Nope, Amsterdam...quote:Op maandag 28 maart 2011 22:26 schreef yosander het volgende:
[..]
*Boks*! Les ook een BMW 318, toch niet in Zwolle hč?
Donderdag mag ik het weer proberen, 2e keer.quote:Op dinsdag 29 maart 2011 18:57 schreef Jetfly het volgende:
@Neovo maakt toch niets uit, ga voor die rijbewijs!!
quote:
Gemiddeld heeft mijn rijschool ook maar 30 rijlessen, alleen ben ik zo "slecht" in rijden dat ik al 40 lessen heb gehad. Landelijk gemiddelde dus.quote:Op woensdag 30 maart 2011 17:21 schreef gelestipjes het volgende:
Volgens mij is 30 lessen ook sneller dan gemiddeld, 35-40 is het gemiddelde dacht ik. Bovendien was het pas 1 les he, dan moeten ze wel heel globaal schatten lijkt me. Kan altijd nog naar beneden worden bijgesteld.
Niet in Harderwijk tussen 12 en 2 he?quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gemiddeld heeft mijn rijschool ook maar 30 rijlessen, alleen ben ik zo "slecht" in rijden dat ik al 40 lessen heb gehad. Landelijk gemiddelde dus.
Morgen examen![]()
![]()
(alweer
). Bananen in aanslag!
Friesland. Helaas.quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Niet in Harderwijk tussen 12 en 2 he?.. Want dan heb je kans om klemgereden te worden op dubbele rotondes door mij
Dan ben je tenminste veiligerquote:
Succes!!!quote:Op woensdag 30 maart 2011 19:04 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Gemiddeld heeft mijn rijschool ook maar 30 rijlessen, alleen ben ik zo "slecht" in rijden dat ik al 40 lessen heb gehad. Landelijk gemiddelde dus.
Morgen examen![]()
![]()
(alweer
). Bananen in aanslag!
Succes!quote:
Mag het hopen. Ik had gisteren rijles en de rij-instructeur zei dat het goed ging. Nou hopen dat ik niet weer onderuit ga tijdens het examenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |