mijn eerste Fok meet was Fles ook bijquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste Fok! meet was ook met Flash (en Esther) en dat was de winter van 2004/2005 volgens mij
oeh, ik weet nog wel een goeie...hier in de buurtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ach.. een beetje make-up er op
which reminds me.. ik moet nog een visagist () en een kapper regelen
Fles komt toch niet as weekendquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Gelukkig, is nu een beetje minder eng geworden nu je in elk geval 1 persoon RL kent
Preciesquote:
Fles is de man van de eerste Fok! meets !quote:
wij eten het eten op, niet jouquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Precies, al zal dat wel anders zijn ivm veel meer mensen
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, ik weet nog wel een goeie...hier in de buurt
Thijs in de kamer het verst van de toiletten afquote:
1e Fok meet kende ik KSC nog niet eensquote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Fles is de man van de eerste Fok! meets !
mijn eerste fok meet was niet met iemand van de KSC
en eerste KSC meet was met Toek
Ja, was zeker gezelligquote:Op zondag 6 maart 2011 23:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Vast ook heel gezellig denk ik (al ken ik Esther niet)
Owhw, dat is wel heel fijnquote:
had je geen toilet op de kamer??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs in de kamer het verst van de toiletten af![]()
Dat was serieus een gang van een halve km, dus heen en terug een kilometer.
En ik moest nogal vaak
baby's, meets, trouwen,quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
allemaal dingen waar ik niet over mee kan praten![]()
jawel, ik liep liever een kilometerquote:
ik ook nietquote:
wrom ??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, ik liep liever een kilometer
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
jawel, ik liep liever een kilometer
Ach, van de KSC heb alleen DaMart, Symphonic, Flash en Esther70 ontmoet en ik doe al een paar dagen mee op Fok!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:42 schreef RockNijntje het volgende:
allemaal dingen waar ik niet over mee kan praten![]()
5 maart 2005 was dat ja, met al die sneeuwquote:Op zondag 6 maart 2011 23:40 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste Fok! meet was ook met Flash (en Esther) en dat was de winter van 2004/2005 volgens mij
klopt, maar hij gaf het niet alteveel kans zei ie ook een keerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die zou "later" proberen te komenivm zijn oma
zaterdags of zondags??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:44 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Die zou "later" proberen te komenivm zijn oma
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |