Ja, ook wel bijzonder denk ikquote:Op woensdag 16 februari 2011 13:36 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Ik vind het best knap dat je van een gedeelde eerste plaats VJ naar plaats 2 GL bent gekomen.
hmmz.. ik zie er vrij kansloos uit voor de GL..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:03 schreef ScudRaket het volgende:
Week 12: In the nick of time:
[ afbeelding ]
7 punten inlopen in 1 week is goed te doen. Het enige wat jij moet doen, is -3 halen en hopen dat de concurrentie dat niet doetquote:Op zondag 27 februari 2011 19:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
hmmz.. ik zie er vrij kansloos uit voor de GL..
Da's wel wat kansloos voor de VJ denk ik...quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef GotC het volgende:
Hm, ik was net van plan m'n noppen nog extra te slijpen voor de koploper
Wie zegt dat ik voor de VJ/GL ga?quote:Op zondag 27 februari 2011 19:18 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Da's wel wat kansloos voor de VJ denk ik...
quote:Op zondag 27 februari 2011 19:26 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Vandaar je post in dit topic! Nu snap ik het!
ik verwacht dat de WO in de laatste speelronde me zal opbreken..quote:Op zondag 27 februari 2011 19:17 schreef Flappekz het volgende:
[..]
7 punten inlopen in 1 week is goed te doen. Het enige wat jij moet doen, is -3 halen en hopen dat de concurrentie dat niet doet
Zo zit ik andersom te hopen
Owhz....dan moet je idd nog iets harder gaan hopen jaquote:Op zondag 27 februari 2011 20:49 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik verwacht dat de WO in de laatste speelronde me zal opbreken..
idd.. ach ja ik heb de GL al een keer gewonnen, maar nog een 2de keer was ook wel leuk geweest..quote:Op zondag 27 februari 2011 20:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Owhz....dan moet je idd nog iets harder gaan hopen ja
Zo wil ik VJ voor de derde keer winnen, dan mag ik de wisselbeker houdenquote:Op zondag 27 februari 2011 20:54 schreef MrMoon het volgende:
[..]
idd.. ach ja ik heb de GL al een keer gewonnen, maar nog een 2de keer was ook wel leuk geweest..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |