oeh.. ik doe nog mee voor de GL..quote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef ScudRaket het volgende:
Week 9: Je moet ze niet slaan, je moet ze schoppen!
[ afbeelding ]
Pas maar op Gijs_. ik ga weer meedoen voor VJquote:Op maandag 31 januari 2011 15:49 schreef ScudRaket het volgende:
Week 9: Je moet ze niet slaan, je moet ze schoppen!
[ afbeelding ]
Waarschijnlijk haak ik na week 10 weer af en pak ik alleen maar -3's en eindig ik in de middenmoot!quote:Op maandag 31 januari 2011 16:04 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Pas maar op Gijs_. ik ga weer meedoen voor VJ
Mogelijk nieuwe aankoop is opvliegend, dat kan dus nog wel wat kaarten/blessures opleveren
Nee, dus gewoon een +1quote:Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef vanpers het volgende:
Is deze blessure door mij opgelopen?
Na 30 minuten liep Brooklyn-speler Colin Wolffers een lichte voetblessure op, maar hij speelde hardnekkig door.
Waarom?quote:Op zondag 6 februari 2011 22:24 schreef Outpost76 het volgende:
Scud mijn wedstrijden hoef je niet meer te checken. Ik doe niet meer mee omdat ik mn team net tekoop heb gezet.
Bedankt iig voor het organiseren van de VJ\GL .
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef ScudRaket het volgende:
Week 10: Vrouwen kunnen ook schoppen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Omdat ik er (iig voorlopig) klaar mee ben.
quote:Op zondag 6 februari 2011 22:54 schreef ScudRaket het volgende:
Week 10: Vrouwen kunnen ook schoppen!
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 6 februari 2011 23:13 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met hattrick he! Niet met jullie.
Ja, ook wel bijzonder denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je van een gedeelde eerste plaats VJ naar plaats 2 GL bent gekomen.
hmmz.. ik zie er vrij kansloos uit voor de GL..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef ScudRaket het volgende:
Week 12: In the nick of time:
[ afbeelding ]
7 punten inlopen in 1 week is goed te doen. Het enige wat jij moet doen, is -3 halen en hopen dat de concurrentie dat niet doetquote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. ik zie er vrij kansloos uit voor de GL..
Da's wel wat kansloos voor de VJ denk ik...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef GotC het volgende:
Hm, ik was net van plan m'n noppen nog extra te slijpen voor de koploper
Wie zegt dat ik voor de VJ/GL ga?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel wat kansloos voor de VJ denk ik...
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vandaar je post in dit topic! Nu snap ik het!
ik verwacht dat de WO in de laatste speelronde me zal opbreken..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
7 punten inlopen in 1 week is goed te doen. Het enige wat jij moet doen, is -3 halen en hopen dat de concurrentie dat niet doet
Zo zit ik andersom te hopen
Owhz....dan moet je idd nog iets harder gaan hopen jaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik verwacht dat de WO in de laatste speelronde me zal opbreken..
idd.. ach ja ik heb de GL al een keer gewonnen, maar nog een 2de keer was ook wel leuk geweest..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owhz....dan moet je idd nog iets harder gaan hopen ja
Zo wil ik VJ voor de derde keer winnen, dan mag ik de wisselbeker houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ach ja ik heb de GL al een keer gewonnen, maar nog een 2de keer was ook wel leuk geweest..
quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo wil ik VJ voor de derde keer winnen, dan mag ik de wisselbeker houden
Wordt het dan de Gennaro Gattuso award?quote:Op zondag 27 februari 2011 20:55 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo wil ik VJ voor de derde keer winnen, dan mag ik de wisselbeker houden
Zoiets denk ik. Of de Marco Matterazzi award. Of de Ola Toivonen award?quote:Op zondag 27 februari 2011 21:02 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wordt het dan de Gennaro Gattuso award?
Toivonen krijgt geen kaartenquote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Of de Marco Matterazzi award. Of de Ola Toivonen award?
Hehe, die krijgt rode kaarten en wordt nooit geschorst iddquote:Op zondag 27 februari 2011 21:04 schreef ScudRaket het volgende:
Ben dan benieuwd welke betekenis de Arjan Swinkels award moet worden
de Hansie awardquote:Op zondag 27 februari 2011 21:03 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zoiets denk ik. Of de Marco Matterazzi award. Of de Ola Toivonen award?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op zondag 27 februari 2011 21:07 schreef ScudRaket het volgende:
Of de Alje Schut award voor het meeste aantal eigen doelpuntentsja we hadden ook ooit de Fok! gouden schoen.. nostalgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HT: FC Dinamo Assen (504765)
klootzzz.. moet flink schoppen volgende weekquote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
Spannend weekje komende week voor VJ dus
Helaas dat ik komende week een van mijn schoppers op de bank houd omdat ie op scherp staat en ik nog een p/d duel verwacht...quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
Yup. Opeens wat meer kandidaten voor de VJ.quote:Op zondag 27 februari 2011 22:48 schreef Flappekz het volgende:
Ik had er maar liefst 8 in 14 competitiewedstrijden.. (en toch 3e in VJquote:Op maandag 7 maart 2011 10:01 schreef Nixx- het volgende:
Je team F.C. Wespennest noemen en maar 5 gele kaarten in een seizoen pakken
Zouden we dan niet klootzzz uit de stand halen? Ik heb m al heeel lang niet meer gezien of heb ik dat mis?quote:N.B 2: Voorlopige stand. Ga deze week naar de eindstand kijken
Nee, de regels zeggen dat men zich alleen aan het begin van het seizoen hoeven in te schrijven. Dat hij er niet is, zal hij dan wel komend seizoen merken. We kunnen wel discussiëren over te veranderen regels voor komende seizoenen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zouden we dan niet klootzzz uit de stand halen? Ik heb m al heeel lang niet meer gezien of heb ik dat mis?
Prima.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:47 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, de regels zeggen dat men zich alleen aan het begin van het seizoen hoeven in te schrijven. Dat hij er niet is, zal hij dan wel komend seizoen merken. We kunnen wel discussiëren over te veranderen regels voor komende seizoenen.
volledig mee eensch..quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zouden we dan niet klootzzz uit de stand halen? Ik heb m al heeel lang niet meer gezien of heb ik dat mis?
Jou mening telt in deze niet!quote:
quote:Op dinsdag 8 maart 2011 20:56 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jou mening telt in deze niet!Zou rieken naar competitie vervalsing en verstrengelde belangen ed.
Huilen is voor jou te laat.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |