Oh.. Het moeten inderdaad de teamnamen zijn. Oops...quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:13 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, maar ik zie liever de teamnamen zoals in de eerdere seizoenen:
NelisZ met Raging Bulls United
Xummon met VV Eendracht Elsloo
Grumpey met Grumpelix
FVP met FC Mattheus Eugenius
klootz met AFC Hueso Pirata
Wiki ook maar ff veranderd. OP kan niet meer.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:15 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Oh.. Het moeten inderdaad de teamnamen zijn. Oops...
Ga ik nog aanpassen, maar niet vandaag meer...
Edit: Toch maar even gedaan. Refreshen indien niet meteen zichtbaar.
Ik heb een vraagje bij de Mods gedropt om het aan te passen.quote:Op woensdag 9 maart 2011 23:22 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Wiki ook maar ff veranderd. OP kan niet meer.
Gracias!quote:
Top! Geniaal snel weer!quote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef ScudRaket het volgende:
Week 1: Met beginnersgeluk.
[ afbeelding ]
Omdat de wedstrijd niet is doorgegaan omdat je niet met zn 12en mag ballen?quote:Op zondag 27 maart 2011 23:19 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Top! Geniaal snel weer!![]()
Edit : Ik trouwens -3 met 8 contro en 4 gemene gasten in mn team!
Omdat het helemaal geen invloed heeft op kaarten/blessuresquote:Op maandag 28 maart 2011 01:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd niet is doorgegaan omdat je niet met zn 12en mag ballen?
Hey je mag toch wisselen?quote:Op maandag 28 maart 2011 01:56 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Omdat de wedstrijd niet is doorgegaan omdat je niet met zn 12en mag ballen?
Ah dat verklaart een hoop.quote:Op maandag 28 maart 2011 07:28 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Omdat het helemaal geen invloed heeft op kaarten/blessures
Goed werk met de supersnelle updatequote:Op zondag 27 maart 2011 23:01 schreef ScudRaket het volgende:
Week 1: Met beginnersgeluk.
[ afbeelding ]
Staat genoteerd.quote:Op maandag 28 maart 2011 13:19 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Goed werk met de supersnelle update![]()
Mag ik bij de volgende update wel mn tweede rode sterretje erbij? Dan klopt het allemaal weer
In dat geval zou ik wel 1 rood sterretje believen (editie VII)quote:
Check.quote:Op maandag 28 maart 2011 16:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
In dat geval zou ik wel 1 rood sterretje believen (editie VII)
Nopez, alleen je Foknaam en teamnaam.quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef IPeePie het volgende:
Ik weet niet of je het moet weten, maar ik heb bij deze mijn naam op HT veranderd in M0dderman.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |