Hehequote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef happyme28 het volgende:
heb nog heftig staan discussiëren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang bleken![]()
Met mijn 1.80 en verrotte bekken zou ik haar daar volgens mij niet eens uit kunnen tillen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik ben 176 en mijn man 182 en zowel de Cameleon en de Bee kunnen we met gemak gebruiken.
Tja je moet beetje bukken om je kind te leggen in de wiegbak
Klopt, de mutsybak loopt een beetje taps toe. Lijkt mij niet echt een probleem.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond de bak van de Mutsy ook (te) klein, heb nog heftig staan discussiëren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang blekenWel is de ene wat breder dan de ander, maar ik vond de mutsy uiteindelijk prima. (al heeft Daan er amper in gelegen ivm de reflux, hij lag meestal in de maxi cosi).
echt niequote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met mijn 1.80 en verrotte bekken zou ik haar daar volgens mij niet eens uit kunnen tillen.
Bovendien is de Joolz veel mooier
wij hebben de quinnyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef CrazyMoon het volgende:
Wij hebben 5 jaar geleden een tweedehands kinderwagen gekocht (mutsaerts trans4mer geloof ik) en die rijdt nu echt niet lekker meer. Nu op zoek naar een andere 2e hands.
Ben al 5 jaar verliefd op de quinny (speedi of freestyle) maar ik vind de Mura ook wel erg mooi.
We hebben nu één met 3 wielen (zwenkwiel voor) en het liefst wil ik er nu eentje met 4 wielen.
Ik ga straks eens een paar vorige delen doorlezen
overleg levert dat de hele rataplan idd weg kan, hebbu interesse?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:42 schreef CrazyMoon het volgende:
Culemborg
Maar we komen ook vaak in het Noorden.
Vrienden van ons hadden hetzelfde, toen had het te maken met de schroefjes in het frame die te strak aangedraaid waren, en daardoor kon ie niet inklappen. Schroefjes iets losser gedaan en inklappen maar. Misschien helpt dat bij jou ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:52 schreef Aventura het volgende:
Grrr, ik probeere gister onze Mutsy 4-ridert in te klappen, niet gelukt. Deed alles volgens de gebruiksaanwijzing. Iemand nog tips, is dit een bekend probleem?
Rammen is eigenlijk ook hier het keywoordquote:
Update: die van ons is inmiddels ingeklapt, moest wel een schroevendraaier aan te pas komen om het stangetje in de sleuf te wippen. Hm, klinkt een beetje vaag, maar het hielp.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rammen is eigenlijk ook hier het keywoord![]()
Want ik ben geneigd om het heel voorzichtig te doen, maar pas als je een beetje "ramt", dus niet alleen kracht zet, maar er ook een beetje vaart in gooit, dan gaat hij snel in elkaar.
Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Nirak het volgende:
@susie, zelfde datum uitgerekend en zelfde kinderwagen
Tja, dan had die muts van een verkoopster het maar beter moeten vertellen he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef mefke79 het volgende:
Susie, de Mura is standaard zonder kinderwagenbak, dat is een extra zeg maar. Maar meestal adverteren winkels dan met de wagen + bak voor een totaalprijs.
De 4-slider bestaat niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben de mutsy transporter en mijn zus de mutsy 4-slider.
Het voordeel van die van haar is de extra boodschappenmand en 4 luchtbanden
voordeel van de transporter klapt kleiner in en klapt ook makkelijker in
Dat is een keuze ik heb een quinny buzz met allemaal luchtbandenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met onze Easywalker QtroHij kan alle terreinen hier goed aan. Stoepen, bos, strand. Volgende week gaan we de bergen uit proberen
Ik ben echt heel blij met 4 luchtbanden i.p.v. alleen de achterste twee zoals ik toch bij de Quinny e.d. nog vaak voorbij zie komen.
Puck groeit alleen zo langzamerhand uit de bak.
Wat is nou de grens dat ze in het zitgedeelte ook wat meer rechtop mogen dan alleen maar in de platte stand? zes maanden?
Dat is wel jammer zeg, ti's dat ik niet zwanger ben anders wou ik de retro kinderwagen wel hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een handige wagen voor een baby en peuter samen? Ik denk dat ik afstand moet gaan doen van m'n retroset nu
We twijfelen nog over het fabriceren van een stoeltje op de wagenbak voor Willem, maar vooralsnog lijkt het erop dat we een andere oplossing moeten gaan zoeken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dat is wel jammer zeg, ti's dat ik niet zwanger ben anders wou ik de retro kinderwagen wel hebben
1,5 is idd wel wat jong nog dan. Ik heb het overigens weleens gezien, een retro-wagen met een stoeltje extra. Zou zoiets niet op een "officiele" site na te zoeken zijn (van de fabrikant bijv, of de verkoper?)quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We twijfelen nog over het fabriceren van een stoeltje op de wagenbak voor Willem, maar vooralsnog lijkt het erop dat we een andere oplossing moeten gaan zoeken...
FLUGEL NEE!!!!quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:11 schreef flugeltje het volgende:
[..]
We twijfelen nog over het fabriceren van een stoeltje op de wagenbak voor Willem, maar vooralsnog lijkt het erop dat we een andere oplossing moeten gaan zoeken...
Ben heul erg benieuwd! Het zou de beste oplossing zijn, tegen de tijd dat mini2 in een buggy gaat zal Willem wel goed kunnen lopen dus dan kan ik de retrobuggy wel gewoon blijven gebruiken. Het probleem is er dus alleen zolang Mini2 nog in de bak ligt... Zou mooi zijn als dat inderdaad met een stoeltje is op te lossen..quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:17 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
FLUGEL NEE!!!!
ik heb net een stoeltje op MP gekocht voor en tientje, die kan je ver uittrekken, en hoppa, polle erin en elin erop, ik maak zo ff een foto (en ik zag er nog 1 op MP staan voor 15 eur)
zitje kinderwagenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:25 schreef Linda2205 het volgende:
Ja! Zo'n ding had ik dus ook gezien hier. Waar heb je op gezocht KD? Ik kon niks vinden online...
och, er is altijd een overtreffende trap aanwezig <---quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:31 schreef flugeltje het volgende:
Zo, mail is de deur uit... Een tuigje heb ik nog KD, die heb ik nu in de buggy zitten...
Ik ben wel heul erg vroeg nu he? Maar goed, dan heb ik 't alvast en ik heb gewoon zin om een daad te stellen
Het is óf dat óf een jurkjesgarderobe, wat wel weer heel sneu zou zijn als het dan weer een jungske wordt
Nu ben ik helemaal overtuigd van de 4-rider! Deze week maar eens gaan bestellen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 15:41 schreef Vlindur het volgende:
Voor de Mutsy is een duoseat te koop en het -schijnt- dat hij ook op de 4-rider past. Dat zou fijn zijn!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op MP staan er verscheidene te koop.
Mocht het niet passen halen we denk ik een buggyboard zoals mefke er bij.
We halen sowieso geen nieuwe kinderwagen. Daarvoor lopen we te weinig voor
Ah kijk: Dit is de 4-rider. Het past dus!![]()
[ afbeelding ]
Voor de achterste is het zo gemaakt dat het helemaal plat kan en er is een nestje bij
[ afbeelding ]
Ja, dat las ik zonet idd ook. Omdat de UrbanRider 4 even grote banden heeft kunnen ze meer gewicht dragen. Mijn wagen heeft voor 2 kleinere wielen en kunnen de voorwielen er onder vandaan klappen.quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:04 schreef octopussy het volgende:
Vlindur, ik heb eens even gegoogled en lees dat Mutsy het zelf niet aanraadt om de duoseat op de 4-rider te zetten. Iets met het frame wat instabiel zou zijn ofzo.
De 4-rider rijdt veel soepeler omdat de voorwielen helemaal kunnen draaien. Bij de UR moet je grotere bochten maken..quote:Op maandag 1 augustus 2011 17:46 schreef Poezebeest het volgende:
Kan de urbanrider ook nog bestellen, zie dat die even duur is nl. Ik zal deze week wel eens in de winkel kijken en kijken wat men aanraadt.
Ah, wist ik niet, dan lijkt het toch de 4 rider te gaan worden.quote:Op maandag 1 augustus 2011 18:09 schreef Vlindur het volgende:
[..]
De 4-rider rijdt veel soepeler omdat de voorwielen helemaal kunnen draaien. Bij de UR moet je grotere bochten maken..
Ja die cocon is wel klein inderdaad. Maar ik had eigenlijk toch al de gedachte om zelf een matrasje te fabrieken die je dan in het platte deel kan leggen. Ik vraag me alleen af of het niet heel erg benauwend is als een baby erin ligt en de dreumes er halfboven zit. Even een plaatje ter illustratie:quote:Op maandag 1 augustus 2011 21:08 schreef sproet-je het volgende:
Octo, ik weet alleen dat een vriendin van mij hem wilde kopen maar dat uiteindelijk niet heeft gedaan omdat het nestje heel erg klein is (56 cm volgens mij, maar dat weet ik niet zeker)
Oh wat jammer. Wij hebben er echt veel plezier van gehad. Maar als ze niet blijven zitten houdt het wel een beetje op jaquote:Op maandag 1 augustus 2011 23:10 schreef Poppedein het volgende:
Hier werkt de kid-sit echt absoluut niet, Lena is er tijdens stevig doorstappen al 2x afgedonderd omdat ik en mijn moeder niet doorhadden dat ze eraf wilde stappen. En als ik ga winkelen is het helemaal drama dat ze alle kanten op kan, even stilstaan is garantie voor een afstappend meisje. Ik draag Jelte eigenlijk altijd dus heb geen probleem, maar mijn schoonouders die 1x in de week oppassen hadden dat hierdoor wel, want die konden op hun enige vrije dag geen kant meer op. Wij hebben hier dus onlangs alsnog een topmark duobuggy aangeschaft en die bevalt prima!! (alleen al om de 20x zoveel ruimte om je boodschappen en tassen in te verstoppen)
Ja heel jammerquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 21:23 schreef Stiemie het volgende:
[..]
Oh wat jammer. Wij hebben er echt veel plezier van gehad. Maar als ze niet blijven zitten houdt het wel een beetje op ja
quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:45 schreef Poppedein het volgende:
[..]
Ja heel jammerMaar ik ben nog steeds blij dat ik m van je over heb kunnen nemen en m zo heb kunnen proberen!! Uiteindelijk loopt Lena inmiddels ook wel zo prima dat we m ook daarom maar heel weinig gebruiken...
Jep!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 22:12 schreef mefke79 het volgende:
Ik zag trouwens dat bij de nieuwere mura's de kap anders is dan bij die van ons. Die nieuwe kap lijkt me handiger. Ik moet bekennen dat wij de kap namelijk meestal eraf gooiden...
Juud, dat is een mooie buggy, ook van MC toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |