Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILER: Informatie over de meet van 12 maart, nu ook met menukeuzes!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.High Tea op aankomstdag vanaf 14.00:quote:Menu diner aankomstdag:vanaf 18:00 eerste drankje, eten om 19:00
Huisgemaakte Tomaten-Pestosoep of Traditionele Franse Uiensoep
Verse Zalmfilet op Oosterse wijze of Varkenshaasmedaillons met Pepersaus of Bospaddestoelenravioli
Peche Melba of Dame Blanche
Menukeuzes doorgeven voor 7 maart!
SPOILER: KG ontvangt nog graag de menukeuzes van...Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."If you see someone without a smile, give them one of yours.”
ik voelde al een Stu LAPO aankomenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef Stuart het volgende:
Ik heb trouwens heel goede ervaringen met de nieuwe Gillette Fusion Proglide Power
Gaat heel soepel en snel. Duur maar een prettige ervaring![]()
Kan natuurlijk niet alles maar laten lopenquote:
Toch één topic te laat eigenlijkquote:
ja en normaal probeer ik wel eens een dutje te doen in de trein, maar een vriend reist mee dus daar zal wel niks van komenquote:
Dat wordt ook zo'n rommel jaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:13 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kan natuurlijk niet alles maar laten lopen
Maar ik had al gezegd dat ik 3000 niet hoefde. Ik vind het prima zoquote:
zit me niet mee vanavondquote:
Zou erg zijn als je dat niet vondquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef Stuart het volgende:
[..]
Maar ik had al gezegd dat ik 3000 niet hoefde. Ik vind het prima zo![]()
Bedankt jongen. Zal ik de OP even reviserenquote:
Ik heb een keer op de terugreis uit geneve naar basel zo vast geslapen dat de schoonmakers me na 10 minuten op station basel toch maar even wakker maaktenquote:
bijna 4 jaar dagelijks Dordrecht-Amsterdam op en neer geredenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:14 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Durfde ik nooi, ik was bang niet op tijd wakker te worden
2 minuten je best doen. Niet te snel stoppen dusquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
2 minuten je best doen. Niet te snel soppen dus
de grote 3000 racequote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Tering, heb ik serieus in die 2 uur 3 topiques gemist![]()
Wtf is hier gebeurd?
3000quote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
TFMquote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
Stuitertballetjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
quote:
nee we hebben er 2 overgeslagenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:17 schreef TheFamousMan het volgende:
Wtf is hier gebeurd?
trusten Martquote:
Je zou bijna zeggen van wel jaquote:
truste mart.. misschien is morgen de dag...quote:
Truste Hondaquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
ow kut moet nog was uithangen![]()
Nou ga gelijk maar plat ook dan![]()
trusten lieverds
jij ook trusten crv.. pak je nachtrust!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
10 minuten terug zou je nog een tijd blijvenquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
het doet wel pijn zo te zienquote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
slaat die trouwens met een kipkorn? -->
Daar lijk het wel op, of met een badjequote:Op zondag 6 maart 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
slaat die trouwens met een kipkorn? -->
Een bevrorense kipkornquote:
een babybadje?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar lijk het wel op, of met een badje
Dan kipkornquote:Op zondag 6 maart 2011 23:24 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Daar lijk het wel op, of met een badje
Zo'n kleine vleermuis?quote:
baby ...quote:
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lagquote:
nee das zielugquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lag
quote:
met water en een baby er in krijg jij zo'n badje de lucht niet in hoorquote:Op zondag 6 maart 2011 23:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat die baby er niet meer in lag
Ik denk dat die baby al uit het badje was gekropen om die kipkorn te pakkenquote:
2012 ofzoquote:
fastfoodjunkiebabyquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat die baby al uit het badje was gekropen om die kipkorn te pakken
Gelukkig maar danquote:Op zondag 6 maart 2011 23:28 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
met water en een baby er in krijg jij zo'n badje de lucht niet in hoor
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aanquote:
ik trouwde toen Thijs drie maanden wasquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aan
Kan.. maar dan was dat al gebeurtquote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kan ook andersom, vorige week kondigde neef van vrouwlief aan dat ie pa ging worden, maar trouwen denken ze nog niet aan
No problemo, toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen vaste volgorde voor....quote:Op zondag 6 maart 2011 23:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ik trouwde toen Thijs drie maanden was
Welterusten crvquote:Op zondag 6 maart 2011 23:21 schreef crv het volgende:
trusten lieverds
Ja, was even met Facebook bezigquote:
mag niet, je hebt je tanden gepoetstquote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef RockNijntje het volgende:
whaha hier ligt nog een carnavalssnoepje
niet?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
is geen vaste volgorde voor....
wij waren al 3.5 jaar getrouwd voordat de 1e zich aankondigde (ok, na 2 "mislukkingen")
Whiskiequote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net mijn eerste (mini-)meet gehad, en het was supergezellig![]()
![]()
met wie met wie met wie ?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
Net mijn eerste (mini-)meet gehad, en het was supergezellig![]()
![]()
Was wel te verwachten eigenlijkquote:
Ik doe er ook veel te weinig meequote:Op zondag 6 maart 2011 23:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
owja moet ik ook weer eens iets aan updaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |