truste mart.. misschien is morgen de dag...quote:
Truste Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
ow kut moet nog was uithangen![]()
Nou ga gelijk maar plat ook dan![]()
trusten lieverds
jij ook trusten crv.. pak je nachtrust!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
10 minuten terug zou je nog een tijd blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
het doet wel pijn zo te zienquote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
slaat die trouwens met een kipkorn? -->
Daar lijk het wel op, of met een badjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
slaat die trouwens met een kipkorn? -->
Een bevrorense kipkornquote:
een babybadje?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar lijk het wel op, of met een badje
Dan kipkornquote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar lijk het wel op, of met een badje
Zo'n kleine vleermuis?quote:
baby ...quote:
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lagquote:
nee das zielugquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lag
quote:
met water en een baby er in krijg jij zo'n badje de lucht niet in hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lag
Ik denk dat die baby al uit het badje was gekropen om die kipkorn te pakkenquote:
2012 ofzoquote:
fastfoodjunkiebabyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat die baby al uit het badje was gekropen om die kipkorn te pakken
Gelukkig maar danquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met water en een baby er in krijg jij zo'n badje de lucht niet in hoor
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aanquote:
ik trouwde toen Thijs drie maanden wasquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aan
Kan.. maar dan was dat al gebeurtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aan
No problemo, toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen vaste volgorde voor....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik trouwde toen Thijs drie maanden was
Welterusten crvquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
Ja, was even met Facebook bezigquote:
mag niet, je hebt je tanden gepoetstquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
whaha hier ligt nog een carnavalssnoepje
niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen vaste volgorde voor....
wij waren al 3.5 jaar getrouwd voordat de 1e zich aankondigde (ok, na 2 "mislukkingen")
Whiskiequote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net mijn eerste (mini-)meet gehad, en het was supergezellig![]()
![]()
met wie met wie met wie ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net mijn eerste (mini-)meet gehad, en het was supergezellig![]()
![]()
Was wel te verwachten eigenlijkquote:
Ik doe er ook veel te weinig meequote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja moet ik ook weer eens iets aan updaten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |