quote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef Maraca het volgende:
Maar fix dan ook gelijk die plaatjes als je toch bezig bent
jajaja even geduldquote:Op zondag 6 maart 2011 22:36 schreef Maraca het volgende:
Maar fix dan ook gelijk die plaatjes als je toch bezig bent
Wie?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waar was PiRANiA eigenlijk? Top Gear is afgelopen.
Kat uit boom gered nieuwsquote:Op zondag 6 maart 2011 22:38 schreef TigerXtrm het volgende:
Wat een heerlijk SBS niveau nieuws dit trouwens
Tokkies zijn de laatste tijd weer vaak op tv trouwens.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:40 schreef Floxcie-Kloon het volgende:
Fucking tokkies zijn de producenten van SBS 6.
Was wel even stil jaquote:Op zondag 6 maart 2011 22:42 schreef TigerXtrm het volgende:
Iedereen is aangeslagen door het kankermeisje
kan niet genoeg aandacht aan besteed worden, al is het maar voor het geldquote:Op zondag 6 maart 2011 22:42 schreef ouderejongere het volgende:
Kinderkanker is vreselijk, maar ouders die de publiciteit zoeken is nog erger. Ik ken mensen die een kind aan kanker verloren hebben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No amount of money ever bought a second of time.
tja....quote:Op zondag 6 maart 2011 22:43 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee je hele leven chemo, dat is leuk
Kankervalquote:Op zondag 6 maart 2011 22:45 schreef ouderejongere het volgende:
SBS
eerst een item over kinderkanker ....
maar daarna ....... CARNAVAL
mensen die graag verstoppertje spelenquote:
Hier hebben we geen feestweekquote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef tralalala het volgende:
Ik snap dat gehaat op carnaval nooit zo.
Elke stad/dorp heeft toch wel een feestweek waar het er nog veel erger aan toe gaat.
Zuipfeestenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef tralalala het volgende:
Elke stad/dorp heeft toch wel een feestweek waar het er nog veel erger aan toe gaat.
Nee hoor.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef tralalala het volgende:
sorryquote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Achterhoeker. Daar zit een wezenlijk verschil in.
Allemaal onverstaanbaar.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:48 schreef TheKC het volgende:
[..]
Achterhoeker. Daar zit een wezenlijk verschil in.
Gelezen op Geenstijl jaquote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:
http://www.albert-heijn.be/ahvoorbeginners
Nederlands voor beginners!
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:
Wutquote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:
aduh, nu het rustig is kan ik weer multitaskenquote:
Vla is anders heeeel wat anders dan pudding.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:
NEEN!quote:
Niet in Belgiëquote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vla is anders heeeel wat anders dan pudding.
Tis Belgie, dat snappen ze toch niet.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:50 schreef Karina het volgende:
[..]
Vla is anders heeeel wat anders dan pudding.
Piet zuipt en spuit wat af in deze tijden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
het lijkt slechter te gaan met piet, zijn crackstem is erger dan ooit
3x7=21 Graden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Holy shit dan wordt je 3 keer zo snel bruin
wtfquote:Op zondag 6 maart 2011 22:49 schreef donald_dick het volgende:
Zelfde geldt voor Nederlandse Energie Mij.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:52 schreef missU het volgende:
Alleen al door die reclame zou ik al nooit bij vaya gaan boeken
+ veel calorieën verbrandquote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 confrontatie 1 arrestatie
En OXXIOquote:Op zondag 6 maart 2011 22:52 schreef Karina het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor Nederlandse Energie Mij.
Ik kan alleen de plaatjes weghalen, want de server waarop ze staan is deaudquote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef Maraca het volgende:
Maar TS.. je moet de OP fixen.. en niks anders
13equote:Op zondag 6 maart 2011 22:52 schreef tralalala het volgende:
[..]
http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=5
Overzetten op een nieuwe serverquote:Op zondag 6 maart 2011 22:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ik kan alleen de plaatjes weghalen, want de server waarop ze staan is deaud
De server is dood dus waar moet ze die plaatjes vandaan halen dan?quote:
geef maar het orgineel danquote:
Server is niet doodquote:Op zondag 6 maart 2011 22:55 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
De server is dood dus waar moet ze die plaatjes vandaan halen dan?
Safari kan de server niet vinden.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Server is niet dood
http://henrydegraaf.com/tvsc/regels.png
Kopiëren en plakken in een nieuw tabblad
Die link is toch echt dood bij mijquote:Op zondag 6 maart 2011 22:56 schreef Maraca het volgende:
[..]
Server is niet dood
http://henrydegraaf.com/tvsc/regels.png
Kopiëren en plakken in een nieuw tabblad
Bij mij ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Safari kan de server niet vinden.
Safari kan de pagina 'http://henrydegraaf.com/tvsc/regels.png' niet openen omdat de server 'henrydegraaf.com' onvindbaar is.
dikke 404
Godver moet ik het weer doen. Ik zie dan plaatjesquote:
Mooi zoquote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Godver moet ik het weer doen. Ik zie dan plaatjes
naar alle waarschijnlijkheid staan ze in je cachequote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Godver moet ik het weer doen. Ik zie dan plaatjes
boeie, het zijn toch maar criminelenquote:Op zondag 6 maart 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
Bewijs te vergaren, jaja te fabriceren bedoelen ze.
daar kan ik wat meequote:
waar zie jij linda?quote:
woensdag is het klaar hequote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef tralalala het volgende:
[..]
Een maandag, dinsdag, woensdag?![]()
Hier zie ik echt geen Brabanders de komende week.
ow daaroquote:
told you soquote:
en ze zitten erinquote:
Het is TV SC en niet SBS SCquote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef tralalala het volgende:
Wtf doen al die non-sbs6 presentatoren in de OP eigenlijk?
Waar ging het toen over?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 weken terug was een van de beste reportages ooit
over?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
2 weken terug was een van de beste reportages ooit
En daar moet je het mee doenquote:
op zondag niet neequote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt niet echt te merken aan de posts hier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:08 schreef tralalala het volgende:
[..]
Valt niet echt te merken aan de posts hier.
quote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef roos85 het volgende:
mensen bedankt voor de leutige avond, ik ga douchen en slapend nuchter worden
Doei lieverdquote:Op zondag 6 maart 2011 23:11 schreef roos85 het volgende:
mensen bedankt voor de leutige avond, ik ga douchen en slapend nuchter worden
Dat dit kan in Nederland!quote:Op zondag 6 maart 2011 23:10 schreef tralalala het volgende:
[ afbeelding ]
Deze hert loopt nog steeds door ons dorp heen.![]()
Ik was er gewoonquote:
Ff ervoor zorgen dat alle usericoons weer 60 pixel zijn en dan is ie af!quote:Op maandag 7 maart 2011 09:13 schreef Stephan1237 het volgende:
Iemand gisteren de documentaire gezien op RTL4 rond half twaalf van een vrouw die zich heeft laten ombouwen tot man?
UIN is weer goed![]()
en nu is ie weer 2.0!quote:Op maandag 7 maart 2011 13:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Ff ervoor zorgen dat alle usericoons weer 60 pixel zijn en dan is ie af!
Nog praalwagens gekopt?quote:Op maandag 7 maart 2011 13:46 schreef PiRANiA het volgende:
Sorry dat ik er niet was. We hadden besloten te gaan carnavallen.
is goed Geertquote:
En dan zegt ie dat ie getraind is.quote:Op maandag 7 maart 2011 15:39 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vond de Alberto van zondag echt goed.
Wel heeft hij 20 minuten in Utrecht gelopen en liep hij heel wat te hijgen
zijn rechterhand jah!quote:Op maandag 7 maart 2011 16:00 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
En dan zegt ie dat ie getraind is.
Oh maar dat hoeft niet hoor.quote:
Waarschijnlijk heeft hij beide handen nodigquote:
Ik moest echt hardop heel hard lachen.quote:Op maandag 7 maart 2011 19:11 schreef Maraca het volgende:
[..]
Waarschijnlijk heeft hij beide handen nodig
quote:Op maandag 7 maart 2011 19:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik moest echt hardop heel hard lachen.
Ze willen alleen maar naar seks-gerelateerde programma's kijken, de viezeriken.quote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
2131 UNDERCOVER IN NEDERLAND 7,3 16,1 1.112.000
400.000 minder dan vorige weekZeker allemaal fraudeurs die het te confronterend vonden
nee schat, tis carnavalquote:Op maandag 7 maart 2011 20:30 schreef Maraca het volgende:
2131 UNDERCOVER IN NEDERLAND 7,3 16,1 1.112.000
400.000 minder dan vorige weekZeker allemaal fraudeurs die het te confronterend vonden
Misschien is Alberto wel undercover gegaan bij het Carnaval om het raadsel te ontdekken waarom het nu zo leuk is..quote:
Dat vind ik wel een goed doel.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien is Alberto wel undercover gegaan bij het Carnaval om het raadsel te ontdekken waarom het nu zo leuk is..
De verhoging van de maximumsnelheid op Nederlandse snelwegen naar 130 kilometer per uur gaat meer verkeersslachtoffers opleveren. Dat stelt landelijke verkeersofficier van justitie Koos Spee dinsdag in het AD.
Koosssssssssssss![]()
![]()
Meester plan en dan een keiharde confrontatie met prins carnaval!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 09:59 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Misschien is Alberto wel undercover gegaan bij het Carnaval om het raadsel te ontdekken waarom het nu zo leuk is..
De verhoging van de maximumsnelheid op Nederlandse snelwegen naar 130 kilometer per uur gaat meer verkeersslachtoffers opleveren. Dat stelt landelijke verkeersofficier van justitie Koos Spee dinsdag in het AD.
Koosssssssssssss![]()
![]()
blijft de ultime moraalridderquote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef Eenskijken het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)km_uur__.html?p=23,1
Bazen leerlingen!quote:Op dinsdag 8 maart 2011 18:04 schreef Maraca het volgende:
En Alberto kwam weer ter sprake in de lesandere klas deze keer.
Ik zal morgen een fantopic voor Koos openen.quote:Op dinsdag 8 maart 2011 16:08 schreef Eenskijken het volgende:
http://www.telegraaf.nl/b(...)km_uur__.html?p=23,1
Koos Spee fantopicquote:Op dinsdag 8 maart 2011 19:39 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Ik zal morgen een fantopic voor Koos openen.
Ja echt he wat een patsertje. Van ik doe niks verkeerdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |