Zegt ook iets over de saaiheid op de streamsquote:
Wat anti-diehard-fansquote:Op maandag 7 maart 2011 17:11 schreef jesje1982 het volgende:
[..]
het is nog niet officieel bekend dat die geheimen geraden zijn, wss na de show van vanavond
zie stream updatesquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef sik het volgende:
Sjonge jonge, ik kijk ook 3 dagen(!!!!) geen SS, zie gelijk dat ik het niet meer kan volgen.. Iemand ff snelle updates?
Er is nog niet geneuktquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef sik het volgende:
Sjonge jonge, ik kijk ook 3 dagen(!!!!) geen SS, zie gelijk dat ik het niet meer kan volgen.. Iemand ff snelle updates?
Yep daar hebben we een mooi topic voorquote:Op maandag 7 maart 2011 17:15 schreef sik het volgende:
Ik vrees van niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
Joanna is echt op de goede weg nu, zou ze het aandurven om te drukken?
Daar staat geen kloten in. Heb net m'n beklag gedaan bij de mod'squote:Op maandag 7 maart 2011 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Yep daar hebben we een mooi topic voor
tuurlijk nietquote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
Zag em laatst ook al na dat feestjequote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef bbfakir het volgende:
Wat is dat nu, denkt Laura. Daar zwelt wat. Karim denkt aan een triootje.
[ afbeelding ]
Op wie zou ze drukken en zit ze op de goede weg?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef kahaarin het volgende:
Hoe durven zequote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Daar staat geen kloten in. Heb net m'n beklag gedaan bij de mod's
Domste??? zij heeft wel door dat Geer rijk is of rijke ouders heeftquote:Op maandag 7 maart 2011 17:16 schreef KlownJB het volgende:
Ik stem toch wel Joanna als de domste, met Sofia op nummer 2
ja, en hij is een keer gaan rukken op het toilet zei die. maar het lukte niet hahahaquote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef KlownJB het volgende:
[..]
Zag em laatst ook al na dat feestjedie heeft echt sekstekort
Maar kriebelen dat hij kan!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:17 schreef DownToEarth het volgende:
alles wat uit die nek van alex komt is onzin
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef kaos- het volgende:
Guido : "dus jij denkt dat hij miljonair is ofzo?"
Jo is goed bezig
Dat dus!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:18 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Op wie zou ze drukken en zit ze op de goede weg?
24/7 kanaal laat alleen Alex en Laura zien.. SAAI!
Tot straks.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef BONG4002 het volgende:
Ik geloof het wel voor vandaag en ga de PC uitknallen.
Ben benieuwd hoe de uitzending vanavond gaat worden als Maik weer terug gaat keren in het huis
quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:20 schreef Green1 het volgende:
[..]
Dat zijn kledingstukken... voor zover ik het kan zien..
Je hoeft daar niet slim voor te zijn en ze is niet de enige. Maar over het algemeen verdient een gemiddeld gesprek met haar wel eenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:19 schreef angeljacky het volgende:
[..]
Domste??? zij heeft wel door dat Geer rijk is of rijke ouders heeft
Nou hij is het al twee weken aan het voorbereiden hequote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef freaky40 het volgende:
Die Alnix weet echt niet hoe hij een meisje moet versieren he, duikt er gelijk op uit het niets. Prutsert.
ben je ook ridder?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef kaos- het volgende:
ik schaam me gewoon voor Alex, hoe erg is dat
Terwijl jij aan het luisteren was hebben we het daar al over gehad.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:21 schreef Sperma het volgende:
terwijl jullie naar die tumorpatient van een alex kijken weten philip en guido al dat gerard een miljonair is..
Inderdaad, ze is uitgekookt.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef Mylene het volgende:
Joanna doet zich dommer voor dan dat ze is. Zo denk ik over haar.
Geen idee.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:22 schreef DownToEarth het volgende:
[..]
haha, wat denkt ze? ga weg met je kleine piemel
in bed ja. nee serieus, plaatsvervangende schaamte bij die gek.quote:
Deze verstond ik nietquote:
Merciquote:
Dat zou echt knap zijn van Joanna :pquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat Joanna zo gaat drukken op Alex omdat ze denkt dat hij ridder is !
Dat zou mooi zijn, en tijd worden.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Nog iets heftigs gebeurd? Volgens de tweet van Alphons zou er afgelopen nacht om oo:oo uur een heftrige opdracht komen, die voor spectaculaire beelden zou zorgen
Jazeker! Fons liegt niet over zulke dingen, alleen was het om 01.00quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Nog iets heftigs gebeurd? Volgens de tweet van Alphons zou er afgelopen nacht om oo:oo uur een heftrige opdracht komen, die voor spectaculaire beelden zou zorgen
Helemaal niks behalve dat Joanna een stamboom heeft gemaakt vannacht!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef RobbieBoy het volgende:
Net zoals die niet liegt over dat men alles mocht zien zeker?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef Zixon het volgende:
[..]
Jazeker! Fons liegt niet over zulke dingen, alleen was het om 01.00
Preciesquote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef Green1 het volgende:
[..]
Net zoals die niet liegt over dat men alles mocht zien zeker?
Stamboom van wie? En waarmee?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:27 schreef Misiuuu het volgende:
[..]
Helemaal niks behalve dat Joanna een stamboom heeft gemaakt vannacht!
Opzich leuk. Maar omdat het uit Alex zijn mond komt heb je er meteen geen zin meer inquote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef xdiashalizx het volgende:
Het wordt spannend...ze gaan mikado spelen..
zou je denkenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:26 schreef Reksie1981 het volgende:
Ik gok dat Joanna zo gaat drukken op Alex omdat ze denkt dat hij ridder is !
Ach, dat doen we toch allemaal welquote:Op maandag 7 maart 2011 17:28 schreef kahaarin het volgende:
Lol, Karim begint zich te realiseren dat in je blote snikkel een gitaartje aanranden misschien wel eens een slechte referentie voor een toekomstige baan kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |