quote:
met handen en voeten!quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef Muck het volgende:
[..]
Hai
Mwuh, ik heb betere weken gehad
En met jou dan?
we willen vanavond de 4000 nog halenquote:
als ze zo baggeren welquote:
ga jij eens lekker dan daar spelenquote:
Spelenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ga jij eens lekker dan daar spelen
het is hier geen ONZquote:
Daar gaat het echt hard inderdaadquote:
kotsenquote:
EMOquote:Op zondag 6 maart 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
merkte net pas dat mijn hele elleboog ook open lag
Wat scheer jij je op rare plekkenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Owjee, ff goed uitspoelen....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
* crv naald en draad haalt voor Koenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:03 schreef Koen66 het volgende:
Altijd vervelend natuurlijk als je zo'n smakker maaktquote:Op zondag 6 maart 2011 23:04 schreef Koen66 het volgende:
[..]
deed kleren uit om pyjama aan te trekken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
trusten marijkequote:
en daar kan het nog een stuk harder gaan als er hier een paar oprotten met hun gebaggerquote:
Bent U in een slechte bui meneerquote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar kan het nog een stuk harder gaan als er hier een paar oprotten met hun gebagger
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:04 schreef DaMart het volgende:
Je kan niet eens even poëtisch bezig zijn, of er is alweer bijna een topic vol.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
komt wel goed schatje!
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
Wauw Mart, wauwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Knuff
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
De laatste zin ff veranderen in :SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien ook bij mij ?Open deuren, onweerstaanbaar !
quote:
quote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en daar kan het nog een stuk harder gaan als er hier een paar oprotten met hun gebagger
die krijg je vanzelf wel van het gebagger hierquote:
ciao muckquote:
En nu weer vrolijk doenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die krijg je vanzelf wel van het gebagger hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooi...
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Joh, het gaat 2 of 3 topics heel snel en dan zal de rust vast wel wederkerenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wie zit er te baggerenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vast wel... ooitquote:
Nee, zo klopt het beter bij mijn gevoel nuquote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef friemelaar het volgende:
[..]
De laatste zin ff veranderen in :
Misschien ook bij mij ?
ow gemistquote:
dat ji tijd hebt dat te lezen. als ik dat moet lezen zijn jullie drie topics verderquote:
truste Trevjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Truste Trev, tot morgenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
op ieder potje past een deksel!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
vast wel... ooit.
[..]
Nee, zo klopt het beter bij mijn gevoel nu.
zo lang was het toch niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef crv het volgende:
[..]
dat ji tijd hebt dat te lezen. als ik dat moet lezen zijn jullie drie topics verder
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
Welterusten Trevquote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef Trevland het volgende:
Lui ik ga maar eens
Slaap Lekker, Droom Fijn
en Bis Later
voor mij welquote:
Het volgende topic zal vast een stuk rustiger zijnquote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
dit topic is zowat vol gekomen tijdens mijn scheren al
Wat ga je tijdens het volgende topic scheren?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef Koen66 het volgende:
dit topic is zowat vol gekomen tijdens mijn scheren al
wie noem je nu een POTquote:
geen cooooooooooooooooooola fles??quote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Blijkbaar is er bij mij sprake van afwijkende vorm en maatvoering dan ;').
quote:
whehehehehquote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ga je tijdens het volgende topic scheren?
Nee, die cooooooooooooooooooooooooooola is van Trevquote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
geen cooooooooooooooooooola fles??
je bent gewoon speciaal!![]()
ik blijf ook nog maar ffquote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef crv het volgende:
mijn verstand zegt me dat ik moet gaan pitten, maar ik vindt het ff erg gezellig hier
Zolang het maar niet je benen zijn!quote:
even stoom afblazen!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef crv het volgende:
mijn verstand zegt me dat ik moet gaan pitten, maar ik vindt het ff erg gezellig hier
Zijn kontquote:Op zondag 6 maart 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat ga je tijdens het volgende topic scheren?
Nu wel maar morge ochtend ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef crv het volgende:
ja geloof het ookquote:
je houdt niet van gladde beentjes?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zolang het maar niet je benen zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |