Dat was al mogelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Netsplitter het volgende:
FW 3.60 is online met als hoogtepunt voor mij iig:
Update 3.60 maakt het ook mogelijk om een controller zich automatisch, na 10, 20 of 30 minuten, te laten uitschakelen.![]()
![]()
![]()
De tijd was niet in te stellen.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef Poit het volgende:
[..]
De tijd was niet in te stellen.
Was soms ook best rottig bij bvb RockBand. Was je lekker de longen uit je lijf aan het gillen krijg je opeens een melding dat je je controller moet aansluiten.
quote:Sony wint kort geding tegen LG
Nieuws | 10 maart 2011 - Het was een spectaculaire dag vandaag, want nadat we eerst meldden dat de Nederlandse politie duizenden PS3's in beslag nam, vervolgens duidelijk werd dat er 300.000 PS3's in beslag genomen zijn en vervolgens van LG hoorden dat zij 180 miljoen dollar inkomstenderving hebben geleden, is er nu weer nieuws over het kort geding tussen Sony en LG. Er is namelijk een uitspraak: Sony heeft het kort geding tegen LG gewonnen. De rechter in Den Haag heeft zojuist uitspraak gedaan en bepaald dat de beslaglegging van LG op 300.000 PlayStation 3's direct moet opschorten. Daarnaast moet LG de proceskosten van circa 130.000 euro betalen. Dit weet onze vlotte verslaggever Jelle te melden vanuit Den Haag.
De uitspraak verplicht LG om morgenochtend direct bij de Belastingdienst te melden dat de beslaglegging wordt opgeschort. Voor elke dag dat LG dit niet doet, moet het bedrijf een boete van 200.000 euro betalen. Daarnaast moet LG voortaan eerst overleg met Sony plegen, voordat het overgaat tot beslaglegging.
De voorlopige conclusie van een roerig dagje in Den Haag is dus dat Sony de voorlopige winnaar is in het patentprobleem tussen LG en Sony. Volgens LG heeft Sony diverse Blu-ray-patenten van LG geschonden in de PlayStation 3. Daarover is geen uitspraak gedaan, want dit kort geding had als onderwerp de beslaglegging van LG op PlayStation 3's.
De vraag die nu blijft staan is hoe de relatie tussen Sony en LG zal verlopen. De problemen zijn er nog steeds en het verhaal is dus niet afgelopen. Waarschijnlijk blijft de bodemprocedure staan en dat betekent dat de onduidelijkheid rondom de eventuele inbreuk van patenten door Sony niet is weggenomen. Ook is onduidelijk waar de in beslag genomen PlayStation 3's nu heengaan. In ieder geval mogen de PlayStation 3's vanaf morgenochtend 11.00 uur weer gedistribueerd worden. In Nederland én in Europa.
En dat terwijl deel 3 van Uncharted er aankomt, deel 3 van Motorstorm en deel 3 van RFOM. En dan heb ik het nog niet eens over Agent gehad. Geen beste beslissing.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Omdat ik er toch niets meer mee doe en omdat GT5 heel erg tegenviel.
Zo kennen we ze weer.quote:In de eerder genoemde Online World Championship heb je een eigen bokser die groeit naarmate je meer vecht, iets dat tijd en volharding kost, niet onvergelijkbaar met daadwerkelijk boksen. Dus besloten ze bij EA, geldwolven als ze zijn, om spelers de mogelijkheid te geven om XP te kopen tegen betaling. Je kunt letterlijk geld neertellen om zo de vaardigheden van je personage gemakkelijker te levelen. De helft van alle online malloten koopt deze zogenaamde ‘XP Boosters’ waardoor de balans van de game compleet verloren gaat.
Lijkt mij een valide business casequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
EA
Fight Night: Champion:
[..]
Zo kennen we ze weer.
Ja want de mogelijkheid geven om te betalen voor xp, terwijl je ook gewoon die xp kunt halen door te gamen, is schan-da-lig !quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
EA
[..]
Zo kennen we ze weer.
Dat is allemaal prima zolang het om singleplayergames gaat. In het geval van online gamen vind ik het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
En er is helemaal niets mis mee imo, niet iedereen heeft tijd en/of zin om veel te spelen voor betere stats, dus dan de optie geven om die stats te kopen vind ik zelfs een goed idee.
En dat degene die daar van afzien dit vooral moeten bekopen met het feit dat je iedere wedstrijd finaal wordt afgemaakt. Spelplezier ge-ga-ran-deerd ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
En er is helemaal niets mis mee imo, niet iedereen heeft tijd en/of zin om veel te spelen voor betere stats, dus dan de optie geven om die stats te kopen vind ik zelfs een goed idee.
Heb je de game uberhaupt gespeeld of niet ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat degene die daar van afzien dit vooral moeten bekopen met het feit dat je iedere wedstrijd finaal wordt afgemaakt. Spelplezier ge-ga-ran-deerd ja!
Juist, ik vind het ook niet zo'n ramp. Zolang het geldt voor SP-mode. Voor multiplayer vind ik het bijna spel-verderfelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima zolang het om singleplayergames gaat. In het geval van online gamen vind ik het niet eerlijk.
Nee, wat ik ook niet zal doen, maar de algemene indruk onder de bezitters is dat dit vooral als een ergernis (zoals gezegd is de balans volledig zoek) wordt ervaren dan een geslaagde zet ( give me a breakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de game uberhaupt gespeeld of niet ?
Exact.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Juist, ik vind het ook niet zo'n ramp. Zolang het geldt voor SP-mode. Voor multiplayer vind ik het bijna spel-verderfelijk.
In die online championship mode begin je helemaal onderaan, je komt alleen maar boxers tegen met ong. dezelfde stats als jij, pas als je zelf hogere stats hebt, kom je hogerop en moet je dus ook tegen die figuren die geld hebben uitgegeven om zo hoog te staan, lekker boeiend ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook niet zal doen, maar de algemene indruk onder de bezitters is dat dit vooral als een ergernis (zoals gezegd is de balans volledig zoek) wordt ervaren dan een geslaagde zet ( give me a break).
Ja, dat werkt toch juist prima.. Het is gewoon voor je eigen bevredigingsfactor of je er voor gewerkt of voor betaald hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In die online championship mode begin je helemaal onderaan, je komt alleen maar boxers tegen met ong. dezelfde stats als jij, pas als je zelf hogere stats hebt, kom je hogerop en moet je dus ook tegen die figuren die geld hebben uitgegeven om zo hoog te staan, lekker boeiend ?
Volgens mij is het wel redelijk zeker. Flink balen, want Ico moet ik nog steeds uitspelen en dat liever dan met opgepoetste graphics en trophies. Hoewel nog een keer spelen ook geen straf is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:33 schreef NutKees het volgende:
Weet iemand of die ICO en Colossus HD collectie definitief maanden verschoven is, of is dat speculatie?
Trophies!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel redelijk zeker. Flink balen, want Ico moet ik nog steeds uitspelen en dat liever dan met opgepoetste graphics en trophies. Hoewel nog een keer spelen ook geen straf is.
quote:Rocksteady Studios' hotly-anticipated Batman sequel Arkham City will launch on 21st October, Warner Bros. Interactive has announced.
Yepquote:
quote:EA has told CVG that not only is DICE's Mirror's Edge franchise very much still alive - but that it is "figuring out a way to bring it back".
However, when asked if EA had given up on expanding franchise, the firm's Games label chief Frank Gibeau told CVG:
"Not at all. We're just trying to figure out how to bring Mirror's Edge back and in what way. That's part of the creative development process.
"I know there are some stories about how EA killed Mirror's Edge. Well, I'm the guy; I greenlight the games. I did not kill it - as God is my witness.
"What we said internally is: 'What do we need to do to make [a sequel] a hit?' We need to go from version one to version two so that it sells two to three times as many, it finds a much bigger audience. The first game from a quality standpoint was good, but now it needs to be great.
"We're actively working on ideas in the Mirror's Edge universe, we just haven't locked yet on a way to bring it back and a way that fans will be excited, but at the same time we can get it to a bigger audience."
Wuuut.. Wanneer komen ze nu dan? Is er al een echte datum bekend?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel redelijk zeker. Flink balen, want Ico moet ik nog steeds uitspelen en dat liever dan met opgepoetste graphics en trophies. Hoewel nog een keer spelen ook geen straf is.
Ff met kabel aansluiten op je PS3 en dan psbutton?quote:Op zaterdag 12 maart 2011 16:02 schreef Misan het volgende:krijg mijn ps3 niet meer wireless verbonden
Was geen optie. Werkte pas nadat ik de ps3 met de knop achter uit en aangezet hebquote:Op zaterdag 12 maart 2011 17:30 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ff met kabel aansluiten op je PS3 en dan psbutton?
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Handig dat cloud ,
Ik wilde net mijn cod blackops savegame in cloud kopiëren
Druk ik ipv copy op delete![]()
![]()
![]()
![]()
Kutzooi
quote:Op zaterdag 12 maart 2011 19:04 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Handig dat cloud ,
Ik wilde net mijn cod blackops savegame in cloud kopiëren
Druk ik ipv copy op delete![]()
![]()
![]()
![]()
Kutzooi
ehhh what is it, and what're you gonna do with it ?quote:Op zondag 13 maart 2011 01:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Come to papa.
Rugzak bij inFamous 2 LE.quote:Op zondag 13 maart 2011 03:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ehhh what is it, and what're you gonna do with it ?
Zo kennen we ze weer.quote:EA
[quote]
In de eerder genoemde Online World Championship heb je een eigen bokser die groeit naarmate je meer vecht, iets dat tijd en volharding kost, niet onvergelijkbaar met daadwerkelijk boksen. Dus besloten ze bij EA, geldwolven als ze zijn, om spelers de mogelijkheid te geven om XP te kopen tegen betaling. Je kunt letterlijk geld neertellen om zo de vaardigheden van je personage gemakkelijker te levelen. De helft van alle online malloten koopt deze zogenaamde ‘XP Boosters’ waardoor de balans van de game compleet verloren gaat.
Skate 3. Tony Hawk serie is ongelofelijk slecht tegenwoordig.quote:Wat is nou de beste skate game voor de PS3? Ik wil het liefst weer Tony Hawk Underground kunnen spelen
al laten reballen?quote:Op zondag 13 maart 2011 20:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Welke generatie PS3 heb je? Mijne van de eerste generatie gaat echt constant kapot
1ste ook. Wel pas m'n eerste breakdown.. Ga hem laten reballen. Mocht dat falen koop ik een nieuwequote:Op zondag 13 maart 2011 20:41 schreef Athlon_2o0o het volgende:
[..]
Welke generatie PS3 heb je? Mijne van de eerste generatie gaat echt constant kapot
Wat is reballen? Mijne is ook kapot en ik weet niet wat te doen, ben buiten de garantie. Zoals het er nu uitziet wacht ik op een mooie aanbieding van een Slim met grote harddisk.quote:Op zondag 13 maart 2011 23:52 schreef Poit het volgende:
[..]
1ste ook. Wel pas m'n eerste breakdown.. Ga hem laten reballen. Mocht dat falen koop ik een nieuwe
quote:Op zondag 13 maart 2011 23:54 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Wat is reballen? Mijne is ook kapot en ik weet niet wat te doen, ben buiten de garantie. Zoals het er nu uitziet wacht ik op een mooie aanbieding van een Slim met grote harddisk.
was het niet zo dat reflowen slechts een tijdelijk lapmiddel was in vergelijking met reballing?quote:Op maandag 14 maart 2011 08:13 schreef NutKees het volgende:
Ik heb ongeveer 3 maanden geleden zelf een reflow gedaan, mijn ps3 werkt nog steeds perfekt. Het is echt vrij eenvoudig, maar je moet wel een verfstripper hebben of lenen.
Het schijnt zo ja..quote:Op maandag 14 maart 2011 08:15 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
was het niet zo dat reflowen slechts een tijdelijk lapmiddel was in vergelijking met reballing?
Wilde het eerst ook zelf gaan proberen maar zie er toch van af. Genoeg bouwprojecten lopen op het moment.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:18 schreef NutKees het volgende:
Ik heb geen flauw idee hoe tijdelijk een reflow is. Het was een uurtje werk en hij doet het na 2 maanden intensief gebruiken nog steeds.
Ik zeg: ik betwijfel het. Sinds de E3 aankondiging in 2009 weten we niks (slechts bijzonder summiere info), het spel was tot de aankondiging al geruime tijd in ontwikkeling, vooralsnog geen enkele keer opgenomen in hun financiële rapporten. Om maar wat te noemen. Daarbij werden titels als RDR & GTA IV ruim een jaar voor de release bijvoorbeeld wel getoond, zij het niet direct publiekelijk maar behind closed doors. Hoe dan ook niet zo'n lange stilte als nu met Agent het geval is. En niet te vergeten Max Payne 3.quote:Op maandag 14 maart 2011 14:05 schreef MMaRsu het volgende:
Waarom zou Agent niet in leven zijn? R* is altijd met het aankondigen en dan niks meer laten zien totdat de game bijna klaar is ( halfjaartje van tevoren ).
Bedankt voor de link, die ga ik misschien ook proberen.quote:Op maandag 14 maart 2011 10:05 schreef Poit het volgende:
[..]
Het schijnt zo ja..
Ik ga hem laten reballen, just 2 be sure..
Iemand van dit forum adviseerde deze: http://multimediapoint.nl/
Van de week eens kijken of ik hem op kan sturen.
http://blog.eu.playstatio(...)se-ugc-beta-details/quote:Well, lucky PlayStation Plus members will be able to become just that when we open up the inFamous 2 Limited Release UGC Beta exclusively to PlayStation Plus subscribers on 12th April 2011.
Er zit niet veel soeps bij helaas.quote:Op maandag 14 maart 2011 18:02 schreef Cyberia18 het volgende:
2+1 gratis bij Bol uit het volgende aanbod:
http://www.bol.com/nl/l/g(...)rkocht_41/index.html
Zal ik jou eens naar Japan schoppen Eikel??!?!quote:Op maandag 14 maart 2011 18:01 schreef msnk het volgende:
[..]
Hoe, nu al
edit: oh laat maar, jij bent er zo ééntje. Veel plezier met je ATONEMENT
BOEM!!! MSNK got owned bigtime!!quote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Zal ik jou eens naar Japan schoppen Eikel??!?!
KAP MET STOMME AANNAMES >_<
[ afbeelding ]
Sryquote:Op dinsdag 15 maart 2011 08:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
Zal ik jou eens naar Japan schoppen Eikel??!?!
KAP MET STOMME AANNAMES >_<
[ afbeelding ]
Goedkoper dan de daadwerkelijke waarde?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er ergens goedkoop PSN kaarten te halen? Ik wil DLC kopen voor o.a. NFS:HP en Castlevania maar ik kan zo snel niet echt iets goedkoops vinden.
Yup, MSP haal ik bijvoorbeeld bij GameHubs. 4200 (+/- 50 euro) voor 40 euro.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Goedkoper dan de daadwerkelijke waarde?
Ja, maar MSP zijn niet gelijk gericht aan valuta.. PSN cards worden gewoon in euro's/dollars uitgedrukt. Lijkt me sterk dat je deze goedkoper kunt fixxen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, MSP haal ik bijvoorbeeld bij GameHubs. 4200 (+/- 50 euro) voor 40 euro.
Klote consolequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, maar MSP zijn niet gelijk gericht aan valuta.. PSN cards worden gewoon in euro's/dollars uitgedrukt. Lijkt me sterk dat je deze goedkoper kunt fixxen.
quote:
Definieer goedkoop. Je bent bekend met Budget Gaming dus neem aan dat je al had gezien dat je bij de Wehkamp voor ¤ 17,50 een voucher van ¤ 20 kan bestellen. Helaas komen er nog verzendkosten bij à ¤ 1,95, maar misschien interessant als je er een paar tegelijk koopt met vrienden of zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er ergens goedkoop PSN kaarten te halen? Ik wil DLC kopen voor o.a. NFS:HP en Castlevania maar ik kan zo snel niet echt iets goedkoops vinden.
Jonguh, koop je toch gewoon een jaartje PSN+quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Definieer goedkoop. Je bent bekend met Budget Gaming dus neem aan dat je al had gezien dat je bij de Wehkamp voor ¤ 17,50 een voucher van ¤ 20 kan bestellen. Helaas komen er nog verzendkosten bij à ¤ 1,95, maar misschien interessant als je er een paar tegelijk koopt met vrienden of zo.
Zit zelf nog te twijfelen... Ik kan drie van die dingen bestellen zodat ik m'n "waardbon" van ¤ 10 eraan kan besteden (geldig vanaf ¤ 50), oftewel ¤ 60 tegoed voor ¤ 44,45. Enerzijds komt het heus wel een keer op, anderzijds kost het toch gewoon weer geld
Voucher kopen?
Wehkamp is 2.95 voor thuisbezorging, die 1.95 is voor Kiala punten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Definieer goedkoop. Je bent bekend met Budget Gaming dus neem aan dat je al had gezien dat je bij de Wehkamp voor ¤ 17,50 een voucher van ¤ 20 kan bestellen. Helaas komen er nog verzendkosten bij à ¤ 1,95, maar misschien interessant als je er een paar tegelijk koopt met vrienden of zo.
Zit zelf nog te twijfelen... Ik kan drie van die dingen bestellen zodat ik m'n "waardbon" van ¤ 10 eraan kan besteden (geldig vanaf ¤ 50), oftewel ¤ 60 tegoed voor ¤ 44,45. Enerzijds komt het heus wel een keer op, anderzijds kost het toch gewoon weer geld
Voucher kopen?
Hmm... volgens hun site wel ja. Betaal altijd met iDeal en dan wordt er ¤ 1,95 berekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wehkamp is 2.95 voor thuisbezorging, die 1.95 is voor Kiala punten.
Heb nog tot september PSN+ en nog rond de ¤ 50 tegoedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, koop je toch gewoon een jaartje PSN+
http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-15-homefront-reviewquote:Taken as a whole, the online action is just enough to balance out the mediocrity of the single-player campaign. But, ironically, Homefront's place in the FPS genre is an inversion of its own narrative fantasy. In the game's fiction, Korea is the underdog that takes on the American giant and wins; in reality, Homefront similarly hurls everything it has at the FPS behemoths in its path, but can barely scuff their armour.
Homefront floats in the limbo between "not bad" and "pretty good", and is hamstrung by a single-player element that feels like a half-hearted obligation. What's most disappointing is that Homefront wanted so much to join COD and Battlefield at the top of the genre, but has ended up as merely a weekend timewaster for players waiting for the next shooter fix.
Wat is je PSN ID? Vraag me nou af of ik je nou al in mijn lijst heb staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Hmm... volgens hun site wel ja. Betaal altijd met iDeal en dan wordt er ¤ 1,95 berekend
Anyway, zag ineens LBP2 voor ¤ 35 staan dus heb die i.c.m. ¤ 20-voucher gekocht voor ¤ 44,44
Edit:
[..]
Heb nog tot september PSN+ en nog rond de ¤ 50 tegoed![]()
FnlD, en nee nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is je PSN ID? Vraag me nou af of ik je nou al in mijn lijst heb staan.
Dan sta je niet in de lijst inderdaad. Zal dit asap alsnog doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
FnlD, en nee nog niet volgens mij.
Prima.quote:Gaan we LBP2'en?
Grappig, ik heb m vanmiddag bij de bartsmit gehaald en vermaak me dr prima nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-15-homefront-review
6/10
Zoals verwacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef remcheese het volgende:
Trouwens, Waaarrrrrrr is de edit knop op de iPhone versie van 't forum?
De game kreeg een 5 van Edge, dat zegt wat mij betreft al meer dan genoeg. Mensen die gingen verwachten dat dit een goede game werdquote:6/10
Zoals verwacht.
Een 5 van Edge is nog altijd redelijk goed, daarbij zijn de berichten van mensen die de game spelen wel positief, en dan vooral over de MP.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De game kreeg een 5 van Edge, dat zegt wat mij betreft al meer dan genoeg. Mensen die gingen verwachten dat dit een goede game werd. Frontlines was ook al bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |