Naar mn legendarische oud-jeugdspeler Mike Modderman. Hoe tof!quote:Op maandag 28 maart 2011 18:41 schreef IPeePie het volgende:
Ik weet niet of je het moet weten, maar ik heb bij deze mijn naam op HT veranderd in M0dderman.
Ik weet niks over jouw legendarische speler, maar ik ben er blij meequote:Op maandag 28 maart 2011 18:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Naar mn legendarische oud-jeugdspeler Mike Modderman. Hoe tof!
Het gaat nog steeds goed.quote:Op zondag 10 april 2011 22:48 schreef ScudRaket het volgende:
En week 3 alweer: Met spanning.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 17 april 2011 22:53 schreef ScudRaket het volgende:
En daar is week 4 alweer: Met enige tekening in de stand.
[ afbeelding ]
FC Kankerkachel doet niet mee.quote:
je andere sterretje is niet meer?quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Al 4 weken op rij goed bezig voor mn 1e sterretje!![]()
Wie is AeQ eigenlijk?
Volgestopt door Vulliequote:
quote:
Lekker in de saaie middenmootquote:Op maandag 25 april 2011 21:55 schreef ScudRaket het volgende:
* ScudRaket stelt dan maar voor om de rode en blauwe sterretjes dan maar aan het einde van het seizoen te verdelen
Anyway, week 5: Met een schopje hier en daar én spanning in VJ.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 25 april 2011 22:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Hmm.. Possie wordt Pussy met z'n 5 -3tjes..
Hoop t toch niet! Hoop dat dit een fluke was.quote:Op dinsdag 3 mei 2011 10:34 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Misschien dat ik je nog ga inhalen.
Eehm, waarom heb ik met 3 gele en een (directe) rode kaart maar 3 punten?quote:Op maandag 9 mei 2011 15:36 schreef ScudRaket het volgende:
Week 7: Met veel kaarten, maar zonder veel damage: Wat een pussies!
[ afbeelding ]
Over het hoofd gezien. Ik verander het meteen!quote:Op maandag 9 mei 2011 16:42 schreef NelisZ het volgende:
[..]
Eehm, waarom heb ik met 3 gele en een (directe) rode kaart maar 3 punten?
quote:Op maandag 9 mei 2011 21:28 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Over het hoofd gezien. Ik verander het meteen!
wat ik me nu al een paar weken afvraagt.. wie is de nr1 bij GL? Die heb ik nog nooit gezien..quote:Op maandag 16 mei 2011 22:46 schreef ScudRaket het volgende:
Week 8: Met veel -3
[ afbeelding ]
N.B. Xummon had een WU.
Bovenste is VJ; onderste is GL.quote:Op maandag 16 mei 2011 23:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
wat ik me nu al een paar weken afvraagt.. wie is de nr1 bij GL? Die heb ik nog nooit gezien..
i know, dat was ook niet wat ik bedoelde.. wat ik bedoelde is: wie is AeQ?quote:
AeQ is zelfs zo inactief dat ik die nog nooit langs heb zien komen, vandaar dat ik het me afvroegquote:Op maandag 16 mei 2011 23:50 schreef ScudRaket het volgende:
AeQ is nogal inactief. Drasss komt wel eens langs hoor.
Je bent niet de enige.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 10:47 schreef MrMoon het volgende:
[..]
AeQ is zelfs zo inactief dat ik die nog nooit langs heb zien komen, vandaar dat ik het me afvroeg
quote:Op zondag 17 april 2011 23:21 schreef Outpost76 het volgende:
Al 4 weken op rij goed bezig voor mn 1e sterretje!![]()
Wie is AeQ eigenlijk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |