Jan is een worm?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ewwwww wat is dat nou weer jan in appel omg viesserrrd
Oversekst persoonquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ze gaat vreemd met SuperWormJim omgggquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
lolquote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee, hier in a'doorn doen ze nauwelijks aan carnavalAlhoewel, gisteren zag ik wel een paar gastjes lopen met zo'n enorme veer op hun hoofd
SuperwormJimquote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
ze gaat vreemd met SuperWormJim omggg![]()
![]()
![]()
Ik moest een beetje gniffelen.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
hehehequote:Op maandag 7 maart 2011 13:38 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Dat smsje niet meegerekend.
Dankje!
quote:
OMGGGG OMGOMG haar scheikunde leraarquote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
![]()
![]()
Nee joh, was het maar zo'n feest!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
loloke maar je hebt nu vakantie of ?
wow zoveel vragen zoveel vragen
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Nee joh, was het maar zo'n feest!Ben aan het 'studeren'
![]()
Jij wel? Of ben jij zo'n type die met zo'n enorme veer gaat lopen?
Ok ik heb me net afgemeld voor mn studie en heb een wereldreis gepland, want als ik toch dood ga wil ik nog wel genieten van het leven.quote:
quote:
truetrue, maar woensdag herkansing die ik halen moettttquote:Op maandag 7 maart 2011 13:44 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ohja, die weken zijn altijd ideaal!Ze kunnen het trouwens net zo goed vakantie noemen!
Dan wens ik je alvast suc6!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:45 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
nee
[..]
truetrue, maar woensdag herkansing die ik halen moetttt
Had je even een black out en opeens +100 posts erbij ?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei Jan ik stond toch wel hoog in de dagcijfers-lijst; snap jij dat nou?
Neen.quote:
Niemand die het snapt Klink. #no-lifequote:Op maandag 7 maart 2011 13:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oei Jan ik stond toch wel hoog in de dagcijfers-lijst; snap jij dat nou?
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Had je even een black out en opeens +100 posts erbij ?dat heb ik ook weleens
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Neen.
[..]
Niemand die het snapt Klink. #no-life
Met roomboter en poedersuikerquote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
hmmm jah lunch er zijn nog poffertjes hier in de koelkast.... zal ik het gewoon doen ook ?
Bewaar ook eentje voor mij dann.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:55 schreef JanPiraat het volgende:
hmmm jah lunch er zijn nog poffertjes hier in de koelkast.... zal ik het gewoon doen ook ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |