Inderdaad ts, dat is ook dom hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:07 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ja joh, ImageShack werkt toch niet op een PS3.
kan best, 1ste maand gratisquote:Op maandag 7 maart 2011 21:10 schreef Zolder het volgende:
Xbox 360 heb ik al. Daar kan ik alleen geen video op kijken, want dan vraagt hij om codecs te downloaden. Ik kan echter niet op Live omdat omgebouwd.
Dus jij verkloot zelf je ps3 door 'm om te bouwen en verkondigt daarna dat de ps3 kut is?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef Zolder het volgende:
Plaatje doet het nu wel.
Netwerkkabel zit er niet in, dat riskeer ik niet met al die bans
Je weet dat niemand die plaatjes kan zien omdat sinds euh fok bestaat imageshack niet werkt op fok?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:12 schreef Haque het volgende:
volg deze stappen ts:
1:
[ afbeelding ]
2:
[ afbeelding ]
3:
[ afbeelding ]
4:
[ afbeelding ]
5:
[ afbeelding ]
Dan moet hij weer werken.
Succes![]()
Succesful Troll is Succesful.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:18 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Je weet dat niemand die plaatjes kan zien omdat sinds euh fok bestaat imageshack niet werkt op fok?
Dat is dus de grootste onzin, echt zon mongolen opmerking. Het staat er helemaal los van vriend.quote:Op maandag 7 maart 2011 21:17 schreef Misan het volgende:
[..]
Dus jij verkloot zelf je ps3 door 'm om te bouwen en verkondigt daarna dat de ps3 kut is?
quote:Op maandag 7 maart 2011 21:20 schreef Zolder het volgende:
[..]
Dat is dus de grootste onzin, echt zon mongolen opmerking. Het staat er helemaal los van vriend.
Artikel hiervan?quote:Op maandag 7 maart 2011 21:09 schreef brood_met_aarbeien het volgende:
Sowieso koop ik niks meer van sony sinds die spleetogen rootkits op hun audio cd's hadden gezet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |