Dat was al mogelijkquote:Op donderdag 10 maart 2011 13:10 schreef Netsplitter het volgende:
FW 3.60 is online met als hoogtepunt voor mij iig:
Update 3.60 maakt het ook mogelijk om een controller zich automatisch, na 10, 20 of 30 minuten, te laten uitschakelen.![]()
![]()
![]()
De tijd was niet in te stellen.quote:
Dat is waar.quote:Op donderdag 10 maart 2011 17:42 schreef Poit het volgende:
[..]
De tijd was niet in te stellen.
Was soms ook best rottig bij bvb RockBand. Was je lekker de longen uit je lijf aan het gillen krijg je opeens een melding dat je je controller moet aansluiten.
quote:Sony wint kort geding tegen LG
Nieuws | 10 maart 2011 - Het was een spectaculaire dag vandaag, want nadat we eerst meldden dat de Nederlandse politie duizenden PS3's in beslag nam, vervolgens duidelijk werd dat er 300.000 PS3's in beslag genomen zijn en vervolgens van LG hoorden dat zij 180 miljoen dollar inkomstenderving hebben geleden, is er nu weer nieuws over het kort geding tussen Sony en LG. Er is namelijk een uitspraak: Sony heeft het kort geding tegen LG gewonnen. De rechter in Den Haag heeft zojuist uitspraak gedaan en bepaald dat de beslaglegging van LG op 300.000 PlayStation 3's direct moet opschorten. Daarnaast moet LG de proceskosten van circa 130.000 euro betalen. Dit weet onze vlotte verslaggever Jelle te melden vanuit Den Haag.
De uitspraak verplicht LG om morgenochtend direct bij de Belastingdienst te melden dat de beslaglegging wordt opgeschort. Voor elke dag dat LG dit niet doet, moet het bedrijf een boete van 200.000 euro betalen. Daarnaast moet LG voortaan eerst overleg met Sony plegen, voordat het overgaat tot beslaglegging.
De voorlopige conclusie van een roerig dagje in Den Haag is dus dat Sony de voorlopige winnaar is in het patentprobleem tussen LG en Sony. Volgens LG heeft Sony diverse Blu-ray-patenten van LG geschonden in de PlayStation 3. Daarover is geen uitspraak gedaan, want dit kort geding had als onderwerp de beslaglegging van LG op PlayStation 3's.
De vraag die nu blijft staan is hoe de relatie tussen Sony en LG zal verlopen. De problemen zijn er nog steeds en het verhaal is dus niet afgelopen. Waarschijnlijk blijft de bodemprocedure staan en dat betekent dat de onduidelijkheid rondom de eventuele inbreuk van patenten door Sony niet is weggenomen. Ook is onduidelijk waar de in beslag genomen PlayStation 3's nu heengaan. In ieder geval mogen de PlayStation 3's vanaf morgenochtend 11.00 uur weer gedistribueerd worden. In Nederland én in Europa.
En dat terwijl deel 3 van Uncharted er aankomt, deel 3 van Motorstorm en deel 3 van RFOM. En dan heb ik het nog niet eens over Agent gehad. Geen beste beslissing.quote:Op maandag 7 maart 2011 16:39 schreef DutchErrorist het volgende:
Omdat ik er toch niets meer mee doe en omdat GT5 heel erg tegenviel.
Zo kennen we ze weer.quote:In de eerder genoemde Online World Championship heb je een eigen bokser die groeit naarmate je meer vecht, iets dat tijd en volharding kost, niet onvergelijkbaar met daadwerkelijk boksen. Dus besloten ze bij EA, geldwolven als ze zijn, om spelers de mogelijkheid te geven om XP te kopen tegen betaling. Je kunt letterlijk geld neertellen om zo de vaardigheden van je personage gemakkelijker te levelen. De helft van alle online malloten koopt deze zogenaamde ‘XP Boosters’ waardoor de balans van de game compleet verloren gaat.
Lijkt mij een valide business casequote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
EA
Fight Night: Champion:
[..]
Zo kennen we ze weer.
Ja want de mogelijkheid geven om te betalen voor xp, terwijl je ook gewoon die xp kunt halen door te gamen, is schan-da-lig !quote:Op vrijdag 11 maart 2011 00:52 schreef Cyberia18 het volgende:
EA
Fight Night: Champion:
[..]
Zo kennen we ze weer.
Dat is allemaal prima zolang het om singleplayergames gaat. In het geval van online gamen vind ik het niet eerlijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
En er is helemaal niets mis mee imo, niet iedereen heeft tijd en/of zin om veel te spelen voor betere stats, dus dan de optie geven om die stats te kopen vind ik zelfs een goed idee.
En dat degene die daar van afzien dit vooral moeten bekopen met het feit dat je iedere wedstrijd finaal wordt afgemaakt. Spelplezier ge-ga-ran-deerd ja!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 09:55 schreef PBateman1978 het volgende:
En er is helemaal niets mis mee imo, niet iedereen heeft tijd en/of zin om veel te spelen voor betere stats, dus dan de optie geven om die stats te kopen vind ik zelfs een goed idee.
Heb je de game uberhaupt gespeeld of niet ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:23 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En dat degene die daar van afzien dit vooral moeten bekopen met het feit dat je iedere wedstrijd finaal wordt afgemaakt. Spelplezier ge-ga-ran-deerd ja!
Juist, ik vind het ook niet zo'n ramp. Zolang het geldt voor SP-mode. Voor multiplayer vind ik het bijna spel-verderfelijk.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 10:24 schreef Griebus het volgende:
[..]
Dat is allemaal prima zolang het om singleplayergames gaat. In het geval van online gamen vind ik het niet eerlijk.
Nee, wat ik ook niet zal doen, maar de algemene indruk onder de bezitters is dat dit vooral als een ergernis (zoals gezegd is de balans volledig zoek) wordt ervaren dan een geslaagde zet ( give me a breakquote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Heb je de game uberhaupt gespeeld of niet ?
Exact.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:31 schreef Fallen het volgende:
[..]
Juist, ik vind het ook niet zo'n ramp. Zolang het geldt voor SP-mode. Voor multiplayer vind ik het bijna spel-verderfelijk.
In die online championship mode begin je helemaal onderaan, je komt alleen maar boxers tegen met ong. dezelfde stats als jij, pas als je zelf hogere stats hebt, kom je hogerop en moet je dus ook tegen die figuren die geld hebben uitgegeven om zo hoog te staan, lekker boeiend ?quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:33 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Nee, wat ik ook niet zal doen, maar de algemene indruk onder de bezitters is dat dit vooral als een ergernis (zoals gezegd is de balans volledig zoek) wordt ervaren dan een geslaagde zet ( give me a break).
Ja, dat werkt toch juist prima.. Het is gewoon voor je eigen bevredigingsfactor of je er voor gewerkt of voor betaald hebt.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 11:37 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
In die online championship mode begin je helemaal onderaan, je komt alleen maar boxers tegen met ong. dezelfde stats als jij, pas als je zelf hogere stats hebt, kom je hogerop en moet je dus ook tegen die figuren die geld hebben uitgegeven om zo hoog te staan, lekker boeiend ?
Volgens mij is het wel redelijk zeker. Flink balen, want Ico moet ik nog steeds uitspelen en dat liever dan met opgepoetste graphics en trophies. Hoewel nog een keer spelen ook geen straf is.quote:Op vrijdag 11 maart 2011 08:33 schreef NutKees het volgende:
Weet iemand of die ICO en Colossus HD collectie definitief maanden verschoven is, of is dat speculatie?
Trophies!!quote:Op vrijdag 11 maart 2011 12:13 schreef Fallen het volgende:
[..]
Volgens mij is het wel redelijk zeker. Flink balen, want Ico moet ik nog steeds uitspelen en dat liever dan met opgepoetste graphics en trophies. Hoewel nog een keer spelen ook geen straf is.
quote:Rocksteady Studios' hotly-anticipated Batman sequel Arkham City will launch on 21st October, Warner Bros. Interactive has announced.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |