Hahaquote:Op zondag 6 maart 2011 21:07 schreef donald_dick het volgende:
rob geus inspecteert de staten, en overal mag een sticker!
hee, please let the boel the boel please, i will check your frietpan yes, you undersnapt?quote:
een trio op een homo ontmoetingsplaats met antwannattequote:
een poster van hem was bij ons uit het bushokje gejatquote:
waarom hangt zijn das niet goed, de hufterquote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die poster hangt hier ook in de buurt, je schrikt je rot.
Ja ik herkende hem eerst niet eensquote:Op zondag 6 maart 2011 21:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Die poster hangt hier ook in de buurt, je schrikt je rot.
en dan moet de keuken wel goed zijnquote:
waarom slaat hij dat linker kindje?quote:
Ik koop schoenen vaak online, 39 is ALTIJD goed, niet bij Zalando trouwens, die zijn hardstikke duur.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
Online schoenenwinkel. De ene keer heb ik 42, de andere keer 43 en heel af en toe 41. Ik wil toch echt eerst even passen
kan je toch thuis doen, en dan wat niet past terug sturenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:09 schreef ouderejongere het volgende:
Online schoenenwinkel. De ene keer heb ik 42, de andere keer 43 en heel af en toe 41. Ik wil toch echt eerst even passen
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef tralalala het volgende:
[..]
Hij heeft ook een "sprookjes kelder"![]()
![]()
![]()
http://www.smaakpannenkoek.nl/
Vanwege die kutkop van 'mquote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
waarom slaat hij dat linker kindje?
adidas en nike verschillen kwa maten enormquote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik koop schoenen vaak online, 39 is ALTIJD goed, niet bij Zalando trouwens, die zijn hardstikke duur.
Dan kun je inderdaad gewoon terugsturen is vaak nog gratis ook.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:10 schreef donald_dick het volgende:
[..]
adidas en nike verschillen kwa maten enorm
Pizza salami in de aanbiedingquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef ouderejongere het volgende:
Bastongnekoeken in de aanbiedingkope !!!!!
appletaart met bastognekoekendeegquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef ouderejongere het volgende:
Bastongnekoeken in de aanbiedingkope !!!!!
Watquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
appletaart met bastognekoekendeeg
Chocoladerumtaart met Bastogne bodem !quote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Doe de koeken in een zakje, sla er met een hamer op en strooi de kruimels over je zelfgebakken appeltaartquote:Op zondag 6 maart 2011 21:11 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Fap!quote:
sprint ie eraf?quote:
quote:
ik was eerderquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef tralalala het volgende:
Waarom zenden ze vallende Alberto uit?![]()
BEN IK DE ENIGE DIE DIT ZIET?!?
waddan welquote:Op zondag 6 maart 2011 21:14 schreef ouderejongere het volgende:
September, dan is gladheid niet de oorzaak van de kettingbotsing
ik voel ineens een artikeltje .... opkomenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Niemand last van nek? Hoezo suggestieve vraag?
Tja die hand en spandiensten hequote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef ouderejongere het volgende:
Niemand last van nek? Hoezo suggestieve vraag?
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik voel ineens een artikeltje .... opkomen
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:15 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik voel ineens een artikeltje .... opkomen
Alfa's zijn van plastic, dat zie je nu maarquote:
KEI Gladquote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef TheKC het volgende:
SNEL BEL DE WOUTE BEL DE WOUTE ECH NIE NORMAAL MEER DIT
hij wil dat meisje ketsenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef donald_dick het volgende:
doe het even samen ja, ik ben druk met dat arme meisje
Inderdaad zeg, altijd handig als er een mongool achterop rijdt.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:17 schreef ouderejongere het volgende:
Ik moet toch echt weer eens een trekhaak hebben
dat is niet keigaaf jaquote:
Ja, vooral dat heel je frame/ as krom isquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef tralalala het volgende:
Trekhaken zijn echt wel handig tegen blikschade.
ws. is die trekhaak van die volvo ook naar binnengeslagen met vele meer onzichtbare schade tot gevolg. En die gast maar zeggen dat ie geen schade heeftquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef tralalala het volgende:
Trekhaken zijn echt wel handig tegen blikschade.
niks 3d aanquote:
die rijden ook nietquote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef roos85 het volgende:
3D illusie
handig voor mensen die geen diepte zien
je kan er ook erom heen rijdenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:18 schreef WcPot het volgende:
Lekker voor motorrijders al dat extra verf op de weg
artikel 5!quote:
virtuele bomen toch?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:19 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Fijn die bomenben je meteen dood.
dan is ie groter dan koos, en dat valt opquote:
EMG!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef roos85 het volgende:
[..]
ken een aantal, die rijden al wat jaren schade vrij
EMG!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat was/wordt het hoogtepunt van deze ep?
nog 9 minutenquote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Bijna Alberto! Ik word al opgewonden.
en kuilen in de wegquote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Het schijnt dat ze in Belgie experimenteren met betonnen muren op de weg
Dat was toch in China?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:21 schreef Nuchterheid het volgende:
Het schijnt dat ze in Belgie experimenteren met betonnen muren op de weg
het kratje waar hij op stondquote:Op zondag 6 maart 2011 21:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat was/wordt het hoogtepunt van deze ep?
Pang Pang met zijn pipaatjequote:
Scheelt je weer een EMGquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo kan je het beste reageren, gewoon rustig en meelullen.
maar dat is boringquote:Op zondag 6 maart 2011 21:23 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Zo kan je het beste reageren, gewoon rustig en meelullen.
Ik ben bijna blind in een oog en rij gewoon auto hoor!quote:Op zondag 6 maart 2011 21:22 schreef roos85 het volgende:
[..]
hoorde zelfs dat mensen met 1 oog mogen auto rijden
Terwijl je aan het rijden was neem ik aan?quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb wel eens in korte broek op een motor gezeten
Dat wist ik niet goed dat Koos dat allemaal weetquote:
quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
een auto heeft 4 wielen
Als passagierquote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef Nuchterheid het volgende:
[..]
Terwijl je aan het rijden was neem ik aan?
Ik ook, achterop.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef ouderejongere het volgende:
Ik heb wel eens in korte broek op een motor gezeten
en scooter ook, weer wat geleerdquote:Op zondag 6 maart 2011 21:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Dat wist ik niet goed dat Koos dat allemaal weet
Die ook nog is schijnen te draaienquote:Op zondag 6 maart 2011 21:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
een auto heeft 4 wielen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |