quote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
ik hoop zo dat zij d'r uit gaat donderdag
Ik vind het heerlijk hoe ze over haar moeder praat, mijn moeder zou ook zo kunnen zijn als ze nog leefde, alles doen voor haar kidsquote:Op maandag 7 maart 2011 17:33 schreef beequeen het volgende:
Joanna: mijn moeder, mijn moeder, mijn moeder. Wat een fakking opschepper is ze ook.
Zodat ze niet over d'r hertenvlekken op d'r huid hoeft te pratenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:34 schreef TWP het volgende:
Waarom moet Joanna altijd zo tof doen.
[ afbeelding ]
Karim, dacht het het geheim van Guido en Laura te weten, maar kon niet drukken dus vroeg Monique om te drukken, die drukte voor Laura, er werd gezegt dat het goed was en ze het geld van Laura kreeg, er werd niet bekent gemaakt wat haar geheim was. Guido en Laura woude het niet langer geheim was en Laura vertelde haar geheim aan Servio en zei dat hij er op voor Guido moest drukken, omdat Guido dit wilde. dit gebeurdequote:Op maandag 7 maart 2011 17:32 schreef KlownJB het volgende:
Ik heb de streamverslagen rond het stemmen op Guido en Laura maar even teruggelezen omdat ik dat gemist had... maar er zijn niet zo veel touwen aan vast te knopen. Monique zou drukken maar toen heeft Stervio dat gedaan of zo en Joanna eigenlijk ook maar die trok het weer terug?
Oh..quote:Op maandag 7 maart 2011 17:35 schreef RobbieBoy het volgende:
[..]
dit had dus afgelopen nacht moeten gebeuren, hoor
Normaal gesproken wel ja, maar bij Jo gaat het alleen maar over geld.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:34 schreef angeljacky het volgende:
Ik vind het heerlijk hoe ze over haar moeder praat, mijn moeder zou ook zo kunnen zijn als ze nog leefde, alles doen voor haar kids
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:35 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
Zodat ze niet over d'r hertenvlekken op d'r huid hoeft te praten
Ze hadden d'r een hertenpak moeten gevenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Stranger het volgende:
Zo, terug van het werk.
Nog wat spannends in het huis gebeurd? Nee? Dacht ik al
En weten we al wat voor pakje Joanna aanhad met het carnavalfeest?
Sailormoon pakje!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:36 schreef Stranger het volgende:
Zo, terug van het werk.
Nog wat spannends in het huis gebeurd? Nee? Dacht ik al
En weten we al wat voor pakje Joanna aanhad met het carnavalfeest?
quote:
is dat zodat MAIK vanavond nog ff kan meenomineren?quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef Tinos85 het volgende:
Echt fakking 2000% niet normaal dat wij het morgen te horen krijgen. Achterlijk
Tv kijken krijg je vast wel de nominaties te zien.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef Tinos85 het volgende:
Echt fakking 2000% niet normaal dat wij het morgen te horen krijgen. Achterlijk
Niet over geld, maar wel over materialistische zakenquote:Op maandag 7 maart 2011 17:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel ja, maar bij Jo gaat het alleen maar over geld.
Ik verwacht van wel, dan is Mo veilig.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef RUTOKKIE2ME het volgende:
[..]
is dat zodat MAIK vanavond nog ff kan meenomineren?
Ga maar wel!quote:Op maandag 7 maart 2011 17:37 schreef kahaarin het volgende:
Misschien ga ik wel, misschien ga ik niet:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |