Goedkoper dan de daadwerkelijke waarde?quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er ergens goedkoop PSN kaarten te halen? Ik wil DLC kopen voor o.a. NFS:HP en Castlevania maar ik kan zo snel niet echt iets goedkoops vinden.
Yup, MSP haal ik bijvoorbeeld bij GameHubs. 4200 (+/- 50 euro) voor 40 euro.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:58 schreef Poit het volgende:
[..]
Goedkoper dan de daadwerkelijke waarde?
Ja, maar MSP zijn niet gelijk gericht aan valuta.. PSN cards worden gewoon in euro's/dollars uitgedrukt. Lijkt me sterk dat je deze goedkoper kunt fixxen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Yup, MSP haal ik bijvoorbeeld bij GameHubs. 4200 (+/- 50 euro) voor 40 euro.
Klote consolequote:Op dinsdag 15 maart 2011 17:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja, maar MSP zijn niet gelijk gericht aan valuta.. PSN cards worden gewoon in euro's/dollars uitgedrukt. Lijkt me sterk dat je deze goedkoper kunt fixxen.
quote:
Definieer goedkoop. Je bent bekend met Budget Gaming dus neem aan dat je al had gezien dat je bij de Wehkamp voor ¤ 17,50 een voucher van ¤ 20 kan bestellen. Helaas komen er nog verzendkosten bij à ¤ 1,95, maar misschien interessant als je er een paar tegelijk koopt met vrienden of zo.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 16:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er ergens goedkoop PSN kaarten te halen? Ik wil DLC kopen voor o.a. NFS:HP en Castlevania maar ik kan zo snel niet echt iets goedkoops vinden.
Jonguh, koop je toch gewoon een jaartje PSN+quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Definieer goedkoop. Je bent bekend met Budget Gaming dus neem aan dat je al had gezien dat je bij de Wehkamp voor ¤ 17,50 een voucher van ¤ 20 kan bestellen. Helaas komen er nog verzendkosten bij à ¤ 1,95, maar misschien interessant als je er een paar tegelijk koopt met vrienden of zo.
Zit zelf nog te twijfelen... Ik kan drie van die dingen bestellen zodat ik m'n "waardbon" van ¤ 10 eraan kan besteden (geldig vanaf ¤ 50), oftewel ¤ 60 tegoed voor ¤ 44,45. Enerzijds komt het heus wel een keer op, anderzijds kost het toch gewoon weer geld
Voucher kopen?
Wehkamp is 2.95 voor thuisbezorging, die 1.95 is voor Kiala punten.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:08 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Definieer goedkoop. Je bent bekend met Budget Gaming dus neem aan dat je al had gezien dat je bij de Wehkamp voor ¤ 17,50 een voucher van ¤ 20 kan bestellen. Helaas komen er nog verzendkosten bij à ¤ 1,95, maar misschien interessant als je er een paar tegelijk koopt met vrienden of zo.
Zit zelf nog te twijfelen... Ik kan drie van die dingen bestellen zodat ik m'n "waardbon" van ¤ 10 eraan kan besteden (geldig vanaf ¤ 50), oftewel ¤ 60 tegoed voor ¤ 44,45. Enerzijds komt het heus wel een keer op, anderzijds kost het toch gewoon weer geld
Voucher kopen?
Hmm... volgens hun site wel ja. Betaal altijd met iDeal en dan wordt er ¤ 1,95 berekendquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Wehkamp is 2.95 voor thuisbezorging, die 1.95 is voor Kiala punten.
Heb nog tot september PSN+ en nog rond de ¤ 50 tegoedquote:Op dinsdag 15 maart 2011 18:11 schreef Poit het volgende:
[..]
Jonguh, koop je toch gewoon een jaartje PSN+
http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-15-homefront-reviewquote:Taken as a whole, the online action is just enough to balance out the mediocrity of the single-player campaign. But, ironically, Homefront's place in the FPS genre is an inversion of its own narrative fantasy. In the game's fiction, Korea is the underdog that takes on the American giant and wins; in reality, Homefront similarly hurls everything it has at the FPS behemoths in its path, but can barely scuff their armour.
Homefront floats in the limbo between "not bad" and "pretty good", and is hamstrung by a single-player element that feels like a half-hearted obligation. What's most disappointing is that Homefront wanted so much to join COD and Battlefield at the top of the genre, but has ended up as merely a weekend timewaster for players waiting for the next shooter fix.
Wat is je PSN ID? Vraag me nou af of ik je nou al in mijn lijst heb staan.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:07 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
Hmm... volgens hun site wel ja. Betaal altijd met iDeal en dan wordt er ¤ 1,95 berekend
Anyway, zag ineens LBP2 voor ¤ 35 staan dus heb die i.c.m. ¤ 20-voucher gekocht voor ¤ 44,44
Edit:
[..]
Heb nog tot september PSN+ en nog rond de ¤ 50 tegoed![]()
FnlD, en nee nog niet volgens mij.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is je PSN ID? Vraag me nou af of ik je nou al in mijn lijst heb staan.
Dan sta je niet in de lijst inderdaad. Zal dit asap alsnog doen.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:31 schreef FinalD87 het volgende:
[..]
FnlD, en nee nog niet volgens mij.
Prima.quote:Gaan we LBP2'en?
Grappig, ik heb m vanmiddag bij de bartsmit gehaald en vermaak me dr prima nee.quote:Op dinsdag 15 maart 2011 19:15 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-15-homefront-review
6/10
Zoals verwacht.
quote:Op dinsdag 15 maart 2011 22:56 schreef remcheese het volgende:
Trouwens, Waaarrrrrrr is de edit knop op de iPhone versie van 't forum?
De game kreeg een 5 van Edge, dat zegt wat mij betreft al meer dan genoeg. Mensen die gingen verwachten dat dit een goede game werdquote:6/10
Zoals verwacht.
Een 5 van Edge is nog altijd redelijk goed, daarbij zijn de berichten van mensen die de game spelen wel positief, en dan vooral over de MP.quote:Op woensdag 16 maart 2011 01:47 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
De game kreeg een 5 van Edge, dat zegt wat mij betreft al meer dan genoeg. Mensen die gingen verwachten dat dit een goede game werd. Frontlines was ook al bagger.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |