Xbox 360... Hebben veel mensen ook nog een headset.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:40 schreef Netsplitter het volgende:
Nieuwe MK komt er aan.
Goede reden om 'm niet te verkopen.
Ga je moeder.... helpen oid Cyberia.quote:
Oh vast niet, maar de 360 had ik al heel lang dus daar koop ik mijn multiplatform spellen op.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:34 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar gelukkig worden de 360 bezitters wel flink verwend dit jaar.
Zonderquote:Op maandag 7 maart 2011 18:36 schreef truthortruth het volgende:
Is deze incl. hardware ban of is dat een optie?
Er zal vast wel wat leuks uitkomen op de 360 dit jaar (houd 't niet allemaal bij), maar ik weet wel dat er voor de PS3 dit jaar voor ieder wat wils uitkomt. Maar als dat je niet aanstaat, waarom heb je dan überhaupt een PS3 gekocht? Alleen voor GT5? (En waarom vind je dat niks?quote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh vast niet, maar de 360 had ik al heel lang dus daar koop ik mijn multiplatform spellen op.
Beetje laat voice chat, heb de game nog coop uitgespeeld met een italiaan.quote:Op maandag 7 maart 2011 18:58 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Er zal vast wel wat leuks uitkomen op de 360 dit jaar (houd 't niet allemaal bij), maar ik weet wel dat er voor de PS3 dit jaar voor ieder wat wils uitkomt. Maar als dat je niet aanstaat, waarom heb je dan überhaupt een PS3 gekocht? Alleen voor GT5? (En waarom vind je dat niks?)
Iets anders, sedert vandaag is er een patch voor Dead Nation: Dead Nation Gets Voice Chat, Checkpoint Saves And Other Additions
Weet iemand al wat "Other Additions" inhoudt?
Liever chlamydia.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Moet je voor die 3D dot game herpes hebben?
En van ps3 wil ie altijd PS2 makenquote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Deacon_Tigra het volgende:
Lekker is dat hè,ik heb het altijd met THE
#speelt nog steeds geen mass effect 2![]()
Ik vertik het gewoon om opnieuw te beginnen
quote:Op maandag 7 maart 2011 20:47 schreef Misan het volgende:
Moet je voor die 3D dot game herpes hebben?
quote:
als Misan een prijs te horen krijgt natuurlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik heb ook wel interesse in 3D Dot Heroes, als de prijs aantrekkelijk is en Misan er vanaf ziet.
gewoon eens kijken eigenlijkquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom is er zoveel intresse in 3D dot game her(p/o)es?
Omdat de game me awesome lijkt maar geen 60 euro awesomequote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef DutchErrorist het volgende:
Waarom is er zoveel intresse in 3D dot game her(p/o)es?
Axelmusic heeft em voor 30 euro liggen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:48 schreef Misan het volgende:
[..]
als Misan een prijs te horen krijgt natuurlijk
Hij is inderdaad zo'n 10 euro awesome denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:49 schreef Poit het volgende:
[..]
Omdat de game me awesome lijkt maar geen 60 euro awesome
ik check de grabbelbakken over een half jaar nog wel een keer danquote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:50 schreef Poit het volgende:
[..]
Axelmusic heeft em voor 30 euro liggen.
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 15:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Hij is inderdaad zo'n 10 euro awesome denk ik
Je weet dat bij elke HD wissel hij auto geformateerd wordt?quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:02 schreef Netsplitter het volgende:
Je kan je harddisk eruit halen zonder je garantie te verliezen.
Dus behoud je je savegames.
Dat maakt het een stuk lastiger denk ikquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:51 schreef DrDentz het volgende:
Kan dat nog als de PS3 niet meer opstart?
Tsja, hetzelfde hier eigenlijk. PS3 gehaald grotendeels voor GT5. GT5 nu bijna uitgespeeld en eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik er daarna mee moetquote:Op maandag 7 maart 2011 18:44 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Oh vast niet, maar de 360 had ik al heel lang dus daar koop ik mijn multiplatform spellen op.
Niet alle savegames, slechts een deel. Toen ik mijn slim kreeg was ik een groot deel van mn voortgang van bijvoorbeeld Killzone 2 en Fat Princess kwijt toen ik enkel savegames overzette. Enkel als je de console op een andere console aansluit en beide werken kun je alles overzetten. In alle andere gevallen mis je bepaalde dingen (meestal de statistieken die bijvoorbeeld mee kunnen tellen voor een trophy), maar is wel het grootste gedeelte overgezet.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:46 schreef Misan het volgende:
Savegames kun jevtoch gewoon op een USB-stick prakken?
Je hebt God of War nog niet eensquote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:03 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Tsja, hetzelfde hier eigenlijk. PS3 gehaald grotendeels voor GT5. GT5 nu bijna uitgespeeld en eerlijk gezegd weet ik ook niet wat ik er daarna mee moetX360 heb ik voor vrijwel alle games.
![]()
Al is de mijne een fat 80GB..
2 DS3's (zwart en blauw) + Move navi en die met kleurbol en de PS Eye
Games: Heavy Rain, GT5P, GT5, FIFA10, NFS HP, Resistance2, Motorstorm en Yakuza3..
Bon + doos aanwezig, eind sept of begin okt 2009.
Alleen ja, zoals gezegd is de mijne een fat, en dat zal wel niet zoveel opleveren, dus beter bewaren..Daarnaast voelt t ook wel fijn om elke toffe exclusive die er is te kunnen kopen. met alleen een X360 had ik nooit heavy rain gehad bv..
Daarnaast weet ik niet echt wat ik de laatste tijd van Sony moet denken.. Vind ze een beetje twijfelachtig overkomen.
Ahhuh ahhuh.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 23:06 schreef Fallen het volgende:
Nice nice!
Ontmoet de schurk in Uncharted 3
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |