Op zwart tog alleen?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Beatles het volgende:
[..]
is chocolatechick ook gebanned eigenlijk?
Ik moest ook beetje huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
dit is zo mooi he.. ik ga ervan huilen
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest ook beetje huilen [ afbeelding ]
Ik durf hier niet op te klikken.quote:
Is ze stout geweest? Heb die meid nooit vertrouwd.quote:
Ze is ontzettend dom geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is ze stout geweest? Heb die meid nooit vertrouwd.
Zoals wat voor info? PMs/DMs?quote:
wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, iedereen kent mij als TLK
Kijk eens in z'n fobo en vergelijk dan met tinychatquote:
op mn telefoon gaat dat niet allemaal tegelijk ja dus niet meteen zo doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk eens in z'n fobo en vergelijk dan met tinychat
alles ging de doofpot in ?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Beatles het volgende:
Waarom weten jullie niet wat er gebeurd is?
Sorryquote:Op maandag 7 maart 2011 01:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
op mn telefoon gaat dat niet allemaal tegelijk ja dus niet meteen zo doen.
Inmiddels ben ik op de hoogtequote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Beatles het volgende:
Waarom weten jullie niet wat er gebeurd is?
Iedereen lekt notesquote:Op maandag 7 maart 2011 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schijnbaar liet ze PWF op haar account, waardoor PWF incrowd kon lezen. Lekte Notes etc.
Toevallig zette ik altijd dat nummer van Lenny Kravitz op als ik niet kon slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensjes ik ga zo muziek luisteren
Van de hele dag?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:38 schreef Beatles het volgende:
Bob zullen we even alles wat we gezegd hebben editten?
So?quote:
Doen ze even goed niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
So?Als ze daar om gaan huilen snappen ze hun eigen punt niet helemaal
You win.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:46 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Wat maakt het dan uit of ze die edits zien?
Daar staat toch geen informatie in?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:50 schreef Beatles het volgende:
HappyBobOp maandag 7 maart 2011 01:38 schreef Beatles het volgende: Bob zullen we even alles wat we gezegd hebben editten?
Die en die daarna mogen ook wel
Slaap lekker anoniem persoonquote:Op maandag 7 maart 2011 01:51 schreef Beatles het volgende:
Ach laat ook maarnu echt weg, fijne nacht.
WATquote:Op maandag 7 maart 2011 01:52 schreef Beatles het volgende:
Hallo iedereen wil zo'n neger in zn anus :#
Sexy toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:58 schreef Flappings het volgende:
[..]
Ja weet nog niet wat ik erger vind.
Kijk naar de mogelijkheden.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:59 schreef Flappings het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken. Gewoon even.
Behalve dat hij sterk genoeg is om mij op te tillen en als we trouwen het huis binnen te dragen, zie ik geen voordelen.quote:
Hij heeft ook een heel mooi karakterquote:Op maandag 7 maart 2011 02:00 schreef Flappings het volgende:
[..]
Behalve dat hij sterk genoeg is om mij op te tillen en als we trouwen het huis binnen te dragen, zie ik geen voordelen.
Wanneer stel je hem aan mij voorquote:Op maandag 7 maart 2011 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft ook een heel mooi karakterEn hij slaat iedereen die je lastig valt kapot
Eerst onderga je nog een hele screeningquote:
Duurt dat langquote:Op maandag 7 maart 2011 02:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst onderga je nog een hele screeningDie procedure zal ik wel uitvoeren
hihi
Echt?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Post #100 om precies 2:00:00. Chapeau.
Slecht excuusquote:
1 x gezien.quote:
Dan moet je even een half uurtje wachten en kunnen we weer 2 minuutjesquote:
Ik probeer het elke dag weerquote:
Waarom plaats Roos dit op haar hyvesquote:Op maandag 7 maart 2011 02:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 x gezien.
No shit
Verder wordt het natuurlijk gewoon weer kutMaar blijf ik het waarschijnlijk wel kijken.
Ik probeer het nooitquote:Op maandag 7 maart 2011 02:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag weerVandaag zo dichtbij
9 seconden te laat
Omdat die kerel van haar met dat wijf gaat neuken. En ach..het zijn maar 20 minuutjes per week ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:10 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Waarom plaats Roos dit op haar hyves![]()
[ afbeelding ]
Kijk vooral helemaal naar rechts![]()
Ben benieuwd wat er gebeurd is, alleen daarom zou ik het al bijna gaan kijken
Dat was niet de bedoeling, sorryquote:
Waarschijnlijk handjes onder de dekenquote:
groetjes terug vanaf mijn bazentelefoonquote:
Zo een vieze met allemaal freddy's?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:28 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Heb zon vaag MSN gesprek... op dit late uurtje
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
groetjes terug vanaf mijn bazentelefoon![]()
bhahaha, wat is mevrouw grappig vandaagquote:Op maandag 7 maart 2011 02:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zo een vieze met allemaal freddy's?
Hij zei mevrouw tegen mequote:Op maandag 7 maart 2011 02:29 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
bhahaha, wat is mevrouw grappig vandaag
Oh dat snap ikquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 02:34 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oh dat snap ik
Ik hou van mij SE Vivaz Pro
Snake!quote:Op maandag 7 maart 2011 02:36 schreef HappyBob het volgende:
Ik houd van mijn Nokia 3210 [ afbeelding ] Ben vet goed in Snake [ afbeelding ]
En dan niet die Snake waar je gewoon door de zijkanten zeg maar heen kon hequote:
maar daar kan jij niet op internettenquote:Op maandag 7 maart 2011 02:36 schreef HappyBob het volgende:
Ik houd van mijn Nokia 3210 [ afbeelding ] Ben vet goed in Snake [ afbeelding ]
Oh bestaat die ook al?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En dan niet die Snake waar je gewoon door de zijkanten zeg maar heen kon he
Nou inderdaad, lekker puhquote:
Ahaquote:Op maandag 7 maart 2011 02:39 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat was die op de 3310 zat geloof ik
Heb even gecheckt en op 3310 zat inderdaad Snake 2.quote:
Okequote:Op maandag 7 maart 2011 02:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb even gecheckt en op 3310 zat inderdaad Snake 2.
Daar weet ik niks vanquote:
oh jij drinkt het ook niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 04:01 schreef aight1 het volgende:
Ik wel, mn hele fuckin sok is doorweekt. Kutspul
Jawel teveel ookquote:
ik heb nog nooit alcohol gehadquote:Op maandag 7 maart 2011 04:10 schreef aight1 het volgende:
[..]
Jawel teveel ookmaar iemand wou zn bier niet meer ofzo en toen goot ie het leeg over mn schoen. En het is koid buiten
Enzo. Dus dat is stom
En nu ga ik slapen
Wanneer noem je iemand diehard?quote:
Pffffffffffffquote:Op maandag 7 maart 2011 09:58 schreef JanPiraat het volgende:
jaahh kan ik toch nog ff een nachtbagger meepikken![]()
Wat lieeefff, een jubileumquote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben vandaag een maand getrouwd met appeltje![]()
Aww gefeliciteerd papsquote:Op maandag 7 maart 2011 10:22 schreef JanPiraat het volgende:
Ik ben vandaag een maand getrouwd met appeltje![]()
Ja dat bedoel ik, verdomme.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:14 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Zijn er hier nog geile sletjes?
[ afbeelding ]
Michhasquote:
Niet?quote:
Of gewoon Fok!quote:Op maandag 7 maart 2011 12:12 schreef HappyBob het volgende:
Had gewoon Microsoft en Google uitgevonden..hadden ze toch nog niet in 1819.
quote:
Mijn ruige stoppelbaard is al geen stoppelbaard meer, maar een tapijtjequote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Michhas![]()
Mijn ruige stoppelbaard is RUIG. Maar zometeen wordt ie weer een stukje korter
Ik heb hem gisteren weer bijgekaptquote:Op maandag 7 maart 2011 12:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Michhas![]()
Mijn ruige stoppelbaard is RUIG. Maar zometeen wordt ie weer een stukje korter
Wat is het nou? Wel of niet?quote:
Hoi met in the avond, what's up?quote:
Ze begonnen te zoenen en alles..maar op een gegeven moment vloog er een kledingstuk over de camquote:Op maandag 7 maart 2011 12:27 schreef JanPiraat het volgende:
hoe was het nog afgelopen met PWF en zn maat gisteren ?
Ik wil je raken manquote:Op maandag 7 maart 2011 12:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Mijn ruige stoppelbaard is al geen stoppelbaard meer, maar een tapijtje
watquote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze begonnen te zoenen en alles..maar op een gegeven moment vloog er een kledingstuk over de camNiets meer kunnen zien dus.
quote:
Wiet.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat is het nou? Wel of niet?Make up your mind, woman!
Dat hoor ik vakerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik wil je raken manIk wil je strelen over je zachte baardje
Hoi ja het was een stuk minderdruk dus dat is goedquote:
nog chicks geregeld?quote:Op maandag 7 maart 2011 12:38 schreef aight1 het volgende:
[..]
Hoi ja het was een stuk minderdruk dus dat is goed
7 upquote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ze begonnen te zoenen en alles..maar op een gegeven moment vloog er een kledingstuk over de camNiets meer kunnen zien dus.
sterktequote:
vanavond pas weer denk ikquote:Op maandag 7 maart 2011 12:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
sterkteeven uitbrakken en zo weer keihard gaan zuipen of wat is het plan ?
en terechtquote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
Als we hierna nog een nieuw deel gaan maken dan wordt nachtbagger verbannen volgens Myraela
heulll niet we storen toch niemand hiermeequote:
Ze is chagrijnig, ze zit in een bepaalde periode...quote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
Als we hierna nog een nieuw deel gaan maken dan wordt nachtbagger verbannen volgens Myraela
Leugensquote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
Deze moet ook gewoon gesloten worden 's ochtendsquote:Op maandag 7 maart 2011 12:42 schreef JanPiraat het volgende:
Ghehe goed planquote:Op maandag 7 maart 2011 12:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
heulll niet we storen toch niemand hiermee
maargoed hier maar verdergaan dan in alle veiligheid
nachtbagger #2
Inderdaad, en als wij dan een nieuwe aanmaken zijn wij foutquote:Op maandag 7 maart 2011 12:47 schreef Michhas het volgende:
Myr is toch de mod, zij moet hem sluiten hoor.
Ze is gewoon jaloers dat ze geen baard kan groeienquote:Op maandag 7 maart 2011 12:48 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Inderdaad, en als wij dan een nieuwe aanmaken zijn wij fout
In haar broekquote:Op maandag 7 maart 2011 12:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat ze geen baard kan groeien
Kan wel hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 12:50 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ze is gewoon jaloers dat ze geen baard kan groeien
neuhh zag haar een keer zeggen bij een middagbagger die iemand aangemaakt had als toevoeging voor het slotje : 'dit is dus niet de bedoeling en als het zo doorgaat stopt die nachtbagger ook'quote:
Hij probeert je bang te makenquote:

dan mag het wel dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Myraela het volgende:
Alleen nachtbagger topics, of ook daar stoppen we mee.
Dan wordt het gewoon nadeavondbaggerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat als nb stopt waar moet iedereen dan heen?
Oostblokker topics, is verkapte bagger.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dan maak ik elke nacht nachtbagger topics aan en weer een nieuwe als daar een slotje op komt tot ik een ban krijg want ik leef voor die nachtbagger en dan heb ik altijd nog het ARG7 fobo met een banquote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hehe okiquote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon nadeavondbagger [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij probeert je bang te maken [ afbeelding ]
Anders zou ze het hier wel gewoon hebben gezegd
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij probeert je bang te maken [ afbeelding ]
Anders zou ze het hier wel gewoon hebben gezegd
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan maak ik elke nacht nachtbagger topics aan en weer een nieuwe als daar een slotje op komt tot ik een ban krijg want ik leef vooor die nachtbagger en dan heb ik altijd nog het ARG7 fobo met een ban
oostblokkerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Oostblokker topics, is verkapte bagger.
Oh, fijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan gebeuren, er is nog plek hoor
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een HTC ga halen.
ja als je maar van mijne afblijft danquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een HTC ga halen.
Van piraten kan je niet stelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja als je maar van mijne afblijft dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |