Jammer dat ik 3 van de 4 mensen aan die tafel op auto-mute hebquote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef kahaarin het volgende:
Dit is leuker dan bed/bankliggen:
[ afbeelding ]
Ook de gesprekken gaan natuurlijker en meer tussen neus en lippen door, veel beter.
Ja idd, Sharon verteld net dat haar paard "Lancelot" heet, had ze daar nu maar aan gedacht voor "Ridder" Alex ontmaskerd werd.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:48 schreef kahaarin het volgende:
Dit is leuker dan bed/bankliggen:
[ afbeelding ]
Ook de gesprekken gaan natuurlijker en meer tussen neus en lippen door, veel beter.
Dat hoop ik, ben zo flauw van lamlendig liggende mensen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef DownToEarth het volgende:
duurt niet meer lang, dan mogen ze niet meer gaan leggen van de stem
Psies.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:49 schreef pullup het volgende:
[..]
![]()
Hier komt niet veel uit:
[ afbeelding ]
Valt nu heel erg mee, er is conversatie, niemand overschreeuwt.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef Stranger het volgende:
[..]
Jammer dat ik 3 van de 4 mensen aan die tafel op auto-mute heb
Haha, maar goed, ze schreeuwt niet en is ook niet aan het doorgallopperen met haar verhalen, zo is het allemaal best te doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:50 schreef Urb het volgende:
[..]
Ja idd, Sharon verteld net dat haar paard "Lancelot" heet, had ze daar nu maar aan gedacht voor "Ridder" Alex ontmaskerd werd.
Ik schakelde wat laat in maar verstond nog net "Ik zit hier niet om jouw tijd te verzuren ofzo, dat doe je zelf wel"quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
Pakte Karim net even So aan? Ik heb die stream zacht staan maar dacht dat hij er wat van zei dat ze zo snibbig doet af en toe, heeft iemand dat goed gehoord?
Yep, Karim: "ik ben hier niet om je tijd te verzuren hoor.... dat doe je zelf"quote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
Pakte Karim net even So aan? Ik heb die stream zacht staan maar dacht dat hij er wat van zei dat ze zo snibbig doet af en toe, heeft iemand dat goed gehoord?
OutOfThisWorld wellichtquote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef kahaarin het volgende:
ja echt waarquote:Op maandag 7 maart 2011 17:54 schreef WinBot het volgende:
ALEX: "Vier op een rij? Hoe gaat dat ook alweer?"
Yes.... dit is leukquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ik schakelde wat laat in maar verstond nog net "Ik zit hier niet om jouw tijd te verzuren ofzo, dat doe je zelf wel"
Thnx! Wat goed, niemand heeft dat nog gedaan. Karim is lekker bezig.quote:Op maandag 7 maart 2011 17:55 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Yep, Karim: "ik ben hier niet om je tijd te verzuren hoor.... dat doe je zelf"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |