1 2 3 4 5 6 7 | geel 1 punt rood (2xgeel) 3 punten rood (direct) 4 punten pleister/blessure tegenspeler 1 punt bonus veroorzaken pleister 1 punt bonus veroorzaken blessure 3 punten geen kaarten/blessures tegenstander -3 punten |
Ditquote:Op zondag 6 maart 2011 23:12 schreef Outpost76 het volgende:
Thx weer voor het perfect organiseren Scud!!
jajajajajajaaaa, was gehaast, kwam alleen ff snel binnen vliegenquote:Op maandag 7 maart 2011 00:05 schreef Outpost76 het volgende:
Ff knippen en plakken BrandX
1: ScudRaket met Ladderzatsquad (208243)
2: Outpost76 met We sturen je met een kluitje het Bosch in! (1008648)
2: Mongol0id met Dikkerds (361249)
4. BrandX met FC James's (360592)
Ja... Dat moet ik echt gaan doen eigenlijk...quote:Op maandag 7 maart 2011 13:15 schreef ScudRaket het volgende:
BTW als er iemand zin heeft het plaatje in de OP te updaten hoor ik het graag! Ben niet zo van de PS
Mwa hoe kom je daar nou bij?quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:50 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ja... Dat moet ik echt gaan doen eigenlijk...
Ja. Ik weet...quote:Op woensdag 9 maart 2011 22:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Mwa hoe kom je daar nou bij?Had je al een tijdje geleden beloofd dacht ik zo.
Ziet er goed uit, maar ik zie liever de teamnamen zoals in de eerdere seizoenen:quote:
Oh.. Het moeten inderdaad de teamnamen zijn. Oops...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar ik zie liever de teamnamen zoals in de eerdere seizoenen:
NelisZ met Raging Bulls United
Xummon met VV Eendracht Elsloo
Grumpey met Grumpelix
FVP met FC Mattheus Eugenius
klootz met AFC Hueso Pirata
Wiki ook maar ff veranderd. OP kan niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh.. Het moeten inderdaad de teamnamen zijn. Oops...
Ga ik nog aanpassen, maar niet vandaag meer...
Edit: Toch maar even gedaan. Refreshen indien niet meteen zichtbaar.
Ik heb een vraagje bij de Mods gedropt om het aan te passen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wiki ook maar ff veranderd. OP kan niet meer.
Gracias!quote:
Top! Geniaal snel weer!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef ScudRaket het volgende:
Week 1: Met beginnersgeluk.
[ afbeelding ]
Omdat de wedstrijd niet is doorgegaan omdat je niet met zn 12en mag ballen?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Geniaal snel weer!![]()
Edit : Ik trouwens -3 met 8 contro en 4 gemene gasten in mn team!
Omdat het helemaal geen invloed heeft op kaarten/blessuresquote:Op maandag 28 maart 2011 01:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd niet is doorgegaan omdat je niet met zn 12en mag ballen?
Hey je mag toch wisselen?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd niet is doorgegaan omdat je niet met zn 12en mag ballen?
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Omdat het helemaal geen invloed heeft op kaarten/blessures
Goed werk met de supersnelle updatequote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef ScudRaket het volgende:
Week 1: Met beginnersgeluk.
[ afbeelding ]
Staat genoteerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Goed werk met de supersnelle update![]()
Mag ik bij de volgende update wel mn tweede rode sterretje erbij? Dan klopt het allemaal weer
In dat geval zou ik wel 1 rood sterretje believen (editie VII)quote:
Check.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In dat geval zou ik wel 1 rood sterretje believen (editie VII)
Nopez, alleen je Foknaam en teamnaam.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef IPeePie het volgende:
Ik weet niet of je het moet weten, maar ik heb bij deze mijn naam op HT veranderd in M0dderman.
Naar mn legendarische oud-jeugdspeler Mike Modderman. Hoe tof!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef IPeePie het volgende:
Ik weet niet of je het moet weten, maar ik heb bij deze mijn naam op HT veranderd in M0dderman.
Ik weet niks over jouw legendarische speler, maar ik ben er blij meequote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naar mn legendarische oud-jeugdspeler Mike Modderman. Hoe tof!
Het gaat nog steeds goed.quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef ScudRaket het volgende:
En week 3 alweer: Met spanning.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef ScudRaket het volgende:
En daar is week 4 alweer: Met enige tekening in de stand.
[ afbeelding ]
FC Kankerkachel doet niet mee.quote:
je andere sterretje is niet meer?quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Al 4 weken op rij goed bezig voor mn 1e sterretje!![]()
Wie is AeQ eigenlijk?
Volgestopt door Vulliequote:
quote:
Lekker in de saaie middenmootquote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef ScudRaket het volgende:
* ScudRaket stelt dan maar voor om de rode en blauwe sterretjes dan maar aan het einde van het seizoen te verdelen
Anyway, week 5: Met een schopje hier en daar én spanning in VJ.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. Possie wordt Pussy met z'n 5 -3tjes..
Hoop t toch niet! Hoop dat dit een fluke was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat ik je nog ga inhalen.
Eehm, waarom heb ik met 3 gele en een (directe) rode kaart maar 3 punten?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:36 schreef ScudRaket het volgende:
Week 7: Met veel kaarten, maar zonder veel damage: Wat een pussies!
[ afbeelding ]
Over het hoofd gezien. Ik verander het meteen!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eehm, waarom heb ik met 3 gele en een (directe) rode kaart maar 3 punten?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien. Ik verander het meteen!
wat ik me nu al een paar weken afvraagt.. wie is de nr1 bij GL? Die heb ik nog nooit gezien..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef ScudRaket het volgende:
Week 8: Met veel -3
[ afbeelding ]
N.B. Xummon had een WU.
Bovenste is VJ; onderste is GL.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik me nu al een paar weken afvraagt.. wie is de nr1 bij GL? Die heb ik nog nooit gezien..
i know, dat was ook niet wat ik bedoelde.. wat ik bedoelde is: wie is AeQ?quote:
AeQ is zelfs zo inactief dat ik die nog nooit langs heb zien komen, vandaar dat ik het me afvroegquote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef ScudRaket het volgende:
AeQ is nogal inactief. Drasss komt wel eens langs hoor.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
AeQ is zelfs zo inactief dat ik die nog nooit langs heb zien komen, vandaar dat ik het me afvroeg
quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Al 4 weken op rij goed bezig voor mn 1e sterretje!![]()
Wie is AeQ eigenlijk?
Nog grappiger is dat je die post zelf gequote hebt toen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
grappig .. er zit precies een maand tussen
Denk t niet. Klootzzz had m vorig seizoen gewonnen en die zagen we toen helaas ook al niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
Dat scheelt weer een avatar aan het einde van de rit bij deze stand? Of krijgt de wel actieve nummer twee hem dan?
Daar gaan mn kansen op de GL....quote:Op maandag 23 mei 2011 00:06 schreef ScudRaket het volgende:
Week 9: Met eindelijk spanning in GL
[ afbeelding ]
Je komt anders wel dichterbijquote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaan mn kansen op de GL....![]()
Thx voor de sneller update weer Scud!
Hij wint 1 punt op de leiderquote:Op maandag 23 mei 2011 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij valt terug. Van plaats 2 naar 5.
ah, excuus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt beter dit topic hebben: [Hattrick] #554: Regen in thuiswedstrijden :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Nee. Kan me seizoenen herinneren met rond de 20 punten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die 13 punten van Sportfreak hč, is dat een record in 1 ronde?
Je staat onderaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je staat onderaan!Net een gele kaart... wordt spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Ik was eigenlijk van plan om volgende week de volledige basiself plus 3 invallers er af te trappen. Weliswaar zonder een kaart te incasseren, het levert toch leuk wat punten op voor minimaal een rondewinst. Je mag dus nog even aan de bakquote:
10 gele kaarten erbij is anders ook wel leuk. Zolang je maar geen 2 keer geel of rood bij 1 speler pakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om volgende week de volledige basiself plus 3 invallers er af te trappen. Weliswaar zonder een kaart te incasseren, het levert toch leuk wat punten op voor minimaal een rondewinst. Je mag dus nog even aan de bak
Gedeeldquote:
Ik heb zelfs 2 keer een 'weekoverwinning' qua schop score gehad, en zelfs daarmee eerste in de GL geworden.quote:
Dank je.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |