Ooohquote:
nee dan is ie minder spraakzaam maar ik hoef weinig te doen als ik bovenopzit dan tilt ie me steeds op en laat me dan weer zak en dan weer omhoog etc etcquote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Ripley het volgende:
Zeg feitosa, heb jij het ook wel eens over iets anders dan gewichten?
Doet ie dat ook in bed duim?
Zou JoeyT een kloon van hem zijn? Die heeft het ook alleen over fitness/sport.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Ripley het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:26 schreef Techno het volgende:
[..]
Zou JoeyT een kloon van hem zijn? Die heeft het ook alleen over fitness/sport.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:19 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik geloof het wel, ik bedoel dat ik dacht dat ik het niet wist. Maar ergens in de verte staat me toch wel iets bij geloof ik
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan is ie minder spraakzaam maar ik hoef weinig te doen als ik bovenopzit dan tilt ie me steeds op en laat me dan weer zak en dan weer omhoog etc etc
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:25 schreef Duimelot het volgende:
[..]
nee dan is ie minder spraakzaam maar ik hoef weinig te doen als ik bovenopzit dan tilt ie me steeds op en laat me dan weer zak en dan weer omhoog etc etc
O bitch please, dan stop je toch gewoon 2 drukjes eerder zodat je't zelf nog kanquote:Op donderdag 1 april 2010 15:21 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Zo,n mannetje erbij die zorgt dat je die zware gewichten ook weg kan zetten als je helemaal op bent.
Ik voel me vereerd.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die was gewoon sig waardig. Je bent de eerste fokker die dat is gelukt.
Techno is de meest waanzinnige, meest lekkere, meest geweldige fokker die ik kenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:31 schreef Techno het volgende:
[..]
Ja, die was gewoon sig waardig. Je bent de eerste fokker die dat is gelukt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:24 schreef Ripley het volgende:
Doet ie dat ook in bed duim?
je bent gewoon een scheetjequote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met m,n vrienden wel ja. Van de week nog gezellig een restaurantje gepakt met een vriendin en dan gaat het wel diep . ( de gesprekken )
Aangezien ik mensen niet snel vertrouw ( er zijn uitzonderingen ) laat ik niet zo snel dingen los en zeker niet op internet.
Maar de mensen die ik als vrienden beschouw, daar heb ik erg veel voor over.
Nijmegenquote:
quote:
Momentje.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Duimelot het volgende:
Techno is de meest waanzinnige, meest lekkere, meest geweldige fokker die ik ken![]()
Ah. Ik vond je wel erg eendimensionaal overkomen. Als je alleen maar over je gewichtjes wil posten lijkt een sportforum me daar geschikter voor zeg maar.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:33 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Met m,n vrienden wel ja. Van de week nog gezellig een restaurantje gepakt met een vriendin en dan gaat het wel diep . ( de gesprekken )
Aangezien ik mensen niet snel vertrouw ( er zijn uitzonderingen ) laat ik niet zo snel dingen los en zeker niet op internet.
Maar de mensen die ik als vrienden beschouw, daar heb ik erg veel voor over.
echt hequote:
Je blijft m,n favo MILF.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je bent gewoon een scheetje![]()
en volgens mij is het gros wat hier zit niet zo open hierje valt heul niet op.
Ik heb dat pas na een week of 3quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
Mijn eerste werkloze dag en ik verveel me nu al.
Leef met je mee lieverd en hoop dat je snel weer werk kan vindenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
kut voor jequote:Op donderdag 1 april 2010 15:38 schreef Tjaapo het volgende:
Damn wij hebben geen stagiares en er werken hier ook al zowat geen vrouwen.
je moet dit ook even niet als werkeloos zien maar als een korte vakantie, dan voelt t beter aan en voel je je minder schuldig enzo en hoef je je niet verplicht te vervelenquote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
Jaquote:
ruilen?quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
Paasvakantie Klutsquote:Op donderdag 1 april 2010 15:40 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je moet dit ook even niet als werkeloos zien maar als een korte vakantie, dan voelt t beter aan en voel je je minder schuldig enzo en hoef je je niet verplicht te vervelen
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef Feitosa het volgende:
Ik ben naar huis. Ik stuur je wel een nieuwe foto Duim.
Toedels!
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:39 schreef Kluts het volgende:
quote:Op donderdag 1 april 2010 15:04 schreef Kluts het volgende:
Heerlijk.Me nog even lekker omgedraaid, denkend aan wat ik zou doen als ik een lekkere vent naast me had liggen, en toen weer in slaap gevallen.
verlaat me maar weerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
True.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Paasvakantie Kluts
Ik ben de komende 4 dagen ook vrij
Dat viel aardig mee hoor. Ik ben niet zo wakker 's ochtends.quote:
stenen hakken??quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef El_Matador het volgende:
Bijna paasvakantie!
Lekker zuipen in de Eifel! Kastelen bezoeken, stenen hakken, veel bier drinken en slechte grappen maken.
Hiiiiiiiiiiiiiiihihihhi en dat ik dan zo in prinsessenjurk achter eeen hoek vandaan spring in dat kasteel en jij je dan verslikt in je bier!quote:Op donderdag 1 april 2010 15:45 schreef El_Matador het volgende:
Bijna paasvakantie!
Lekker zuipen in de Eifel! Kastelen bezoeken, stenen hakken, veel bier drinken en slechte grappen maken.
Dat heb ik al afgeleerdquote:Op donderdag 1 april 2010 15:36 schreef Duimelot het volgende:
oh bij de weg
jullie moeten mij hier niet zo serieus nemen
Ik denk dat ik mijn vrienden dan wel wat uit te leggen heb, ja.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiihihihhi en dat ik dan zo in prinsessenjurk achter eeen hoek vandaan spring in dat kasteel en jij je dan verslikt in je bier!
Ik kan nu weer een standaard singlesopmerking maken maar ik doe het niet.quote:Op donderdag 1 april 2010 15:36 schreef Duimelot het volgende:
oh bij de weg
jullie moeten mij hier niet zo serieus nemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |