hebben ook allemaal dikke tetten en buttfucken de hele dag doorquote:
in scene gezetquote:
ik niet iigquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wie gaat dat kankerprogramma kijken
the voice?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Alberto is paranormaal en heeft dat gedaanquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef Maraca het volgende:
Dat was briljantAlleen wel een mazzeltje voor Alberto dat hij valt
Gewoon omdat het kan!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef donald_dick het volgende:
kom, we gaan ernaar toe, keihard troosten!
Hij heeft ook een camera en geluids man die achter hem aan moet hobbelen hequote:
wat voor programmaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
heeft hij geen last van, of draagt hij ze?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij heeft ook een camera en geluids man die achter hem aan moet hobbelen he
Gewoon kauwen op zo'n dingquote:
albert valbaas!quote:
Hoorde je hem niet hijgen? Dit had niets met de cameraman te maken.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Hij heeft ook een camera en geluids man die achter hem aan moet hobbelen he
dan heb je hopelijk niet de titanium versiequote:
Ja die zitten op zijn rug.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heeft hij geen last van, of draagt hij ze?
Nee, maar het is over het algemeen een beetje de regel in TV land dat de presentator altijd bij de technische crew in de buurt blijft en deze beschermt. Je laat ze niet zomaar achter, heeft ook niet veel zin als je TV aan het maken bentquote:Op zondag 6 maart 2011 21:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
heeft hij geen last van, of draagt hij ze?
zeker nog nooit Cops gekeken?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Nee, maar het is over het algemeen een beetje de regel in TV land dat de presentator altijd bij de technische crew in de buurt blijft en deze beschermt. Je laat ze niet zomaar achter, heeft ook niet veel zin als je TV aan het maken bent
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:53 schreef Elusive het volgende:
[ afbeelding ]
HIER ZIT IK, ACHTER IN EEN BUS! NIEMAND WEET DAT IK HIER OP DE UITKIJK STA
HELEMAAL NIEMAND
[ afbeelding ]
HELEMAAL NIEMAND
alles wat met tetten te maken heeft +1quote:
[ afbeelding ]
HELEMAAL NIEMAND
jawel, de politieagentquote:
behalve moedermelk manquote:Op zondag 6 maart 2011 21:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
alles wat met tetten te maken heeft +1
[ afbeelding ]
HELEMAAL NIEMAND
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |