abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 29 mei 2011 @ 21:32:26 #101
57497 happyme28
I'm so happy
pi_97472591
Ik vond de bak van de Mutsy ook (te) klein, heb nog heftig staan discussiëren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang bleken :@ Wel is de ene wat breder dan de ander, maar ik vond de mutsy uiteindelijk prima. (al heeft Daan er amper in gelegen ivm de reflux, hij lag meestal in de maxi cosi).
pi_97472656
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:23 schreef Aventura het volgende:

[..]

Vind hem niet klein, maar ik heb eigk geen vergelijkingsmateriaal. Volgens mij is de bak van bv Bugaboo wel groter als ik die zo voor de geest haal.
Ik weet niet wat het scheelt in lengte, maar volgens mij is de Bugaboo wat hoekiger en loopt de Mutsy bak iets smaller bij het voeteneinde... Dus dan is de Bugaboo wat breder voor bij de beentjes. Misschien ook bij het hoofd...

Dat is wel het leuke als je allerlei wagens in de winkel naast elkaar ziet staan. Mij leek de Bugaboo altijd leuk, maar ik had dan ook nooit andere merken vergeleken, toen ik de wagens in de winkel zag vond ik andere wagens meteen mooier. Hij viel ook qua hoogte af.
Het is echt persoonlijk waar je voor kiest. Voor het uiterlijk, type banden, wendbaarheid, klein of nog kleiner in te klappen. Ieder z'n ding :Y
Wat wil je ermee doen, heb je een piepkleine auto, wandel je vaak of weinig...
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_97472760
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef happyme28 het volgende:

heb nog heftig staan discussiëren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang bleken :@
Hehe :D
pi_97472789
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:21 schreef bitterend het volgende:

[..]

ik ben 176 en mijn man 182 en zowel de Cameleon en de Bee kunnen we met gemak gebruiken.
Tja je moet beetje bukken om je kind te leggen in de wiegbak
Met mijn 1.80 en verrotte bekken zou ik haar daar volgens mij niet eens uit kunnen tillen.

Bovendien is de Joolz veel mooier >:)
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 29 mei 2011 @ 21:38:16 #105
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_97472959
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:32 schreef happyme28 het volgende:
Ik vond de bak van de Mutsy ook (te) klein, heb nog heftig staan discussiëren met hubby in de winkel tot de verkoopster een maatband kwam brengen en ze allemaal precies even lang bleken :@ Wel is de ene wat breder dan de ander, maar ik vond de mutsy uiteindelijk prima. (al heeft Daan er amper in gelegen ivm de reflux, hij lag meestal in de maxi cosi).
Klopt, de mutsybak loopt een beetje taps toe. Lijkt mij niet echt een probleem.
pi_97486047
quote:
0s.gif Op zondag 29 mei 2011 21:35 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Met mijn 1.80 en verrotte bekken zou ik haar daar volgens mij niet eens uit kunnen tillen.

Bovendien is de Joolz veel mooier >:)
echt nie :6
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_97488572
De Bugaboo is volgens mij groter.. Een nichtje van ons past niet meer in hun eigen bak, zij hebben een Mutsy, maar nog wel in onze Bugaboo.
De kwaliteit lijkt ook goed. :) Hij is van 2004, en begint binnenkort aan de 3e baby. :)
pi_97488682
Zwart met rode Maxi Cosi Mura 4 FTW! :+
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_97531087
ik lees hier altijd stiekem mee ivm rammelende eierstokken :')

misschien is dit wat voor iemand:

http://www.groupdeal.nl/?(...)sid=5&4dkn=promo5web
pi_97658161
Vandaag naar BabyPark geweest, oef wat een keuzes.. maar wij zijn eruit! Het wordt een Mutsy 4 Rider met een leren handvat! Welke reiswieg e.d. er op komt, van Cargo, Team of Active zijn we nog niet uit.. maar dat deze het wordt is duidelijk! Een mooie wagen, de hoogste duwstang van de mutsy's (en hoger dan maxicosi), zitje kan helemaal plat, past in de auto en de wielen zijn er ook zo af te halen. Ik vind het leuk, ineens zo echt! :D *O*
  vrijdag 3 juni 2011 @ 16:01:01 #111
298315 SacreCoeur
circle pits and gig violence
pi_97660341
moooooooooi
pi_97660531
Wauw, als ik toch oma ben he, als.................kapotverwennen zal ik ze :D
pi_97838984
Wij hebben 5 jaar geleden een tweedehands kinderwagen gekocht (mutsaerts trans4mer geloof ik) en die rijdt nu echt niet lekker meer. Nu op zoek naar een andere 2e hands.

Ben al 5 jaar verliefd op de quinny (speedi of freestyle) maar ik vind de Mura ook wel erg mooi.
We hebben nu één met 3 wielen (zwenkwiel voor) en het liefst wil ik er nu eentje met 4 wielen.
Ik ga straks eens een paar vorige delen doorlezen :)
En ons derde wonder Lucas!!
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_97944424
Wie heeft hier een Phil and Teds en zou de rugleuning voor me kunnen opmeten (van de 'hoofdzitting')
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_97944686
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 14:42 schreef CrazyMoon het volgende:
Wij hebben 5 jaar geleden een tweedehands kinderwagen gekocht (mutsaerts trans4mer geloof ik) en die rijdt nu echt niet lekker meer. Nu op zoek naar een andere 2e hands.

Ben al 5 jaar verliefd op de quinny (speedi of freestyle) maar ik vind de Mura ook wel erg mooi.
We hebben nu één met 3 wielen (zwenkwiel voor) en het liefst wil ik er nu eentje met 4 wielen.
Ik ga straks eens een paar vorige delen doorlezen :)
wij hebben de quinny :) de hele set zelfs. maxi cosy, buggy en wagenbak. is idd nog best een fijn ding (zegt de draagdoekfan). waar woon je ergens? wij doen de onze van de hand nl, binnenkort.
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97945413
Culemborg :)

Maar we komen ook vaak in het Noorden.

[ Bericht 19% gewijzigd door CrazyMoon op 09-06-2011 17:43:16 (Toegevoegd) ]
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
pi_97950106
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juni 2011 17:42 schreef CrazyMoon het volgende:
Culemborg :)

Maar we komen ook vaak in het Noorden.
overleg levert dat de hele rataplan idd weg kan, hebbu interesse?
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_97951227
Heb je foto's? Pben lukt me niet op de iPod, kan jij me een pb sturen? :)
Onze zoon Kevin!
Sarah is al zo oud!!!
  zaterdag 11 juni 2011 @ 06:52:11 #119
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98016027
Grrr, ik probeere gister onze Mutsy 4-ridert in te klappen, niet gelukt. Deed alles volgens de gebruiksaanwijzing. Iemand nog tips, is dit een bekend probleem?
pi_98016538
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 06:52 schreef Aventura het volgende:
Grrr, ik probeere gister onze Mutsy 4-ridert in te klappen, niet gelukt. Deed alles volgens de gebruiksaanwijzing. Iemand nog tips, is dit een bekend probleem?
Vrienden van ons hadden hetzelfde, toen had het te maken met de schroefjes in het frame die te strak aangedraaid waren, en daardoor kon ie niet inklappen. Schroefjes iets losser gedaan en inklappen maar. Misschien helpt dat bij jou ook?
pi_98016627
Mijne gaat ook stroef. ff Goed rammen ;)

Duwstang naar beneden duwen en INhouden en dan tegelijk dat ding links omhoogtrekken. Dan moet het lukken! En anders even bellen naar de winkel :Y

Mijne gaat ook niet soepel, ik ben inmiddels een ervaren rammer ;)

Maar ik kan dus ook een schroefje losdraaien? Kon je dat anderhalf jaar geleden niet ff zeggen? :{w :+
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_98016792
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:16 schreef Vlindur het volgende:
Mijne gaat ook stroef. ff Goed rammen ;)

Rammen is eigenlijk ook hier het keywoord :D
Want ik ben geneigd om het heel voorzichtig te doen, maar pas als je een beetje "ramt", dus niet alleen kracht zet, maar er ook een beetje vaart in gooit, dan gaat hij snel in elkaar.
  donderdag 23 juni 2011 @ 21:08:22 #123
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98573023
Zooooo... onze kinderwagen is besteld! *O* Het is de maxi cosy Mura geworden, 4 wielen. Schijnt over 2 weken al geleverd te worden.... en ik maar denken dat daar een flinke levertijd op zit! :D Bijna nog " afgezet". De verkoopster vertelde namelijk dat de reiswieg erbij zat en vervolgens stond op de rekening deze apart voor 179 euri. Mondje opengetrokken en kregen die toen voor de helft, was een foutje, schijnt dat dat tegenwoordig overal apart verkocht wordt... Nu heb ik me verder niet onwijs verdiept (en wat ik had opgezocht uiteraard niet onthouden :P ), dus weet niet of dat echt zo was. Maar goed, schoonpaps heeft betaald, anders had ik wellicht internet nog verder afgespeurd :@
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  donderdag 23 juni 2011 @ 22:28:49 #124
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98579239
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juni 2011 09:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Rammen is eigenlijk ook hier het keywoord :D
Want ik ben geneigd om het heel voorzichtig te doen, maar pas als je een beetje "ramt", dus niet alleen kracht zet, maar er ook een beetje vaart in gooit, dan gaat hij snel in elkaar.
Update: die van ons is inmiddels ingeklapt, moest wel een schroevendraaier aan te pas komen om het stangetje in de sleuf te wippen. Hm, klinkt een beetje vaag, maar het hielp.
pi_98600701
Ik ben nog steeds erg blij met onze Easywalker Qtro *O* Hij kan alle terreinen hier goed aan. Stoepen, bos, strand. Volgende week gaan we de bergen uit proberen :+ Ik ben echt heel blij met 4 luchtbanden i.p.v. alleen de achterste twee zoals ik toch bij de Quinny e.d. nog vaak voorbij zie komen.

Puck groeit alleen zo langzamerhand uit de bak.

Wat is nou de grens dat ze in het zitgedeelte ook wat meer rechtop mogen dan alleen maar in de platte stand? zes maanden?
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')