Ik bedoel maar, wat jij vindt zal niemand een worst wezen. Afgunst is troef!quote:Op zondag 6 maart 2011 22:47 schreef iwannabehigh het volgende:
Klasse omdat jij het lef hebt om die lelijke kop van je wél te vertonen!
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 3:50 schreef Kluts het volgende:
Techno is beter.
quote:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
Techno is de meest waanzinnige, meest lekkere, meest geweldige fokker die ik ken
quote:
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:08 schreef Ripley het volgende:
Ik vind uiteraard hoe dan ook dat Techno leuker is hoor
quote:
quote:
quote:
En dit zijn er maar een paar, need more?quote:
Ik geef ook toe dat ik achterlijk veel gezopen heb en morgen ga ik dus rustig aan doen.Tot ik aangeschoten ben dan houd ik op. En dan rond 12 uur ga ik proberen weer een meid aan te spreken omdat dan iedereen wel een beetje aangeschoten is en ik vermoed dat ik meer kans ga maken. Nog altijd baal ik verschrikkelijk dat ik gewoon echt niet meer weet hoe ik dat meisje heb benaderd. Echt heel erg eigenlijk. Als ik nou weet het gegaan was kan ik dat als ervaring gebruiken bij een andere meid.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:40 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik snap dat Strawberry na zulke consumptie niet meer wakker wordt maar voor een man met aardig wat gewenning is dat best te doen.
Nog zo'n kneus die het niet snapt.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef hasjman het volgende:
Waarden hechten aan complimenten op een online site (en dan ook nog Fok!)
quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, wat jij vindt zal niemand een worst wezen. Afgunst is troef!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dit zijn er maar een paar, need more?
Ik bevestig het ook nog maar een keer. Je ziet er bovengemiddeld goed uit.quote:Op zondag 6 maart 2011 21:56 schreef richard_prf het volgende:
[..]
yep gisteren gemaakt tijdens carnaval met 2 vage vrienden waar ik weinig contact mee heb verder maar gezellig was het zeker.
Ik moet toegeven dat dit soort reacties me wel moed geven om morgen wat te proberen bij een gemiddeld uitziende meid.
En hoeveel had jij ook alweer geneukt de laatste tijd?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:56 schreef Supersoep het volgende:
Mijn god, je hebt ze gewoon allemaal in een tekstbestandje staan.
Ik vind richard_prf knapper.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:51 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik bedoel maar, wat jij vindt zal niemand een worst wezen. Afgunst is troef!
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dit zijn er maar een paar, need more?
Ja verander maar van onderwerp.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
En hoeveel had jij ook alweer geneukt de laatste tijd?
Mwah, ik heb harde feiten, de rest hier is nogal jaloers ende afgunstig.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:58 schreef -Strawberry- het volgende:
Mannen die elkaar online proberen af te troeven...
Ik ben 170 cm en 168 cm is het gemiddelde in NL voor vrouwen dus dat valt mee...quote:Op zondag 6 maart 2011 22:53 schreef richard_prf het volgende:
En ja ik weet dat Strawberry waarschijnlijk dood zou zijn nu als ze zoveel bier op heb als ik gisteren volgens mij ben je ook best klein of niet Strawberry?
Ik verander noch van onderwerp, noch van spelletjes.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:59 schreef Supersoep het volgende:
Ja verander maar van onderwerp.![]()
![]()
Ik kan dat spelletje ook spelen trouwens, wacht maar!
Je hebt al die users in je tekstbestandje geneukt dus?quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
En hoeveel had jij ook alweer geneukt de laatste tijd?
Ik drink ook vaak te veel tijdens het uitgaan, ik kan regelmatig de laatste uren niet meer herinneren. Dat doe ik omdat ik uitgaan, dansen en praten met vreemden eigenlijk helemaal niet leuk vind, de alcohol verwijdert me verder van de werkelijkheid. Dan is het wel te doen. Op de een of andere manier heb ik als ik dronken ben nooit een moment dat ik denk: "Nu ben ik dronken genoeg". Ik denk telkens dat het na nóg een biertje nóg leuker wordt. Ook hoef ik nooit over te geven en heb ik nooit katers waardoor ik zou denken op te moeten passen.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:46 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Vast, maar waarom zou je? Vraag ik me altijd af. Ik vind cola lekker, maar om nu een hele fles achter elkaar leeg te zuipen is ook weer zo iets.
Alleen doet zijn zielige "ik ben lelijk" uitstraling dat volledig teniet.quote:Op zondag 6 maart 2011 22:57 schreef deelnemer het volgende:
Ik bevestig het ook nog maar een keer. Je ziet er bovengemiddeld goed uit.
Nee, niet allemaal. Maar niet alle users staan in die post.quote:Op zondag 6 maart 2011 23:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Je hebt al die users in je tekstbestandje geneukt dus?
Huh? Waarom ga je dan nog uit eigenlijk?quote:Op zondag 6 maart 2011 23:02 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik drink ook vaak te veel tijdens het uitgaan, ik kan regelmatig de laatste uren niet meer herinneren. Dat doe ik omdat ik uitgaan, dansen en praten met vreemden eigenlijk helemaal niet leuk vind, de alcohol verwijdert me verder van de werkelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |