Op zwart tog alleen?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef Beatles het volgende:
[..]
is chocolatechick ook gebanned eigenlijk?
Ik moest ook beetje huilenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:20 schreef the_legend_killer het volgende:
dit is zo mooi he.. ik ga ervan huilen
quote:Op maandag 7 maart 2011 01:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moest ook beetje huilen [ afbeelding ]
Ik durf hier niet op te klikken.quote:
Is ze stout geweest? Heb die meid nooit vertrouwd.quote:
Ze is ontzettend dom geweest.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:22 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is ze stout geweest? Heb die meid nooit vertrouwd.
Zoals wat voor info? PMs/DMs?quote:
wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:25 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee, iedereen kent mij als TLK
Kijk eens in z'n fobo en vergelijk dan met tinychatquote:
op mn telefoon gaat dat niet allemaal tegelijk ja dus niet meteen zo doen.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Kijk eens in z'n fobo en vergelijk dan met tinychat
alles ging de doofpot in ?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Beatles het volgende:
Waarom weten jullie niet wat er gebeurd is?
Sorryquote:Op maandag 7 maart 2011 01:28 schreef Beatles het volgende:
[..]
op mn telefoon gaat dat niet allemaal tegelijk ja dus niet meteen zo doen.
Inmiddels ben ik op de hoogtequote:Op maandag 7 maart 2011 01:29 schreef Beatles het volgende:
Waarom weten jullie niet wat er gebeurd is?
Iedereen lekt notesquote:Op maandag 7 maart 2011 01:30 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Schijnbaar liet ze PWF op haar account, waardoor PWF incrowd kon lezen. Lekte Notes etc.
Toevallig zette ik altijd dat nummer van Lenny Kravitz op als ik niet kon slapenquote:Op maandag 7 maart 2011 01:34 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensjes ik ga zo muziek luisteren
Van de hele dag?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:38 schreef Beatles het volgende:
Bob zullen we even alles wat we gezegd hebben editten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |