dan mag het wel dusquote:Op zaterdag 5 maart 2011 20:21 schreef Myraela het volgende:
Alleen nachtbagger topics, of ook daar stoppen we mee.
Dan wordt het gewoon nadeavondbaggerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat als nb stopt waar moet iedereen dan heen?
Oostblokker topics, is verkapte bagger.quote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
dan maak ik elke nacht nachtbagger topics aan en weer een nieuwe als daar een slotje op komt tot ik een ban krijg want ik leef voor die nachtbagger en dan heb ik altijd nog het ARG7 fobo met een banquote:Op maandag 7 maart 2011 12:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
hehe okiquote:Op maandag 7 maart 2011 12:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan wordt het gewoon nadeavondbagger [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij probeert je bang te maken [ afbeelding ]
Anders zou ze het hier wel gewoon hebben gezegd
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij probeert je bang te maken [ afbeelding ]
Anders zou ze het hier wel gewoon hebben gezegd
quote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
dan maak ik elke nacht nachtbagger topics aan en weer een nieuwe als daar een slotje op komt tot ik een ban krijg want ik leef vooor die nachtbagger en dan heb ik altijd nog het ARG7 fobo met een ban
oostblokkerquote:Op maandag 7 maart 2011 12:56 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Oostblokker topics, is verkapte bagger.
Oh, fijn.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
kan gebeuren, er is nog plek hoor
Ik mag jou wel.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een HTC ga halen.
ja als je maar van mijne afblijft danquote:Op maandag 7 maart 2011 13:00 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een HTC ga halen.
Van piraten kan je niet stelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja als je maar van mijne afblijft dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |