Nog grappiger is dat je die post zelf gequote hebt toen.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 12:16 schreef MrMoon het volgende:
[..]
grappig .. er zit precies een maand tussen
Denk t niet. Klootzzz had m vorig seizoen gewonnen en die zagen we toen helaas ook al niet meer.quote:Op dinsdag 17 mei 2011 13:50 schreef Gijs_ het volgende:
Dat scheelt weer een avatar aan het einde van de rit bij deze stand? Of krijgt de wel actieve nummer twee hem dan?
Daar gaan mn kansen op de GL....quote:Op maandag 23 mei 2011 00:06 schreef ScudRaket het volgende:
Week 9: Met eindelijk spanning in GL
[ afbeelding ]
Je komt anders wel dichterbijquote:Op maandag 23 mei 2011 13:22 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaan mn kansen op de GL....![]()
Thx voor de sneller update weer Scud!
Hij wint 1 punt op de leiderquote:Op maandag 23 mei 2011 13:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Hij valt terug. Van plaats 2 naar 5.
ah, excuus.quote:Op donderdag 26 mei 2011 19:31 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Je kunt beter dit topic hebben: [Hattrick] #554: Regen in thuiswedstrijden :r
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
Nee. Kan me seizoenen herinneren met rond de 20 punten.quote:Op vrijdag 10 juni 2011 20:43 schreef Afhaalchinees het volgende:
Die 13 punten van Sportfreak hè, is dat een record in 1 ronde?
Je staat onderaan!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:Op zaterdag 18 juni 2011 16:50 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Je staat onderaan!Net een gele kaart... wordt spannend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
Ik was eigenlijk van plan om volgende week de volledige basiself plus 3 invallers er af te trappen. Weliswaar zonder een kaart te incasseren, het levert toch leuk wat punten op voor minimaal een rondewinst. Je mag dus nog even aan de bakquote:
10 gele kaarten erbij is anders ook wel leuk. Zolang je maar geen 2 keer geel of rood bij 1 speler pakt.quote:Op maandag 20 juni 2011 08:47 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk van plan om volgende week de volledige basiself plus 3 invallers er af te trappen. Weliswaar zonder een kaart te incasseren, het levert toch leuk wat punten op voor minimaal een rondewinst. Je mag dus nog even aan de bak
Gedeeldquote:
Ik heb zelfs 2 keer een 'weekoverwinning' qua schop score gehad, en zelfs daarmee eerste in de GL geworden.quote:
Dank je.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |