Ik weet niet wat het scheelt in lengte, maar volgens mij is de Bugaboo wat hoekiger en loopt de Mutsy bak iets smaller bij het voeteneinde... Dus dan is de Bugaboo wat breder voor bij de beentjes. Misschien ook bij het hoofd...quote:Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Aventura het volgende:
[..]
Vind hem niet klein, maar ik heb eigk geen vergelijkingsmateriaal. Volgens mij is de bak van bv Bugaboo wel groter als ik die zo voor de geest haal.
Hehequote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef happyme28 het volgende:
heb nog heftig staan discussiëren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang bleken![]()
Met mijn 1.80 en verrotte bekken zou ik haar daar volgens mij niet eens uit kunnen tillen.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef bitterend het volgende:
[..]
ik ben 176 en mijn man 182 en zowel de Cameleon en de Bee kunnen we met gemak gebruiken.
Tja je moet beetje bukken om je kind te leggen in de wiegbak
Klopt, de mutsybak loopt een beetje taps toe. Lijkt mij niet echt een probleem.quote:Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond de bak van de Mutsy ook (te) klein, heb nog heftig staan discussiëren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang blekenWel is de ene wat breder dan de ander, maar ik vond de mutsy uiteindelijk prima. (al heeft Daan er amper in gelegen ivm de reflux, hij lag meestal in de maxi cosi).
echt niequote:Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Met mijn 1.80 en verrotte bekken zou ik haar daar volgens mij niet eens uit kunnen tillen.
Bovendien is de Joolz veel mooier
wij hebben de quinnyquote:Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef CrazyMoon het volgende:
Wij hebben 5 jaar geleden een tweedehands kinderwagen gekocht (mutsaerts trans4mer geloof ik) en die rijdt nu echt niet lekker meer. Nu op zoek naar een andere 2e hands.
Ben al 5 jaar verliefd op de quinny (speedi of freestyle) maar ik vind de Mura ook wel erg mooi.
We hebben nu één met 3 wielen (zwenkwiel voor) en het liefst wil ik er nu eentje met 4 wielen.
Ik ga straks eens een paar vorige delen doorlezen
overleg levert dat de hele rataplan idd weg kan, hebbu interesse?quote:Op donderdag 9 juni 2011 17:42 schreef CrazyMoon het volgende:
Culemborg
Maar we komen ook vaak in het Noorden.
Vrienden van ons hadden hetzelfde, toen had het te maken met de schroefjes in het frame die te strak aangedraaid waren, en daardoor kon ie niet inklappen. Schroefjes iets losser gedaan en inklappen maar. Misschien helpt dat bij jou ook?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 06:52 schreef Aventura het volgende:
Grrr, ik probeere gister onze Mutsy 4-ridert in te klappen, niet gelukt. Deed alles volgens de gebruiksaanwijzing. Iemand nog tips, is dit een bekend probleem?
Rammen is eigenlijk ook hier het keywoordquote:
Update: die van ons is inmiddels ingeklapt, moest wel een schroevendraaier aan te pas komen om het stangetje in de sleuf te wippen. Hm, klinkt een beetje vaag, maar het hielp.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Rammen is eigenlijk ook hier het keywoord![]()
Want ik ben geneigd om het heel voorzichtig te doen, maar pas als je een beetje "ramt", dus niet alleen kracht zet, maar er ook een beetje vaart in gooit, dan gaat hij snel in elkaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |