat hij kan!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef DownToEarth het volgende:
alles wat uit die nek van alex komt is onzin
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef kaos- het volgende:
Guido : "dus jij denkt dat hij miljonair is ofzo?"
Jo is goed bezig
Dat dus!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Op wie zou ze drukken en zit ze op de goede weg?
24/7 kanaal laat alleen Alex en Laura zien.. SAAI!
Tot straks.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het wel voor vandaag en ga de PC uitknallen.
Ben benieuwd hoe de uitzending vanavond gaat worden als Maik weer terug gaat keren in het huis
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat zijn kledingstukken... voor zover ik het kan zien..
Je hoeft daar niet slim voor te zijn en ze is niet de enige. Maar over het algemeen verdient een gemiddeld gesprek met haar wel eenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Domste??? zij heeft wel door dat Geer rijk is of rijke ouders heeft
Nou hij is het al twee weken aan het voorbereiden hequote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Alnix weet echt niet hoe hij een meisje moet versieren he, duikt er gelijk op uit het niets. Prutsert.
ben je ook ridder?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef kaos- het volgende:
ik schaam me gewoon voor Alex, hoe erg is dat
Terwijl jij aan het luisteren was hebben we het daar al over gehad.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef Sperma het volgende:
terwijl jullie naar die tumorpatient van een alex kijken weten philip en guido al dat gerard een miljonair is..
Inderdaad, ze is uitgekookt.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
Joanna doet zich dommer voor dan dat ze is. Zo denk ik over haar.
Geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
haha, wat denkt ze? ga weg met je kleine piemel
in bed ja. nee serieus, plaatsvervangende schaamte bij die gek.quote:
Deze verstond ik nietquote:
Merciquote:
Dat zou echt knap zijn van Joanna :pquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat Joanna zo gaat drukken op Alex omdat ze denkt dat hij ridder is !
Dat zou mooi zijn, en tijd worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Nog iets heftigs gebeurd? Volgens de tweet van Alphons zou er afgelopen nacht om oo:oo uur een heftrige opdracht komen, die voor spectaculaire beelden zou zorgen
Jazeker! Fons liegt niet over zulke dingen, alleen was het om 01.00quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Nog iets heftigs gebeurd? Volgens de tweet van Alphons zou er afgelopen nacht om oo:oo uur een heftrige opdracht komen, die voor spectaculaire beelden zou zorgen
Helemaal niks behalve dat Joanna een stamboom heeft gemaakt vannacht!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Net zoals die niet liegt over dat men alles mocht zien zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef Zixon het volgende:
[..]
Jazeker! Fons liegt niet over zulke dingen, alleen was het om 01.00
Preciesquote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
Net zoals die niet liegt over dat men alles mocht zien zeker?
Stamboom van wie? En waarmee?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Helemaal niks behalve dat Joanna een stamboom heeft gemaakt vannacht!
Opzich leuk. Maar omdat het uit Alex zijn mond komt heb je er meteen geen zin meer inquote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Het wordt spannend...ze gaan mikado spelen..
zou je denkenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat Joanna zo gaat drukken op Alex omdat ze denkt dat hij ridder is !
Ach, dat doen we toch allemaal welquote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Karim begint zich te realiseren dat in je blote snikkel een gitaartje aanranden misschien wel eens een slechte referentie voor een toekomstige baan kan zijn.
Logica van nul dus weer...wordt zooo gek van haar. Loop overal maar hard te roepen en doen alsof ze alles weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef D. het volgende:
Joanna wil op haar 30ste niet meer trouwen. Laat dan maar zitten zegt ze
En toen drukte Sharon op Flip over een broer/zus relatie met Joan.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Een valse clue van haar en flippie!
De stamboom had ze gemaakt van bestek en rietjes!
Haha tering, dacht eerst dat die mic wat anders was.quote:
soms overkomt?.....quote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef md89 het volgende:
Joanna heeft echt overal een weerwoord opZe heeft echt niet door hoe dom ze soms over komt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef angeljacky het volgende:
Buffert het bij spix ook bij jullie of ligt dat alleen aan mij?
Een stamboom moet je toch uitschrijven?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Een valse clue van haar en flippie!
De stamboom had ze gemaakt van bestek en rietjes!
Hier geen last. Misschien even refreshen?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef angeljacky het volgende:
heb ik ook last vanquote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef angeljacky het volgende:
ligt aan jouquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
OK dank je wel, ligt t niet aan mijn laptoppie
Mo heeft gedrukt voor Laura en Ser mocht toen drukken voor Guidoquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef KlownJB het volgende:
Ik heb de streamverslagen rond het stemmen op Guido en Laura maar even teruggelezen omdat ik dat gemist had... maar er zijn niet zo veel touwen aan vast te knopen. Monique zou drukken maar toen heeft Stervio dat gedaan of zo en Joanna eigenlijk ook maar die trok het weer terug?
Da's Joanna hequote:
ik hoop zo dat zij d'r uit gaat donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef beequeen het volgende:
Joanna: mijn moeder, mijn moeder, mijn moeder. Wat een fakking opschepper is ze ook.
Er is ook een filmpje van, dat maakt meer duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef KlownJB het volgende:
Ik heb de streamverslagen rond het stemmen op Guido en Laura maar even teruggelezen omdat ik dat gemist had... maar er zijn niet zo veel touwen aan vast te knopen. Monique zou drukken maar toen heeft Stervio dat gedaan of zo en Joanna eigenlijk ook maar die trok het weer terug?
Bedanktquote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo heeft gedrukt voor Laura en Ser mocht toen drukken voor Guido
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
ik hoop zo dat zij d'r uit gaat donderdag
Ik vind het heerlijk hoe ze over haar moeder praat, mijn moeder zou ook zo kunnen zijn als ze nog leefde, alles doen voor haar kidsquote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef beequeen het volgende:
Joanna: mijn moeder, mijn moeder, mijn moeder. Wat een fakking opschepper is ze ook.
Zodat ze niet over d'r hertenvlekken op d'r huid hoeft te pratenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
Waarom moet Joanna altijd zo tof doen.
[ afbeelding ]
Karim, dacht het het geheim van Guido en Laura te weten, maar kon niet drukken dus vroeg Monique om te drukken, die drukte voor Laura, er werd gezegt dat het goed was en ze het geld van Laura kreeg, er werd niet bekent gemaakt wat haar geheim was. Guido en Laura woude het niet langer geheim was en Laura vertelde haar geheim aan Servio en zei dat hij er op voor Guido moest drukken, omdat Guido dit wilde. dit gebeurdequote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef KlownJB het volgende:
Oh..quote:Op maandag 7 maart 2011 17:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dit had dus afgelopen nacht moeten gebeuren, hoor
Normaal gesproken wel ja, maar bij Jo gaat het alleen maar over geld.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:34 schreef angeljacky het volgende:
Ik vind het heerlijk hoe ze over haar moeder praat, mijn moeder zou ook zo kunnen zijn als ze nog leefde, alles doen voor haar kids
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Zodat ze niet over d'r hertenvlekken op d'r huid hoeft te praten
Ze hadden d'r een hertenpak moeten gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Stranger het volgende:
Zo, terug van het werk.
Nog wat spannends in het huis gebeurd? Nee? Dacht ik al
En weten we al wat voor pakje Joanna aanhad met het carnavalfeest?
Sailormoon pakje!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Stranger het volgende:
Zo, terug van het werk.
Nog wat spannends in het huis gebeurd? Nee? Dacht ik al
En weten we al wat voor pakje Joanna aanhad met het carnavalfeest?
quote:
is dat zodat MAIK vanavond nog ff kan meenomineren?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef Tinos85 het volgende:
Echt fakking 2000% niet normaal dat wij het morgen te horen krijgen. Achterlijk
Tv kijken krijg je vast wel de nominaties te zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef Tinos85 het volgende:
Echt fakking 2000% niet normaal dat wij het morgen te horen krijgen. Achterlijk
Niet over geld, maar wel over materialistische zakenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar bij Jo gaat het alleen maar over geld.
Ik verwacht van wel, dan is Mo veilig.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
is dat zodat MAIK vanavond nog ff kan meenomineren?
Ga maar wel!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef kahaarin het volgende:
Misschien ga ik wel, misschien ga ik niet:
[ afbeelding ]
Dat weet niemand maar merken we vanzelf.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
is dat zodat MAIK vanavond nog ff kan meenomineren?
Ja morgen ja. Ik typte even na wat aidsvlek zeiquote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef mYsca het volgende:
[..]
Tv kijken krijg je vast wel de nominaties te zien.
Wat zou je willen peilen?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Is er nog een poll voor de ladies?
Overigens goede middag allemaal
Ze gaan stemmen op de streams, en Maik komt terug tijdens de uitzending (als het goed is)quote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef RobbieBoy het volgende:
Maar vanavond gaat er toch wel iets gebeuren he? zal sowieso wel een overvolle streamlock avond worden als Maik straks terug komt
Zoiets jaquote:
Die poll komt nadat de genomineerden bekend zijnquote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef vuurvliegje69 het volgende:
[..]
Wie de Fokkers er deze week uitgestemd zouden willen hebben?
er is al genomineerd. morgen bekendmakingquote:Op maandag 7 maart 2011 17:43 schreef D. het volgende:
[..]
Ze gaan stemmen op de streams, en Maik komt terug tijdens de uitzending (als het goed is)
Oja tuurlijk, thnxquote:Op maandag 7 maart 2011 17:44 schreef D. het volgende:
[..]
Die poll komt nadat de genomineerden bekend zijn
Owquote:Op maandag 7 maart 2011 17:44 schreef superkokje het volgende:
[..]
er is al genomineerd. morgen bekendmaking
Kijk, dat bedoelde ik net, hij wil best bot zijn maar de meerderheid, iig zijn "team", moet het met hem eens zijn. Als hij echt zo direct was dan had hij er niet meer over geluld.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:41 schreef Urb het volgende:
Servio zijn aanvaring met Sharon natuurlijk ff rechtpraten bij z'n andere bum-buddies. Hij zei volgens hem dat "Sharon veel met of naar Gerard hangt" dat klinkt al een stuk minder negatief dan schoothondje zijn van natuurlijk.
Zou wat zijn als Mo genomineerd is, dat wordt een tranendalquote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
of wel. nominaties worden morgen bekend
De tijd zal het lerenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:46 schreef superkokje het volgende:
[..]
of wel. nominaties worden morgen bekend
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef kahaarin het volgende:
Dit is leuker dan bed/bankliggen:
[ afbeelding ]
Ook de gesprekken gaan natuurlijker en meer tussen neus en lippen door, veel beter.
Jammer dat ik 3 van de 4 mensen aan die tafel op auto-mute hebquote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Ook de gesprekken gaan natuurlijker en meer tussen neus en lippen door, veel beter.
Ja idd, Sharon verteld net dat haar paard "Lancelot" heet, had ze daar nu maar aan gedacht voor "Ridder" Alex ontmaskerd werd.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef kahaarin het volgende:
[ afbeelding ]
Dat hoop ik, ben zo flauw van lamlendig liggende mensen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef DownToEarth het volgende:
duurt niet meer lang, dan mogen ze niet meer gaan leggen van de stem
Psies.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Hier komt niet veel uit:
[ afbeelding ]
Valt nu heel erg mee, er is conversatie, niemand overschreeuwt.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jammer dat ik 3 van de 4 mensen aan die tafel op auto-mute heb
Haha, maar goed, ze schreeuwt niet en is ook niet aan het doorgallopperen met haar verhalen, zo is het allemaal best te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja idd, Sharon verteld net dat haar paard "Lancelot" heet, had ze daar nu maar aan gedacht voor "Ridder" Alex ontmaskerd werd.
Ik schakelde wat laat in maar verstond nog net "Ik zit hier niet om jouw tijd te verzuren ofzo, dat doe je zelf wel"quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
Pakte Karim net even So aan? Ik heb die stream zacht staan maar dacht dat hij er wat van zei dat ze zo snibbig doet af en toe, heeft iemand dat goed gehoord?
Yep, Karim: "ik ben hier niet om je tijd te verzuren hoor.... dat doe je zelf"quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
Pakte Karim net even So aan? Ik heb die stream zacht staan maar dacht dat hij er wat van zei dat ze zo snibbig doet af en toe, heeft iemand dat goed gehoord?
OutOfThisWorld wellichtquote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
ja echt waarquote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef WinBot het volgende:
ALEX: "Vier op een rij? Hoe gaat dat ook alweer?"
Yes.... dit is leukquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik schakelde wat laat in maar verstond nog net "Ik zit hier niet om jouw tijd te verzuren ofzo, dat doe je zelf wel"
Thnx! Wat goed, niemand heeft dat nog gedaan. Karim is lekker bezig.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Yep, Karim: "ik ben hier niet om je tijd te verzuren hoor.... dat doe je zelf"
Misschien geirriteerd? Miss over de "leuke"opmerking tegen sharon gehoord? Maar dat is niks voor Karimquote:
Die ligt op de andere bank lamlendig te zijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:56 schreef mevrouwdebok het volgende:
nou catasrofia ,snel sterfio zoeken om te klagen
Blijkbaar heeft hij gezegd een poging te hebben gedaan op het toilet, maar dat wilde niet lukkenquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:02 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij gezegd een poging te hebben gedaan op het toilet, maar dat wilde niet lukken
Aanwijzing dat er een piercer in huis is?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie trouwens een pleister op z'n tepel zitten?
quote:
daar had ie zich bezeerd met scheren ofzoquote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie trouwens een pleister op z'n tepel zitten?
Heel goed!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:04 schreef pullup het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ze hebben door dat de rest voor pampus liggen en gaan ons vermaken
Exit ---------->quote:
Tepel eraf geschoren..quote:Op maandag 7 maart 2011 18:03 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Waarom heeft ie trouwens een pleister
op z'n tepel zitten?
Wil je even weggaan want we willen het over Gerard hebben en jij bent zijn schoothondje. Iets in die strekking.quote:
Zozo.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:05 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Dat zij er niet bij mocht kommen zitten omdat zij het schoothondje van Gerard is..
quote:
En d'r haar. quote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef minzo het volgende:
Aafke zit echt de hele dag aan haar gezicht, zo vies
Ja dat is dan best lastig in zo'n huis.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:09 schreef WinBot het volgende:
AHAH, ze weten uit verveling niet wat ze moeten doenn.....dammmm
Die gaat er ook gewoon uit donderdag.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:10 schreef vuurvliegje69 het volgende:
Gadver, ze gaan zomaar naar bed overdag. Of slapen. En vanavond zeker weer om half tien naar bed en ondertussen janken dat ze zo moe zijn en daar paniekaanvallen van krijgen. Godzilla heeft zowizo een chagrijnige kop
Eensquote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef WinBot het volgende:
Ze moeten gewoon dagopdrachten krijgen waarmee ze cash kunnen verdienen!
Newbiequote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef xdiashalizx het volgende:
Dit is met stip de meest boring RLS die ik ooit gezien heb..
jaaaaaa zoveel mogelijk puisten uitknijpen bij Aafkequote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef WinBot het volgende:
Juist dat dusquote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef WinBot het volgende:
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef rita1959 het volgende:
[..]
jaaaaaa zoveel mogelijk puisten uitknijpen bij Aafke
zo krijg je die drie maanden wel volquote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef rita1959 het volgende:
[..]
Zijn ze over 3 maand nog niet klaar!!!quote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef rita1959 het volgende:
[..]
Dat dus..quote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
Ze doen geen reet maar toch is het verslavend om te kijken
Kansloos, als ze zo saai zijn, dan taai ik af. gistyeravond ben ik lekker gewoon tv gaan kijken.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:12 schreef Tinos85 het volgende:
Ze doen geen reet maar toch is het verslavend om te kijken
quote:Op maandag 7 maart 2011 18:11 schreef WinBot het volgende:
Jazeker.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:13 schreef mevrouwdebok het volgende:
rijdende rechter worden wij hier in het ootje genomen ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |