Dat meen je niet!quote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:44 schreef Nirak het volgende:
@susie, zelfde datum uitgerekend en zelfde kinderwagen
Tja, dan had die muts van een verkoopster het maar beter moeten vertellen he?quote:Op vrijdag 24 juni 2011 14:09 schreef mefke79 het volgende:
Susie, de Mura is standaard zonder kinderwagenbak, dat is een extra zeg maar. Maar meestal adverteren winkels dan met de wagen + bak voor een totaalprijs.
De 4-slider bestaat niet.quote:Op vrijdag 24 juni 2011 16:42 schreef ferrari_rood het volgende:
Wij hebben de mutsy transporter en mijn zus de mutsy 4-slider.
Het voordeel van die van haar is de extra boodschappenmand en 4 luchtbanden
voordeel van de transporter klapt kleiner in en klapt ook makkelijker in
Dat is een keuze ik heb een quinny buzz met allemaal luchtbandenquote:Op vrijdag 24 juni 2011 12:38 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik ben nog steeds erg blij met onze Easywalker QtroHij kan alle terreinen hier goed aan. Stoepen, bos, strand. Volgende week gaan we de bergen uit proberen
Ik ben echt heel blij met 4 luchtbanden i.p.v. alleen de achterste twee zoals ik toch bij de Quinny e.d. nog vaak voorbij zie komen.
Puck groeit alleen zo langzamerhand uit de bak.
Wat is nou de grens dat ze in het zitgedeelte ook wat meer rechtop mogen dan alleen maar in de platte stand? zes maanden?
Dat is wel jammer zeg, ti's dat ik niet zwanger ben anders wou ik de retro kinderwagen wel hebbenquote:Op zaterdag 30 juli 2011 20:16 schreef flugeltje het volgende:
Wat is eigenlijk een handige wagen voor een baby en peuter samen? Ik denk dat ik afstand moet gaan doen van m'n retroset nu
We twijfelen nog over het fabriceren van een stoeltje op de wagenbak voor Willem, maar vooralsnog lijkt het erop dat we een andere oplossing moeten gaan zoeken...quote:Op zaterdag 30 juli 2011 21:08 schreef droomvrouwtje het volgende:
[..]
Dat is wel jammer zeg, ti's dat ik niet zwanger ben anders wou ik de retro kinderwagen wel hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |