Die HTC's met windows waren echt pauperquote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef Michhas het volgende:
[..]
Was het tweede Android toestel, hij is echt geweldig
Goh, nee dit maakt alles weer goed hoor.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je bent wel de hipste moeder hoor!
En toen ging je met je andere slangetje spelen?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:09 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De eerste SnakeMaar die heb ik al 'uitgespeeld'
Hele scherm vol met mijn slangetje
Allereerste telefoon die ik zelf kochtquote:
Ik moet vaker beschikbaar zijn op de nachtbagger tijden net zoals eerst. Waar zijn die Brabant nachtbagger topics nondeju!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:07 schreef JanPiraat het volgende:
zelf Patje komt hier ff binnenvallen hoor moeten we vaker doen die vroege nachtbaggers
wat watquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Goh, nee dit maakt alles weer goed hoor.
Jij mag ook wel een keertje hoorquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
En toen ging je met je andere slangetje spelen?
quote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef Beach het volgende:
[..]
quote:
omfg wat een bedragenquote:Op maandag 7 maart 2011 13:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Allereerste telefoon die ik zelf kochtEn hij was 300 gulden bij de Expert met 170 gulden beltegoed
Alleen die kerel bij de Expert was niet zo slim en dacht dat de telefoon 170 gulden koste
Dus toen was ik blij
[..]
[..]
naissssquote:
die is ook mooi, maar waarom voor erna/oostblokker???quote:
Oostblokker.quote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
die is ook mooi, maar waarom voor erna/oostblokker???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |