Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik voelde al een Stu LAPO aankomenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens heel goede ervaringen met de nieuwe Gillette Fusion Proglide Power
Gaat heel soepel en snel. Duur maar een prettige ervaring![]()
Kan natuurlijk niet alles maar laten lopenquote:
Toch één topic te laat eigenlijkquote:
ja en normaal probeer ik wel eens een dutje te doen in de trein, maar een vriend reist mee dus daar zal wel niks van komenquote:
Dat wordt ook zo'n rommel jaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet alles maar laten lopen
Maar ik had al gezegd dat ik 3000 niet hoefde. Ik vind het prima zoquote:
zit me niet mee vanavondquote:
Zou erg zijn als je dat niet vondquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik had al gezegd dat ik 3000 niet hoefde. Ik vind het prima zo![]()
Bedankt jongen. Zal ik de OP even reviserenquote:
Ik heb een keer op de terugreis uit geneve naar basel zo vast geslapen dat de schoonmakers me na 10 minuten op station basel toch maar even wakker maaktenquote:
bijna 4 jaar dagelijks Dordrecht-Amsterdam op en neer geredenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Durfde ik nooi, ik was bang niet op tijd wakker te worden
2 minuten je best doen. Niet te snel stoppen dusquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
2 minuten je best doen. Niet te snel soppen dus
de grote 3000 racequote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, heb ik serieus in die 2 uur 3 topiques gemist![]()
Wtf is hier gebeurd?
3000quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
TFMquote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
Stuitertballetjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
quote:
nee we hebben er 2 overgeslagenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
trusten Martquote:
Je zou bijna zeggen van wel jaquote:
truste mart.. misschien is morgen de dag...quote:
Truste Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
ow kut moet nog was uithangen![]()
Nou ga gelijk maar plat ook dan![]()
trusten lieverds
jij ook trusten crv.. pak je nachtrust!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
10 minuten terug zou je nog een tijd blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
het doet wel pijn zo te zienquote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
slaat die trouwens met een kipkorn? -->
Daar lijk het wel op, of met een badjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
slaat die trouwens met een kipkorn? -->
Een bevrorense kipkornquote:
een babybadje?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar lijk het wel op, of met een badje
Dan kipkornquote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar lijk het wel op, of met een badje
Zo'n kleine vleermuis?quote:
baby ...quote:
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lagquote:
nee das zielugquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lag
quote:
met water en een baby er in krijg jij zo'n badje de lucht niet in hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lag
Ik denk dat die baby al uit het badje was gekropen om die kipkorn te pakkenquote:
2012 ofzoquote:
fastfoodjunkiebabyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat die baby al uit het badje was gekropen om die kipkorn te pakken
Gelukkig maar danquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met water en een baby er in krijg jij zo'n badje de lucht niet in hoor
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aanquote:
ik trouwde toen Thijs drie maanden wasquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aan
Kan.. maar dan was dat al gebeurtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aan
No problemo, toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen vaste volgorde voor....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik trouwde toen Thijs drie maanden was
Welterusten crvquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
Ja, was even met Facebook bezigquote:
mag niet, je hebt je tanden gepoetstquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
whaha hier ligt nog een carnavalssnoepje
niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen vaste volgorde voor....
wij waren al 3.5 jaar getrouwd voordat de 1e zich aankondigde (ok, na 2 "mislukkingen")
Whiskiequote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net mijn eerste (mini-)meet gehad, en het was supergezellig![]()
![]()
met wie met wie met wie ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Was wel te verwachten eigenlijkquote:
Ik doe er ook veel te weinig meequote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja moet ik ook weer eens iets aan updaten
oeiquote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet?![]()
ach ja, wij moesten de datum verplaatsen omdat ik op de originele trouwdatum nogal net bevallen zou zijn![]()
rekenfoutje
Whiskyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
mweh.. je kan toch gewoon de dag na je bevalling trouwen ??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
niet?![]()
ach ja, wij moesten de datum verplaatsen omdat ik op de originele trouwdatum nogal net bevallen zou zijn![]()
rekenfoutje
Dan heb je meer tijd om te scheren dusquote:
te laatquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan heb je meer tijd om te scheren dus
Draaideurpoesjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ik zeg ook niet dat ik 'm op ga etenquote:
ohh!quote:
je doet het onveilig dusquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
ik ben ook steeds bang dat ik zwanger raaknu nog 4 maandjes.. dat moet wel lukken tot de bruiloft
ik ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
oei
Nee hoor, ik ben niet van de 'GIJ ZULT EERST TROUWEN VOORDAT........'
neuh.. maar niks is 100%quote:
na 2 mislukkingen begonnen wij al aan alternatieven te denkenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:36 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik ook niet![]()
midden in het proberen voor een kindje zouden we even pauze houden omdat we toch al gingen trouwen..laatste poging (in het kader van: als het tot nu toe niet lukte dan nu vast ook niet) was dus raak
tuurlijkquote:Op zondag 6 maart 2011 23:35 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
mweh.. je kan toch gewoon de dag na je bevalling trouwen ??
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
kan heus!quote:
wijdbeens strompelendquote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan heus!
maar niet echt heel erg lopend of staand
Het zou verboden moeten wordenquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ZOOOO gezellig ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee, gewoon heel gezellig
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
een bed huwelijkquote:Op zondag 6 maart 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
kan heus!
maar niet echt heel erg lopend of staand
ja, hoewel ik op dag 3 alweer kilometers liepquote:
blauw oogquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een bed huwelijk
* Barretje80 gaat het weekend voor d'r trouwen nog "even" een weekend volleyballen..
als ik niks kneus, verrek of breek
was de auto stuk ??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hoewel ik op dag 3 alweer kilometers liep
wuuuutquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, hoewel ik op dag 3 alweer kilometers liep
Zekers, ben nu ook minder "bang" voor volgende meetsquote:
oeioeioei jij durftquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
een bed huwelijk
* Barretje80 gaat het weekend voor d'r trouwen nog "even" een weekend volleyballen..
als ik niks kneus, verrek of breek
ach.. een beetje make-up er opquote:
mooi voor volgende week dusquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zekers, ben nu ook minder "bang" voor volgende meets
Barman wil ook nog wel met me trouwen als ik in een rolstoel zitquote:
nee, de kinderafdeling van het ziekenhuis was ietwat ongelukkig ingerichtquote:
Vast ook heel gezellig denk ik (al ken ik Esther niet)quote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste Fok! meet was ook met Flash (en Esther) en dat was de winter van 2004/2005 volgens mij
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, de kinderafdeling van het ziekenhuis was ietwat ongelukkig ingericht
Gelukkig, is nu een beetje minder eng geworden nu je in elk geval 1 persoon RL kentquote:Op zondag 6 maart 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zekers, ben nu ook minder "bang" voor volgende meets
mijn eerste Fok meet was Fles ook bijquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste Fok! meet was ook met Flash (en Esther) en dat was de winter van 2004/2005 volgens mij
oeh, ik weet nog wel een goeie...hier in de buurtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. een beetje make-up er op
which reminds me.. ik moet nog een visagist () en een kapper regelen
Fles komt toch niet as weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig, is nu een beetje minder eng geworden nu je in elk geval 1 persoon RL kent
Preciesquote:
Fles is de man van de eerste Fok! meets !quote:
wij eten het eten op, niet jouquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, al zal dat wel anders zijn ivm veel meer mensen
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, ik weet nog wel een goeie...hier in de buurt
Thijs in de kamer het verst van de toiletten afquote:
1e Fok meet kende ik KSC nog niet eensquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Fles is de man van de eerste Fok! meets !
mijn eerste fok meet was niet met iemand van de KSC
en eerste KSC meet was met Toek
Ja, was zeker gezelligquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast ook heel gezellig denk ik (al ken ik Esther niet)
Owhw, dat is wel heel fijnquote:
had je geen toilet op de kamer??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs in de kamer het verst van de toiletten af![]()
Dat was serieus een gang van een halve km, dus heen en terug een kilometer.
En ik moest nogal vaak
baby's, meets, trouwen,quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
allemaal dingen waar ik niet over mee kan praten![]()
jawel, ik liep liever een kilometerquote:
ik ook nietquote:
wrom ??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, ik liep liever een kilometer
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, ik liep liever een kilometer
Ach, van de KSC heb alleen DaMart, Symphonic, Flash en Esther70 ontmoet en ik doe al een paar dagen mee op Fok!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
allemaal dingen waar ik niet over mee kan praten![]()
5 maart 2005 was dat ja, met al die sneeuwquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
klopt, maar hij gaf het niet alteveel kans zei ie ook een keerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die zou "later" proberen te komenivm zijn oma
zaterdags of zondags??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die zou "later" proberen te komenivm zijn oma
whut??quote:
Symp heb ik pas dit jaar voor het eerst gezien. Of eind vorig jaar, weet niet meer preciesquote:
dat was een grapje..nee, geen wc, want baby's op de kamer, geen wc nodig voor de baby's danquote:
En toch kan ik er niet over meepratenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ach, van de KSC heb alleen DaMart, Symphonic, Flash en Esther70 ontmoet en ik doe al een paar dagen mee op Fok!
Door die sneeuw ging ik er vanuit dat het winter was maar dat is al bijna lente 2005 dusquote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 maart 2005 was dat ja, met al die sneeuw
en ?quote:
duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuurquote:
jawel, jij komt gewoonquote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
Is het nu een heel issue of ik naar Noordwijk kom? Reken er maar niet op
jup.. ik vond 200 eur voor een jas ook wat aan de hoge kant:@quote:
tuuurlijk.. issues kunnen we wel gebruiken hierquote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:47 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
jup.. ik vond 200 eur voor een jas ook wat aan de hoge kant:@
Enne... hoeveel vriendjes heb je op Facebook?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Stuart het volgende:
Net 5 'vriendjes' erbij op Facebook van drama class![]()
ik maak het ook niet extreem laatquote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 gaat wat doen aan d'r stress isssue : slapen!
trusten lieverds!
Truste barretjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
trusten lieverds!
Truste Barretjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
trusten lieverds!
Sweet dreamsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
trusten lieverds!
Your time will come, my childquote:Op zondag 6 maart 2011 23:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En toch kan ik er niet over meepraten
slaap lekker zonnestraaltjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef Barretje80 het volgende:
trusten lieverds!
Niet zoveel hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 23:49 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Enne... hoeveel vriendjes heb je op Facebook?
Da's niet goedkoop nee, maar misschien toch nog wel te doen?? Als je 'm zoquote:
Baby's en meets? geen idee of dat ooit komtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your time will come, my childall you need is just a little patience
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Your time will come, my childall you need is just a little patience
Time will tellquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Baby's en meets? geen idee of dat ooit komt
Nee joh, daar moet ik een halve dag voor werkenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Whiskers2009 het volgende:
Da's niet goedkoop nee, maar misschien toch nog wel te doen?? Als je 'm zo![]()
![]()
vindt?
idd Woewo....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Verdulleme. Ik heb natuurlijk weer de 3000 gemist.
Nou je het zegt, ik ookquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb niet eens Facebookquote:
Maar dat komt omdat ik aardig wat mensen ken hier in London waarschijnlijkquote:
Wel op blijven letten dan ook héquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Kutslowchat is dit ook. Ik mis de 1988, de 2000, 2500 en de 3000. Allemaal. Jullie doen et erom.quote:
GNRquote:
Op naar de 4000 dan maarquote:Op zondag 6 maart 2011 23:51 schreef Woeste_Woerd het volgende:
quote:
is pas 3 kwartier dicht het 3000 topicquote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nou je het zegt, ik ook![]()
Maar ik deed weer andere leuke dingen
Owhquote:Op zondag 6 maart 2011 23:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee joh, daar moet ik een halve dag voor werken
ik zou het vreemder vinden dat je ging trouwen dan dat je gin meetenquote:
Was het leuk? Feest, taart, champagne??quote:
Nee hoor, want ik pas er toch niet inquote:
Nou het ging vooral heeeeeel snel voorbijquote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was het leuk? Feest, taart, champagne??
Tata.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
Nu echt slapen hoor, fijn dromen allemaal![]()
Sowieso Musequote:Op zondag 6 maart 2011 23:53 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens moet ik kwijt dat op juiste gezette tijden hysteria van Muse een godsgruwelijk lekker nummer is om voluit te draaien.
Truste STquote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
Truste Zoetjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
Nee echt een enorm kutwijf. Ik wist na 6 uur niet hoe snel ik weg moest komenquote:
vuurwerkquote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Was het leuk? Feest, taart, champagne??
Ik had vroeger wel Hyves hoor maar ik zie die mensen in NL eigenlijk nooit dus heb dat weggehaaldquote:
Trouwen lijkt me niksquote:Op zondag 6 maart 2011 23:54 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik zou het vreemder vinden dat je ging trouwen dan dat je gin meeten
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee echt een enorm kutwijf. Ik wist na 6 uur niet hoe snel ik weg moest komen
Sweet dreamsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:55 schreef suikertaartje het volgende:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee echt een enorm kutwijf. Ik wist na 6 uur niet hoe snel ik weg moest komen
Nu thoughts of a dying atheist. Het is voor mij meer een bandje dat ik draai als ik ervoor op in de stemming ben. Maar nu is het erg fijn om ernaar te luisteren.quote:
Ooooh ineens het contact met al je waardige 'vriendjes' verbrokenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik had vroeger wel Hyves hoor maar ik zie die mensen in NL eigenlijk nooit dus heb dat weggehaald
Volgens mij is Hyves zowiezo op de weg terugquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ooooh ineens het contact met al je waardige 'vriendjes' verbroken
Idd, nu is facebook het nieuwe ding.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij is Hyves zowiezo op de weg terug
Ik kan het altijd wel horenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nu thoughts of a dying atheist. Het is voor mij meer een bandje dat ik draai als ik ervoor op in de stemming ben. Maar nu is het erg fijn om ernaar te luisteren.
Zei ik tochquote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woooo je bent pas echt net uitgemiet zeg
voordel is dat je daar ook wat buitenlanders tegenkomtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idd, nu is facebook het nieuwe ding.
Dat gaat zo met al die soort dingen, even zijn ze hip en dan lopen ze weer terugquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Onder jongeren valt dat mee hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Koen66 het volgende:
[..]
uitgegijzeld bedoel je.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
woooo je bent pas echt net uitgemiet zeg
Of kinderen, als jullie dat een beter woord vindenquote:
Ja, in NL nu ook wel vrij populair tochquote:Op zondag 6 maart 2011 23:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Idd, nu is facebook het nieuwe ding.
Vrijwillige gijzeling dan tochquote:
ik heb zelfs m'n vrouw op facebook dus al teveel bashen gaat nietquote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Pijnlijk overigens dat jan en alleman erop gaat komen, want mijn moeder heeft mij toegevoegd op facebook en al gelijk de eerste opmerking neergeploft waar ik binnenkort ongetwijfeld wel wat over te horen krijgen.
Je moeder weet dan niet what's up.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik kan het altijd wel horen![]()
Mijn moeder vindt het depressieve muziek
yepperquote:Op maandag 7 maart 2011 00:00 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, in NL nu ook wel vrij populair toch
Van mijn 120 'vrienden' zijn er waarschijnlijk 100 Britsquote:Op zondag 6 maart 2011 23:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
voordel is dat je daar ook wat buitenlanders tegenkomt
Verschilt ook weer per gebiedquote:
Nee hoor, heel wat vrienden stappen over op FAcebook en twitter, ik hyve nu bijna niet meer, en twitterquote:
En van mijn 240 ofzo zijn er 240 Nederlandsquote:Op maandag 7 maart 2011 00:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Van mijn 120 'vrienden' zijn er waarschijnlijk 100 Brits![]()
Huhu, die kan niet zulke dingen schrijven gelukkig.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:01 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb zelfs m'n vrouw op facebook dus al teveel bashen gaat niet
quote:Op maandag 7 maart 2011 [/url] schreef moeder van WW het volgende:
Wat was je vroeger, toch lief, klein en schattig. Gisteraaf filmpjes van vroeger gekeken.
Time for nachtbagger, brb.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huhu, die kan niet zulke dingen schrijven gelukkig.
[..]
Daar sta je dan gekleurd op WWquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Het is echt in opkomst. Hyves is groter en zal het voorlopig ook wel blijven, maar omdat steeds meer jongeren (die hyves dragen) ouder worden en ook buitenlandse mensen leren kennen, word facebook nu ook echt groot.quote:
quote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Ik hoef voor nu nog geen twitter en fbquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nee hoor, heel wat vrienden stappen over op FAcebook en twitter, ik hyve nu bijna niet meer, en twitter
Facebook heb en hoef ik ook niet...
quote:
Ja lach maar.quote:
Best logischquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En van mijn 240 ofzo zijn er 240 Nederlands
Van mijn 288 zijn er denk ik 280 Nederlandsquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En van mijn 240 ofzo zijn er 240 Nederlands
Ik kan er wel enigszins om lachen. Ik ken de site "mails that my mom wrote", dus ik was al enigszins voorbereid wat voor sociale schade moeders aanrichten.quote:
Van die dingen waarvan je wilt dat je vrienden ze lezenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:02 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Owh, die ken ik nog niet.. Misschien moet ik maar eens kijkenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan er wel enigszins om lachen. Ik ken de site "mails that my mom wrote", dus ik was al enigszins voorbereid wat voor sociale schade moeders aanrichten.
Mijn moeder is best een heel lief mens, alleen niet zo bekend met hoe internet werkt.quote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Van die dingen waarvan je wilt dat je vrienden ze lezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |