WATquote:Op maandag 7 maart 2011 01:52 schreef Beatles het volgende:
Hallo iedereen wil zo'n neger in zn anus :#
Sexy toch?quote:Op maandag 7 maart 2011 01:58 schreef Flappings het volgende:
[..]
Ja weet nog niet wat ik erger vind.
Kijk naar de mogelijkheden.quote:Op maandag 7 maart 2011 01:59 schreef Flappings het volgende:
[..]
Ik moet er even over nadenken. Gewoon even.
Behalve dat hij sterk genoeg is om mij op te tillen en als we trouwen het huis binnen te dragen, zie ik geen voordelen.quote:
Hij heeft ook een heel mooi karakterquote:Op maandag 7 maart 2011 02:00 schreef Flappings het volgende:
[..]
Behalve dat hij sterk genoeg is om mij op te tillen en als we trouwen het huis binnen te dragen, zie ik geen voordelen.
Wanneer stel je hem aan mij voorquote:Op maandag 7 maart 2011 02:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hij heeft ook een heel mooi karakterEn hij slaat iedereen die je lastig valt kapot
Eerst onderga je nog een hele screeningquote:
Duurt dat langquote:Op maandag 7 maart 2011 02:04 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Eerst onderga je nog een hele screeningDie procedure zal ik wel uitvoeren
hihi
Echt?quote:Op maandag 7 maart 2011 02:01 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Post #100 om precies 2:00:00. Chapeau.
Slecht excuusquote:
1 x gezien.quote:
Dan moet je even een half uurtje wachten en kunnen we weer 2 minuutjesquote:
Ik probeer het elke dag weerquote:
Waarom plaats Roos dit op haar hyvesquote:Op maandag 7 maart 2011 02:07 schreef HappyBob het volgende:
[..]
1 x gezien.
No shit
Verder wordt het natuurlijk gewoon weer kutMaar blijf ik het waarschijnlijk wel kijken.
Ik probeer het nooitquote:Op maandag 7 maart 2011 02:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik probeer het elke dag weerVandaag zo dichtbij
9 seconden te laat
Omdat die kerel van haar met dat wijf gaat neuken. En ach..het zijn maar 20 minuutjes per week ofzo.quote:Op maandag 7 maart 2011 02:10 schreef Nachtboy het volgende:
[..]
Waarom plaats Roos dit op haar hyves![]()
[ afbeelding ]
Kijk vooral helemaal naar rechts![]()
Ben benieuwd wat er gebeurd is, alleen daarom zou ik het al bijna gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |