Omdat hier Nachtbagger // Waar PWF thuis met z'n boy speeltquote:
Ohquote:Op maandag 7 maart 2011 01:57 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Omdat hier Nachtbagger // Waar PWF thuis met z'n boy speelt
En dat met 1 post.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Arrr
Weer had jij de Lapo en ik niet
Lapo's.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Arrr
Weer had jij de Lapo en ik niet
desire hd heb ikquote:Op maandag 7 maart 2011 13:05 schreef broodjeeimetui het volgende:
klinker welke HTC heb jij dan? Ik wil de Disire HD
quote:
mijn prinsesquote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
desire hd heb ik![]()
[..]mijn held
Was het tweede Android toestel, hij is echt geweldigquote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef broodjeeimetui het volgende:
[..]
Is die chiller dan de Disire HD?
Ja tochhhhquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
zelf Patje komt hier ff binnenvallen hoor moeten we vaker doen die vroege nachtbaggers
M'n Iphone abbo loopt alleen nog even doorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
desire hd heb ik![]()
[..]mijn held
ik heb niet eens internet op mn mobiel noch beltegoedquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb geen HTC. Heb ik nu gefaald als mens?

nee moeders zijn gewoon minder hipquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Omdatappel het volgende:
Ik heb geen HTC. Heb ik nu gefaald als mens?
Ja.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
nog 1 p erbij en je kan er appols van makenis het nu weer wat minder eng ?
Ik ook niet.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ik heb niet eens internet op mn mobiel noch beltegoed![]()
En Snake spelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon Nokia 3210..frontjes wisselen enzo..kan allemaal [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hé.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee moeders zijn gewoon minder hip
wat is dattttquote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef HappyBob het volgende:
Gewoon Nokia 3210..frontjes wisselen enzo..kan allemaal [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste Snakequote:
Huisarrest 12 uur lang jahhhquote:Op maandag 7 maart 2011 13:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee moeders zijn gewoon minder hip
Die HTC's met windows waren echt pauperquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het tweede Android toestel, hij is echt geweldig
Goh, nee dit maakt alles weer goed hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent wel de hipste moeder hoor!
En toen ging je met je andere slangetje spelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De eerste SnakeMaar die heb ik al 'uitgespeeld'
Hele scherm vol met mijn slangetje
Allereerste telefoon die ik zelf kochtquote:
Ik moet vaker beschikbaar zijn op de nachtbagger tijden net zoals eerst. Waar zijn die Brabant nachtbagger topics nondeju!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
zelf Patje komt hier ff binnenvallen hoor moeten we vaker doen die vroege nachtbaggers
wat watquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goh, nee dit maakt alles weer goed hoor.
Jij mag ook wel een keertje hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
En toen ging je met je andere slangetje spelen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
omfg wat een bedragenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allereerste telefoon die ik zelf kochtEn hij was 300 gulden bij de Expert met 170 gulden beltegoed
Alleen die kerel bij de Expert was niet zo slim en dacht dat de telefoon 170 gulden koste
Dus toen was ik blij
[..]
[..]
naissssquote:
die is ook mooi, maar waarom voor erna/oostblokker???quote:
Oostblokker.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die is ook mooi, maar waarom voor erna/oostblokker???
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die is ook mooi, maar waarom voor erna/oostblokker???
Ik ookquote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef Omdatappel het volgende:
Ik dacht toen echt, net als enkele anderen, dat het een ervoor-erna ding was.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:18 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
goede grapik was al vergeten dat ze erna heette hehehe
Ik wist niet dat Erna een Poolse naam was.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:19 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik ookhoe moeten wij weten hoe Oostblokker heet
vragen staan vrijquote:
In de nachtwinkelquote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Waar kan ik hier een verkoelend glaasje water kopen?
Linksachter.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Derde boom rechts.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:22 schreef Michhas het volgende:
[..]
[..]
Presentatie slecht, zang slecht, antwoord slecht.quote:
Bedankt voor je antwoord, je bent door naar de volgende ronde.quote:
lijkt me nogal lastigquote:Op maandag 7 maart 2011 13:23 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wat wat deze laptop spacet hemelke keer als er een bericht bijkomt gaat deze pagina weg en kom ik uit bij myAT.
Voor het broodroosterquote:Op maandag 7 maart 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Presentatie slecht, zang slecht, antwoord slecht.
Helaas, je bent niet door.
[..]
Bedankt voor je antwoord, je bent door naar de volgende ronde.
Broodrooster? Neger wat?quote:
oke oke, volgende vraagquote:Op maandag 7 maart 2011 13:25 schreef Michhas het volgende:
[..]
Broodrooster? Neger wat?
Je speelt me met het spel 'Gordeldieren verzamelen', je gaat nu door voor de porseleinen versie van Goochem het Gordeldier.
LINKSACHTER =D XD XD WE ROSSEN DE VOSSEN EN LOSSEN ZE IN DE BOSSEN OM ZE UIT HUN LIJDEN TE VERLOSSEN :$ :$quote:Op maandag 7 maart 2011 13:23 schreef Michhas het volgende:
[..]
Presentatie slecht, zang slecht, antwoord slecht.
Helaas, je bent niet door.
[..]
Bedankt voor je antwoord, je bent door naar de volgende ronde.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een ventilatieschacht en de billen van Koningin Beatrix.
De hele weekquote:Op maandag 7 maart 2011 13:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
112
dus het gaat goed met je fijn fijnvrij vandaag of wat?
tussen een ventilatieschacht zit geen haar ?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen een ventilatieschacht en de billen van Koningin Beatrix.
Van harte, jij bent ook door naar ronde 2.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:28 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
tussen een ventilatieschacht zit geen haar ?
op een ventilatieschacht zitten geen aambeien?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:26 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ik presentatie en alles verbeteren..maar wordt gewoon genegeerdquote:
Ik ben een man, k hoor zo te denken. En jij bent een puber.quote:
Want?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:31 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik ben een man, k hoor zo te denken. En jij bent een puber.
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pubers zijn oversekst net als mannen maakt niet uit allemaal een pot nat
Ik ben niet oversekst.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pubers zijn oversekst net als mannen maakt niet uit allemaal een pot nat
Vind jij mij oversekst dan?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zeggen ze allemaal; stille wateren diepe gronden dit dat
aaahjja ik moet hier eigenlijk een smiley van makenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
doet me denken aan die msn smiley die ene die ik gisteren zo vaak gebruikte
Topquote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ooken achter de rits?
sorry flauw
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja ooken achter de rits?
sorry flauw
haiiiquote:
oke tof, vier je nog carnaval of niet?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:35 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Top![]()
En als je het echt wil weten.. gaat prima hoor
zozo dat kan jij snelquote:
ben je echt niet hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:37 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, grutjes, ik denk, ik vraag het maar even.
Nee, hier in a'doorn doen ze nauwelijks aan carnavalquote:Op maandag 7 maart 2011 13:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haiii
[..]
oke tof, vier je nog carnaval of niet?
Jan is een worm?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ewwwww wat is dat nou weer jan in appel omg viesserrrd
Oversekst persoonquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze gaat vreemd met SuperWormJim omgggquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee, hier in a'doorn doen ze nauwelijks aan carnavalAlhoewel, gisteren zag ik wel een paar gastjes lopen met zo'n enorme veer op hun hoofd
SuperwormJimquote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ze gaat vreemd met SuperWormJim omggg![]()
![]()
![]()
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
hehehequote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat smsje niet meegerekend.
Dankje!
quote:
OMGGGG OMGOMG haar scheikunde leraarquote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee joh, was het maar zo'n feest!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
loloke maar je hebt nu vakantie of ?
wow zoveel vragen zoveel vragen
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee joh, was het maar zo'n feest!Ben aan het 'studeren'
![]()
Jij wel? Of ben jij zo'n type die met zo'n enorme veer gaat lopen?
Ok ik heb me net afgemeld voor mn studie en heb een wereldreis gepland, want als ik toch dood ga wil ik nog wel genieten van het leven.quote:
quote:
truetrue, maar woensdag herkansing die ik halen moettttquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ohja, die weken zijn altijd ideaal!Ze kunnen het trouwens net zo goed vakantie noemen!
Dan wens ik je alvast suc6!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee
[..]
truetrue, maar woensdag herkansing die ik halen moetttt
Had je even een black out en opeens +100 posts erbij ?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei Jan ik stond toch wel hoog in de dagcijfers-lijst; snap jij dat nou?
Neen.quote:
Niemand die het snapt Klink. #no-lifequote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei Jan ik stond toch wel hoog in de dagcijfers-lijst; snap jij dat nou?
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Had je even een black out en opeens +100 posts erbij ?dat heb ik ook weleens
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Niemand die het snapt Klink. #no-life
Met roomboter en poedersuikerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
hmmm jah lunch er zijn nog poffertjes hier in de koelkast.... zal ik het gewoon doen ook ?
Bewaar ook eentje voor mij dann.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
hmmm jah lunch er zijn nog poffertjes hier in de koelkast.... zal ik het gewoon doen ook ?
ja die krijg je er gratis bijquote:Op maandag 7 maart 2011 14:00 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hé, zoveel kost onze date ook, toevallig.
HAHA NERDJE!!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef JanPiraat het volgende:
bij mij is PI gewoon standaard 3,14 hoor![]()
![]()
![]()
sorry
en wat staat er op het menu ?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef HappyBob het volgende:
Ontbijt/lunch (laten we het op brunch houden) op [ afbeelding ]
3,14159 26535 89793 23846 26433 83279 50288 41971 69399 37510quote:
hihihihiquote:Op maandag 7 maart 2011 14:11 schreef JanPiraat het volgende:
bij mij is PI gewoon standaard 3,14 hoor![]()
![]()
![]()
sorry
Niet meerquote:
kan gebeuren maakt niet uitquote:Op maandag 7 maart 2011 14:12 schreef JanPiraat het volgende:
en nog een paar getallen erachter maar verder dan dit weet ik het ff niet uit mn hoofd
Zijn magere hamburgers hequote:Op maandag 7 maart 2011 14:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
bob zoveel hamburgers in een dag/week is echt niet gezond hoor
Ik heb weleens magnetron cheeseburgers bij de AH gehaald het plakje kaas weggegooid, opgewarmd en gegetenquote:
Afwisseling is nergens voor nodig. Mensen die meegaan met de hypequote:Op maandag 7 maart 2011 14:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ohh maar tochbeetje afwisseling is ook goed
oh wat?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Afwisseling is nergens voor nodig. Mensen die meegaan met de hype
Gewoon de echte hamburgers voor in de panquote:Op maandag 7 maart 2011 14:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb weleens magnetron cheeseburgers bij de AH gehaald het plakje kaas weggegooid, opgewarmd en gegeten
Al die mensen in China vreten elke dag rijst.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh wat?ben je echt zo underground.
Toch nog wel een laag gemiddelde hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow wat ik heb al meer dan 13k posts.
en in afrika sterven ze van de hongerquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Al die mensen in China vreten elke dag rijst.
was dat sarcastischquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toch nog wel een laag gemiddelde hoor
mijn 20.000 komt in zicht... dat wordt een feest hier op fok hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 14:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
wow wat ik heb al meer dan 13k posts.
ik ga denk ik niets meer posten vanaf dit account.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
mijn 20.000 komt in zicht... dat wordt een feest hier op fok hoor![]()
Dat lijkt me ongezonder dan altijd hamburgers etenquote:Op maandag 7 maart 2011 14:20 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
en in afrika sterven ze van de honger

Kijk mijn gemiddeldequote:[..]
was dat sarcastisch
Oh ja dat is waar sorry bobo!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dat lijkt me ongezonder dan altijd hamburgers eten [ afbeelding ]
[..]
Kijk mijn gemiddelde [ afbeelding ]
Je begrijpt me niet helemaalquote:Op maandag 7 maart 2011 14:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar sorry bobo!
En ik heb ook bijna 90 hoor!
dus we was wel sarcastisch?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:24 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je begrijpt me niet helemaalMaar niet uit..het is ook al diep in de nacht [ afbeelding ]
Huh?quote:Op maandag 7 maart 2011 14:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga denk ik niets meer posten vanaf dit account.
Hoi KB!quote:Op maandag 7 maart 2011 14:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
zwaar om geen leven te hebben hoor
[..]
hallo hallo
ik niet want ik post altijd een post voor de lapoquote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef tomaat52 het volgende:
Bijna Lapo. Wie doet er mee met de LAPO hunt?:)
Ik niet hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 14:29 schreef tomaat52 het volgende:
Bijna Lapo. Wie doet er mee met de LAPO hunt?:)
Waarom niet?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |