Hehe.. maar het viel me op. Ik keek eigenlijk nooit in zo'n lesauto en nu dus wel. Dan voel ik me toch een stuk fijner om niet als enige ouwe te lessenquote:Op vrijdag 25 maart 2011 10:21 schreef remmertjuh het volgende:
[..]
GefeliciteerdEr zijn wel wat ouderen. maar volgens mij zijn de meeste lessers toch 18-jarigen
Toen ik mijn ex leerde kennen reed hij in een auto, dus ik ging er vanuit dat hij zijn rijbewijs had. Daar kwam ik dus pas een hele tijd later pas achter. En hij reed, voor zover ik dat kan zeggen, goed. Ik heb nooit een seconde krampachtig de handgrepen vastgehouden bij hem in de auto, hij reed wel relaxed. Ik weet niet of hij hem inmiddels wel heeftquote:Op vrijdag 25 maart 2011 11:15 schreef vannelle het volgende:
Ik heb een leerling van eind 30 gehad die een pakket van 10 lessen had genomen.
Was helaas veeeeel te veel want meneer reed al 20 jaar.![]()
En goed ook! Buiten een paar kleine tips kon ik em echt niks meer leren.....
Maar idd, 33 is ook nog steeds een goede leeftijd om te lessen, niks mis mee.
Ik ben alleen wel de dinosaurus hier voorlopig heb ik het ideequote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:59 schreef IJsdraakje het volgende:
Och, ik geloof dat ik ook al onder de "oudere leerling" val, dus in de minderheid zijn jullie absoluut niet.
Nou, dan kun je beter voor je rollatorbewijs gaanquote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:10 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Ik ben alleen wel de dinosaurus hier voorlopig heb ik het idee
quote:Op zaterdag 26 maart 2011 20:11 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Nou, dan kun je beter voor je rollatorbewijs gaan
Euhmm daar ben ik niet in thuis. En waarom noemen ze dat zo?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:01 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Schijnt ook te mogen met je Btje(Rollator = motortaal voor een MP3
)
Nou ja het ziet eruit alsof je een stuurtje vasthoud met 2 wielen voor, rollator dusquote:Op zaterdag 26 maart 2011 21:21 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Euhmm daar ben ik niet in thuis. En waarom noemen ze dat zo?
Even vloeken in de kerk, mag wel he?quote:Op zaterdag 26 maart 2011 19:47 schreef Kattenkop het volgende:
[..]
Toen ik mijn ex leerde kennen reed hij in een auto, dus ik ging er vanuit dat hij zijn rijbewijs had. Daar kwam ik dus pas een hele tijd later pas achter. En hij reed, voor zover ik dat kan zeggen, goed. Ik heb nooit een seconde krampachtig de handgrepen vastgehouden bij hem in de auto, hij reed wel relaxed. Ik weet niet of hij hem inmiddels wel heeft
wat bedoelen ze met niet bewust genoeg? Milieu? Kijken?quote:Op maandag 28 maart 2011 17:22 schreef Jetfly het volgende:
Zo, net eventjes afgereden, zonder succes...
Reed niet 'bewust genoeg'.. Ach, Jetfly heeft genoeg geld, NOT, dus we gaan even verder met CBR rijk te maken... Jammer maar oké...
Zonder kijken de rotonde op rijden.quote:Op maandag 28 maart 2011 17:49 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
wat bedoelen ze met niet bewust genoeg? Milieu? Kijken?
Bij mij was kijken het geval...
Ik heb donderdag weer examen, en ben van plan dit keer wel het examen te halen. Probleem met mij is dat ik niet zelfverzekerd genoeg rij. Oftewel, ik ben te voorzichtig. Iemand tips hoe ik het dit keer niet kan verknallen?
Zonder het examen te verknallen...quote:Op maandag 28 maart 2011 18:07 schreef bascross het volgende:
[..]
Zonder kijken de rotonde op rijden.
Dat deed ik heul nietquote:Op maandag 28 maart 2011 17:57 schreef das_phantom het volgende:
Niet de examinator steeds om hulp vragen
Dat had ik ook, zo'n kutgevoel. Na een uurtje was ik wel wat bijgekomen en heb ik zowat foutloos naar huis geredenquote:Op maandag 28 maart 2011 19:34 schreef Jetfly het volgende:
Dat bewust rijden was bij mij als: goed inhalen (meer afstand houden), kruispunten goed oversteken (ging gewoon doorrijden, omdat ik voor 60% zag dat er niks was, 'hoorde' te stoppen en tegenliggende fietser voor laten gaan (niks van gemerkt eerlijk gezegd..)
Tja, we zien het wel weer.. Het is wel even kut zeg!!
En en en? Hoe ging het!quote:Op maandag 28 maart 2011 20:12 schreef HeetBoven het volgende:
Over 5 minuten word ik opgehaald voor mijn 1e les. Kijken of ik het allemaal nog weet.
Beetje wennen aan de auto uiteraard, BMW 318 diesel, de beste lesbak die ik tot nu toe gehad heb mag ik wel zeggenquote:
*Boks*! Les ook een BMW 318, toch niet in Zwolle hčquote:Op maandag 28 maart 2011 22:13 schreef HeetBoven het volgende:
[..]
Beetje wennen aan de auto uiteraard, BMW 318 diesel, de beste lesbak die ik tot nu toe gehad heb mag ik wel zeggen. De basis bediening wist ik nog wel, dus het wegrijden was geen probleem. Plaats op de weg met name in smalle straatjes vond ik een stuk lastiger en ook 2 voorrangsfouten gemaakt, waardoor ik een ingreep kreeg
![]()
Hij vond me wat te gejaagd rijden wat ik wel met hem eens was. Verder lekker zelf overal naar toe gestuurd, dus dat ging wel OK. Op de snelweg nog een een opa ingehaald die 85 reed. Toen merkte hij dat ik ging versnellen en inhalen, zegt hij je mag niet harder dan 100 hier he, maar hij keek niet op de snelheidsmeterdus ik zeg, hij rijdt toch ook geen honderd, ik ga lekker inhalen, moest ie lachen... Over 2 weken weer de volgende
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |