Logica van nul dus weer...wordt zooo gek van haar. Loop overal maar hard te roepen en doen alsof ze alles weet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef D. het volgende:
Joanna wil op haar 30ste niet meer trouwen. Laat dan maar zitten zegt ze
En toen drukte Sharon op Flip over een broer/zus relatie met Joan.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Een valse clue van haar en flippie!
De stamboom had ze gemaakt van bestek en rietjes!
Haha tering, dacht eerst dat die mic wat anders was.quote:
soms overkomt?.....quote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef md89 het volgende:
Joanna heeft echt overal een weerwoord opZe heeft echt niet door hoe dom ze soms over komt.
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef angeljacky het volgende:
Buffert het bij spix ook bij jullie of ligt dat alleen aan mij?
Een stamboom moet je toch uitschrijven?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:30 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Een valse clue van haar en flippie!
De stamboom had ze gemaakt van bestek en rietjes!
Hier geen last. Misschien even refreshen?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef angeljacky het volgende:
heb ik ook last vanquote:Op maandag 7 maart 2011 17:31 schreef angeljacky het volgende:
ligt aan jouquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef angeljacky het volgende:
[..]
OK dank je wel, ligt t niet aan mijn laptoppie
Mo heeft gedrukt voor Laura en Ser mocht toen drukken voor Guidoquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef KlownJB het volgende:
Ik heb de streamverslagen rond het stemmen op Guido en Laura maar even teruggelezen omdat ik dat gemist had... maar er zijn niet zo veel touwen aan vast te knopen. Monique zou drukken maar toen heeft Stervio dat gedaan of zo en Joanna eigenlijk ook maar die trok het weer terug?
Da's Joanna hequote:
ik hoop zo dat zij d'r uit gaat donderdagquote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef beequeen het volgende:
Joanna: mijn moeder, mijn moeder, mijn moeder. Wat een fakking opschepper is ze ook.
Er is ook een filmpje van, dat maakt meer duidelijkquote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef KlownJB het volgende:
Ik heb de streamverslagen rond het stemmen op Guido en Laura maar even teruggelezen omdat ik dat gemist had... maar er zijn niet zo veel touwen aan vast te knopen. Monique zou drukken maar toen heeft Stervio dat gedaan of zo en Joanna eigenlijk ook maar die trok het weer terug?
Bedanktquote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Mo heeft gedrukt voor Laura en Ser mocht toen drukken voor Guido
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |